![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deurwaarders komen bij iedereen aan huis indien nodig, ook bij niet-criminelen en aan hetzelfde 'dure' tarief.. |
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik pleit voor het oprichten van een knokploeg om de deurwaarders aan te pakken, hard AANPAKKEN DIE HANDEL !!!!!!!!!!!! Ik zeg het nogmaals de echte criminelen, dat zijn de politiekers, notarissen, bankiers, en deurwaarders met hun dikke buiken, en hun lach dat je honderden meters verder hoort, ze hebben zo'n dikke buik ontwikkeld, Gewoon aanpakken die handel, hard aanpakken, geld afpakken, en geld herverdelen onder de werkende mensen |
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#84 |
Gouverneur
|
![]() Al die politieagenten, die BOB'ers, de rechters, de advocaten, de griffiers, de wijagenten, de maatschappelijke assistenten, de dokters, die werken voor ons, wij zijn hun werkgever, de deurwaarders, en om niet te spreken over de psychologen en psychiaters, die zo graag de allochtone crimineel graag onderzoeken hahaha lol
De criminele allochtoon is hun baas, hihihi grappig |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Deurwaarders komen niet uit de lucht gevallen..ze presenteren zich enkel als je meermaals in gebreke bent gebleven.. Criminelen zijn geen gewone 'werkende mensen' gestudeerd of niet.. |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hele redenering is arrogant , je bent helemaal geen "baas" maar iemand die de samenleving geld kost wanneer je als crimineel door politie werd opgepakt, begeleiding kreeg van maatschappelijke assistenten, of onderzocht werd door psychiaters. Dat je opdraait voor gemaakte schulden of kosten van derden lijkt me doodnormaal en natuurlijk komt er een deurwaarder langs wanneer je schulden niet betaald! Zou je liever in Marokko in een gevangenis zitten? |
|
![]() |
![]() |
#90 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#91 |
Gouverneur
|
![]() Beste mensen zo te zien hebben jullie geen kennis van de echte economie
een mens op zich is een product. wij allen allochtoon of autochtoon zijn producten voor de harde westerse prestatiemaatschapij. Zolang je als mens ademt ben je een product, ben je een doelwit, en wordt, en het geld dat de overheid pompt in niet-productieve allochtonen, dat geld komt toch sowieso terug in de schatkist via consumptie, via belastingen, via via, een deel komt sowieso terug in de schatkist, Maar als de Belgen het kotsbeu zijn, dan moeten zij 50 percent halen en kunnen zij de cordon sanitair doorbreken dan kunnen we de wagons klaarzetten, en kunnen we vertrekken naar Marokko en Turkije, met plezier eigenlijk ![]() Dan wordt Belgie zeer arm, zonder de vreemdelingen |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien valt dat nog mee. De Vlaams Belangers gaan dan het vieze slechtbetaalde werk doen, en de hoogbetaalde witte Vlaamse kliek (ook wel 'anti-racisten') blijft rustig zitten waar ze zaten. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 13 september 2010 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#94 |
Gouverneur
|
![]() Oke stel al de vreemdelingen en moslims vertrekken uit Belgie we pakken onze biezen, we pakken ons geld mee, we verkopen onze huizen, we verkopen alles, en we vertrekken van hier,
Je hebt hier 200.000 Marokkanen die elk 50.000 Euro's hebben, dus dat geld vloeit naar Marokko, wat denk je dan? Gaat Belgie niet armer worden? |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Onze sociale kas zal vetter worden dan ze ooit geweest is. Er komt terug plaats in de gevangenissen. Minder files op de baan. Terug rust op het openbaar vervoer. Gemiddelde schoolresultaten vliegen omhoog. Minder ambras tussen 'links' en 'rechts'. Homo's kunnen terug ongestoord op straat lopen. Ik kan nog een tijdje verder gaan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#97 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het meeste ervan wordt toch nu al doorgesluisd naar het thuisland. Zéér weinig vloeit terug in de autochtone economie. Extra bonus : veel minder politie nodig. Laatst gewijzigd door Cdude : 13 september 2010 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
#99 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
sommige homo's verleiden echt actief een marokkaan, tot die marokkaan die homo een trap verkoopt, en dan zit men te blijten, homofobie Op mijn werk was er zo'n homo die dat riskeerde, hij deed zo raar, en hij wou zo'n avance maken naar mij, ik had hem bijna een "Bruce-lee-Kick" gegeven, ken je dat een Bruce Lee Kick? Dat is zo'n kick waar je 20 meters ver vliegt door één simpele Kick. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#100 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vind daar niks racistisch aan, ik vind dit enkel logisch gedrag. Ik zou het erg onlogisch vinden om géén rekening te houden met voorgaande ervaringen. Secundo: Naast al het racisme gelul speelt hier nog iets anders wat mijn insziens heel fundamenteel is maar waar bijna nooit over gediscussieerd wordt. En dat is waar de grenzen van de bemoeizucht van de overheid liggen. En wat mij betreft heeft de overheid zich niet te moeien met het aanwervingsbeleid in de privé-sector. Als ik enkel 25 jarige blondines wil aanwerven met mijn geld is dat toch mijn zaak zeker? Ik zie echt niet in hoe u moreel kan verantwoorden dat iemand anders kan beslissen oevr wie ik met mijn geld al dan niet moet/mag aanwerven. Dat is puur communisme. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 13 september 2010 om 18:51. |
|
![]() |