Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 13 september 2010, 10:23   #81
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Neen ik erger me aan de opzienbarende en enorme intresten die soms aan criminelen worden opgelegd, dit is geen slachtofferrol,

Ik ken persoonlijk een crimineel die niets afweet van papieren en administratie, hij heeft het een en 't ander uitgespookt, hij toont berouw, hij wilt alles terugbetalen, en dan begint het, van zodra ze zien dat je berouw hebt getoond, en dat je op het rechte pad pobeert te komen, dan ineens "BOMBARDEREN" ze je met betalingen, intresten, brieven die indien zij in het Chinees zouden geschreven zij, je zou hen beter begrijpen, allerlei gerechtelijke termen, schuldbemiddelaars en gerechtsdeurwaarders die voor een kwartiertje aan de deur staan ineens 200 € vragen

Deze vriend van me is nu godzijdank onstnapd aan die betalingen enzo, maar in Belgie is het toch godgeklaagd schandalig dat je bijvoorbeeld van één parkeer ticket na 6 maanden of zo ineens 1000 euro's moet betalen?

Dus die vriend toont berouw, zijn hart wordt zacht, dan zeggen ze "kom laten we hem aanpakken"

Ik vind dat men die gerechtsdeurwaarders moet afschaffen, wat is hun functie in godsnaam? Waarom ineens 200 euro's vragen van onwetende, onkundige, niet zo al te snuggere criminelen, die waarcshijnlijk niet sgestudeerd hebben,
= slachtoffertje uithangen

Deurwaarders komen bij iedereen aan huis indien nodig, ook bij niet-criminelen en aan hetzelfde 'dure' tarief..
Eigenzinnig is offline  
Oud 13 september 2010, 10:33   #82
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
= slachtoffertje uithangen

Deurwaarders komen bij iedereen aan huis indien nodig, ook bij niet-criminelen en aan hetzelfde 'dure' tarief..
Ja indd, maar waarom moet een deurwaarder 200 € vragen, een deurwaarder heeft meestal een mooie wagen, een mooie villa, een mooie rekening, en een crimineel heeft meestal niets, en toch vraagt hij 200 € van een arme, crimineel, dat is pas echte criminaliteit, de deurwaarder komt zo met zijn klasseschoenen van 300 € en komt zo een kijkske nemen, effe kijken naar de raam, als er een gordijn beweegt aaah dan is er iemand thuis, en dan vraagt 'm in godsnaam 200 €, da's een maandlaan verdomme seg, (na aftrek van alle kosten zoals huur en diesel is 200 € een maandloon)

Ik pleit voor het oprichten van een knokploeg om de deurwaarders aan te pakken, hard AANPAKKEN DIE HANDEL !!!!!!!!!!!!

Ik zeg het nogmaals de echte criminelen, dat zijn de politiekers, notarissen, bankiers, en deurwaarders met hun dikke buiken, en hun lach dat je honderden meters verder hoort, ze hebben zo'n dikke buik ontwikkeld,

Gewoon aanpakken die handel, hard aanpakken, geld afpakken, en geld herverdelen onder de werkende mensen
Moor is offline  
Oud 13 september 2010, 10:35   #83
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jawel zij zijn Belgen maar dit individule geval, in dit forum op deze tijdstip, en in dit debat heb ik ervoor gekozen voor het gemak om het woord Marokkaan te gebruiken

Ik persoonlijk beschouw me als Belgo-Marokkaan, of Belg van Marokkaanse origine, Berberse Belg, of Belgische Berber, Of Belg met Berbers bloed, of Marokkaan dat opgegroeid is in Belgie door Belgische frietjes

Ik bedoel als de Belgische burgers dan zo'n afkeer hebben voor immigratie enzo, stop dan die immigratie, stop die met hoogste spoed,

Ik persoonlijk denk ik dat ik wegga, ik heb een kapitaal opgespaard met mijn eigen lichaam, dus ik heb zwaar gewerkt, alles verkopen, huis verkopen, en daar mijn tijd doorbrengen,

Weeral hierin schiet Belgie te kort, zij moet het voor de allochtonen vergemakkelijken om te vertrekken,

Een ouwe péé van mijn buurt een allochtoon, een marokkaanse belg, na 50 jaar werken, besliste hij om te vertrkken naar Marokko en daar te genieten van zijn pensioen, dus wat gebeurde er, hij moest allerlei paperassen regelen, ze maakten het hem zo moeilijk, ze hebben dan zijn pensioen in twee verdeeld, een deel is te innen in Belgie en een ander deel in Marokko, vreemd toch?????????
Idd, terugkeer moet vergemakkelijkt worden. Ik deel je frustraties
Oud 13 september 2010, 10:37   #84
Moor
Gouverneur

Standaard

Al die politieagenten, die BOB'ers, de rechters, de advocaten, de griffiers, de wijagenten, de maatschappelijke assistenten, de dokters, die werken voor ons, wij zijn hun werkgever, de deurwaarders, en om niet te spreken over de psychologen en psychiaters, die zo graag de allochtone crimineel graag onderzoeken hahaha lol

De criminele allochtoon is hun baas, hihihi grappig
Moor is offline  
Oud 13 september 2010, 10:52   #85
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja indd, maar waarom moet een deurwaarder 200 € vragen, een deurwaarder heeft meestal een mooie wagen, een mooie villa, een mooie rekening, en een crimineel heeft meestal niets, en toch vraagt hij 200 € van een arme, crimineel, dat is pas echte criminaliteit, de deurwaarder komt zo met zijn klasseschoenen van 300 € en komt zo een kijkske nemen, effe kijken naar de raam, als er een gordijn beweegt aaah dan is er iemand thuis, en dan vraagt 'm in godsnaam 200 €, da's een maandlaan verdomme seg, (na aftrek van alle kosten zoals huur en diesel is 200 € een maandloon)

Ik pleit voor het oprichten van een knokploeg om de deurwaarders aan te pakken, hard AANPAKKEN DIE HANDEL !!!!!!!!!!!!

Ik zeg het nogmaals de echte criminelen, dat zijn de politiekers, notarissen, bankiers, en deurwaarders met hun dikke buiken, en hun lach dat je honderden meters verder hoort, ze hebben zo'n dikke buik ontwikkeld,

Gewoon aanpakken die handel, hard aanpakken, geld afpakken, en geld herverdelen onder de werkende mensen
Aanzetten tot geweldplegingen ... die mensen moeten nu al kogelvrije vesten aandoen..

Deurwaarders komen niet uit de lucht gevallen..ze presenteren zich enkel als je meermaals in gebreke bent gebleven..

Criminelen zijn geen gewone 'werkende mensen' gestudeerd of niet..
Eigenzinnig is offline  
Oud 13 september 2010, 10:57   #86
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Aanzetten tot geweldplegingen ... die mensen moeten nu al kogelvrije vesten aandoen..

Deurwaarders komen niet uit de lucht gevallen..ze presenteren zich enkel als je meermaals in gebreke bent gebleven..

Criminelen zijn geen gewone 'werkende mensen' gestudeerd of niet..
Het is maar een grap hihi,
Moor is offline  
Oud 13 september 2010, 11:03   #87
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Als men zijn rekeningen op tijd betaalt, heeft men geen last van deurwaarders.
Pericles is offline  
Oud 13 september 2010, 12:52   #88
grimbergen
Banneling

Standaard

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...n-brussel.aspx
grimbergen is offline  
Oud 13 september 2010, 14:19   #89
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Al die politieagenten, die BOB'ers, de rechters, de advocaten, de griffiers, de wijagenten, de maatschappelijke assistenten, de dokters, die werken voor ons, wij zijn hun werkgever, de deurwaarders, en om niet te spreken over de psychologen en psychiaters, die zo graag de allochtone crimineel graag onderzoeken hahaha lol

De criminele allochtoon is hun baas, hihihi grappig
Man toch mag jij onder medicatie achter een computer? Of is er ergens een "onbewaakt moment in een psychiatrische afdeling?
Je hele redenering is arrogant , je bent helemaal geen "baas" maar iemand die de samenleving geld kost wanneer je als crimineel door politie werd opgepakt, begeleiding kreeg van maatschappelijke assistenten, of onderzocht werd door psychiaters.
Dat je opdraait voor gemaakte schulden of kosten van derden lijkt me doodnormaal en natuurlijk komt er een deurwaarder langs wanneer je schulden niet betaald!
Zou je liever in Marokko in een gevangenis zitten?
alice is offline  
Oud 13 september 2010, 17:44   #90
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ok, nogmaals en speciaal voor u, discriminatie bestaat, omdat je te oud, te dik bent bijvoorbeeld, een man of een vrouw bent, kortom niet past in wat een werkgever wil, evengoed bestaat discriminatie omdat je behoort tot een groep die geen goede reputatie heeft wat arbeidsattitude betreft maar hoe hoger je opleiding hoe groter de kans op werk.
Dus voor hogeropgeleiden bestaat er ook discriminatie op de arbeidsmarkt.
Citaat:
Zeuren dat je echter gediscrimineerd wordt vanwege origine klopt echter vaak niet, iedereen moet moeite doen om werk te vinden en je moet passen in een bepaald functieprofiel en voldoende vaardigheid hebben in het solliciteren wat je veel moet doen om werk te vinden;
Vaak klopt het wel; en dan moeten allochtonen meer moeite doen.

Citaat:
dat geldt voor iedereen!
Maar dat geldt niet voor iedereen even straf.
Citaat:
Duidelijk nu?
Vré duidelijk.
artisjok is offline  
Oud 13 september 2010, 17:46   #91
Moor
Gouverneur

Standaard

Beste mensen zo te zien hebben jullie geen kennis van de echte economie

een mens op zich is een product.

wij allen allochtoon of autochtoon zijn producten voor de harde westerse prestatiemaatschapij. Zolang je als mens ademt ben je een product, ben je een doelwit, en wordt, en het geld dat de overheid pompt in niet-productieve allochtonen, dat geld komt toch sowieso terug in de schatkist via consumptie, via belastingen, via via, een deel komt sowieso terug in de schatkist,

Maar als de Belgen het kotsbeu zijn, dan moeten zij 50 percent halen en kunnen zij de cordon sanitair doorbreken dan kunnen we de wagons klaarzetten, en kunnen we vertrekken naar Marokko en Turkije, met plezier eigenlijk

Dan wordt Belgie zeer arm, zonder de vreemdelingen
Moor is offline  
Oud 13 september 2010, 17:49   #92
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Maar als de Belgen het kotsbeu zijn, dan moeten zij 50 percent halen en kunnen zij de cordon sanitair doorbreken dan kunnen we de wagons klaarzetten, en kunnen we vertrekken naar Marokko en Turkije, met plezier eigenlijk

Dan wordt Belgie zeer arm, zonder de vreemdelingen

Misschien valt dat nog mee.

De Vlaams Belangers gaan dan het vieze slechtbetaalde werk doen, en de hoogbetaalde witte Vlaamse kliek (ook wel 'anti-racisten') blijft rustig zitten waar ze zaten.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 13 september 2010 om 17:50.
Eberhard Leclerc is offline  
Oud 13 september 2010, 17:51   #93
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Dus omdat er 3 slecht scoorden concludeert firmabaas Hurricane dat alle allochtonen wel dezelfde zullen zijn..
En dan durft hij beweren dat er bij hoger-opgeleiden geen discriminatie is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Dus bij hoger opgeleiden bestaat er geen discriminatie?
Echt?
Neen, volgens mij niet.
artisjok is offline  
Oud 13 september 2010, 17:53   #94
Moor
Gouverneur

Standaard

Oke stel al de vreemdelingen en moslims vertrekken uit Belgie we pakken onze biezen, we pakken ons geld mee, we verkopen onze huizen, we verkopen alles, en we vertrekken van hier,

Je hebt hier 200.000 Marokkanen die elk 50.000 Euro's hebben, dus dat geld vloeit naar Marokko, wat denk je dan? Gaat Belgie niet armer worden?
Moor is offline  
Oud 13 september 2010, 17:54   #95
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik moet zelfs geen moslims als klant hebben. Ik heb daar in het verleden alleen maar last mee gehad. Ik stuur ze steevast door naar de concurrentie.
Ik moet geen verzekeringsmakelaar meer. Ik heb daar in het verleden alleen maar last mee gehad.
artisjok is offline  
Oud 13 september 2010, 18:00   #96
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oke stel al de vreemdelingen en moslims vertrekken uit Belgie we pakken onze biezen, we pakken ons geld mee, we verkopen onze huizen, we verkopen alles, en we vertrekken van hier,

Je hebt hier 200.000 Marokkanen die elk 50.000 Euro's hebben, dus dat geld vloeit naar Marokko, wat denk je dan? Gaat Belgie niet armer worden?
Nee, integendeel.
Onze sociale kas zal vetter worden dan ze ooit geweest is.
Er komt terug plaats in de gevangenissen.
Minder files op de baan.
Terug rust op het openbaar vervoer.
Gemiddelde schoolresultaten vliegen omhoog.
Minder ambras tussen 'links' en 'rechts'.
Homo's kunnen terug ongestoord op straat lopen.
Ik kan nog een tijdje verder gaan.
hurricane is offline  
Oud 13 september 2010, 18:04   #97
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Beste mensen

Is het waar dat criminele allochtonen graag geziene mensen zijn in de rechtbanken en advocatenkantoren

De criminele jongeren brengen geld in het laatje van de glimlachende advocaten die grof geld verdienen op de rug van de criminelen zoals Jef Vermassen

De gevangenissen verdienen der geld bij

De ziekenhuizen met de kwetsuren die de verschillende schietpartijen en vechtpartijen teweegbrengen

De rechtbanken, griffiers, secretariaten, politie, bewakingsfirma's, stadswachten inspecteursn informanten, CRIMINELE ALLOCHTONEN ZIJN EEN GODSGESCHENK VOOR DEZE SECTOREN
Ik denk dat voornamelijk een bepaalde groep advocaten én een hele 'zachte' sector op allochtonen draait. Al dat extra onderwijspersoneel, buurtwerkers, enz.
Rr00ttt is offline  
Oud 13 september 2010, 18:14   #98
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:

"ons" geld mee?
Het meeste ervan wordt toch nu al doorgesluisd naar het thuisland. Zéér weinig vloeit terug in de autochtone economie.

Extra bonus : veel minder politie nodig.

Laatst gewijzigd door Cdude : 13 september 2010 om 18:15.
Cdude is offline  
Oud 13 september 2010, 18:43   #99
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Nee, integendeel.
Onze sociale kas zal vetter worden dan ze ooit geweest is.
Er komt terug plaats in de gevangenissen.
Minder files op de baan.
Terug rust op het openbaar vervoer.
Gemiddelde schoolresultaten vliegen omhoog.
Minder ambras tussen 'links' en 'rechts'.
Homo's kunnen terug ongestoord op straat lopen.
Ik kan nog een tijdje verder gaan.
dat van die homo's da's verkeerd sommige homo's lokken dat echt uit

sommige homo's verleiden echt actief een marokkaan, tot die marokkaan die homo een trap verkoopt, en dan zit men te blijten, homofobie

Op mijn werk was er zo'n homo die dat riskeerde, hij deed zo raar, en hij wou zo'n avance maken naar mij, ik had hem bijna een "Bruce-lee-Kick" gegeven, ken je dat een Bruce Lee Kick? Dat is zo'n kick waar je 20 meters ver vliegt door één simpele Kick.

Moor is offline  
Oud 13 september 2010, 18:43   #100
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Dus omdat er 3 slecht scoorden concludeert firmabaas Hurricane dat alle allochtonen wel dezelfde zullen zijn..
Primo: Aangezien firmabaas Hurricane waarschijnlijk niet over oneindige tijd en middelen beschikt om alle kandidaten zorgvuldig te screenen maakt hij een pre-selectie die voor een stuk geinspireerd is op eerdere ervaringen.

Ik vind daar niks racistisch aan, ik vind dit enkel logisch gedrag. Ik zou het erg onlogisch vinden om géén rekening te houden met voorgaande ervaringen.

Secundo: Naast al het racisme gelul speelt hier nog iets anders wat mijn insziens heel fundamenteel is maar waar bijna nooit over gediscussieerd wordt. En dat is waar de grenzen van de bemoeizucht van de overheid liggen. En wat mij betreft heeft de overheid zich niet te moeien met het aanwervingsbeleid in de privé-sector.

Als ik enkel 25 jarige blondines wil aanwerven met mijn geld is dat toch mijn zaak zeker? Ik zie echt niet in hoe u moreel kan verantwoorden dat iemand anders kan beslissen oevr wie ik met mijn geld al dan niet moet/mag aanwerven. Dat is puur communisme.

Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 13 september 2010 om 18:51.
Rr00ttt is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be