![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ons dus consekwent de N-VA op identieke wijze behandelen. Hun decennialange stigmatisatie van de Waalse bevolkingsgroep, gestaafd door studies over transferten en allerhande cijfermateriaal, lijkt mij een even goeie basis om ze te pakken. ![]() Of ik deze werkwijze nu goedkeur, rechtvaardig vindt of niet, speelt geen rol: áls de truuk lukt zijn twee van mijn ideologische tegenstanders uit de weg geruimd. All is fair in love and politics. Dus gogogogooooo BuB! ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() Ik ben benieuwd naar het proces, als dit er al van gaat komen ...
Bruno Yammine als advocaat, en de tribune zal te klein zijn! ![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
||
![]() |
![]() |
#86 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Weet ge wat mij opvalt,
Superdemocraten (zoals ze zichzelf noemen) willen Nationalisme bestrijden door het te verbieden in plaats door een goed beleid te voeren. Het is bijna te gek voor woorden dat partijen als de BuB zichzelf altijd maar blijven belachelijk maken. |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In die zin heeft Superstaaf gelijk. Jullie hebben wel het voordeel dat jullie intussen deel uitmaken van het Belgisch establishment. 8)
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#90 |
Gouverneur
|
![]() Haal eerste het onzin bericht over racisme van jullie website.
Eerst een ander beschuldigen en dan komen bleiten. Goed bezig. Meer dan de helft van de vlamingen is vlaams gezind. Als een marginaal groepje belgicisten wa mag bleiten dan mag een partij die het standpunt van meer dan de helft van de kiezers ook reageren. |
![]() |
![]() |
#91 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Enkel bestraffen. Wie z'n gat verbrand, moet op de blaren zitten. Discriminatie is verboden bij wet, dat geldt ook voor N-VA
![]() |
#92 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben vlaming en daar ben ik fier op.
Een vlaamse leeuwenvlag is op komst, stikkers hangen al op mijn auto. Geen B, zo iets lelijks komt er niet op. Wel een vlaamse leeuw en een VL. Belgie is een mislukt huwelijk tussen Vlaanderen en de walen. En de kinderen zijn de slachtoffers. Scheiden. De meeste huwelijken eindigen op scheiding omdat het niet anders kan. Waar wacht belgie nog op??? |
![]() |
![]() |
#93 |
Gouverneur
|
![]() even vergeten, een belgische vlag ligt op mijn kast onder het stof.
Zat in een rode duivels paket. De enigste reden dat ik die nog heb is omdat ik nog niet weet wat mee te doen. Ritueel verbranden of mijn gat mee afkuisen. En het zal wss ritueel verbranden worden. |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister
|
![]() Citaat:
U vindt de B lelijk? Waar wacht u nog op? Kleef een letter omega of ksi op de B-toets van uw toetsenbord. Ik wist niet dat de abstractie van een letter lelijk kon zijn...
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=7]ZIEKELIJK[/size] |
|
![]() |
![]() |
#97 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#98 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tot daar dus UW democratisch gehalte
![]() |
#99 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wacht vol ongeduld op dit proces waar de bubbels zullen afgaan gelijk ne geslagen hond. Wanneer komen jullie nu met de bewijzen dat de N-VA schriftvervalsing geeft gepleegd? Opperbubber Hans ik hoop voor u dat ge niet lang meer wacht! Want ik heb horen grommen dat ze u juridisch wel eens zouden willen aanpakken hiervoor! Een goedkope stagiair advocaat zal wel genoeg zijn om uw laster aan te pakken |
||
![]() |
![]() |
#100 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat: