![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet wel zeggen, dat in Vlaanderen politieker zijn, een zeer ondankbare job is. Wanneer ik Bart Dewever zou zijn, en ik zou dergelijk soort reacties lezen welke ik hier van mensen lees die pretenderen Vlamingen te zijn, zou ik zeggen, "Zoekt het maar zelf uit stelletje mossels zonder kloten aan uw lijf". Het is alsof de meeste ontheemd worden als ze uit hun knechtenrol dreigen gehaald te worden, alsof ze er voor geboren zijn. Laatst gewijzigd door Garry : 13 september 2010 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien kunnen we Europa ook beter ineens afschieten. Als we dan toch al zouden gedwongen zijn samen te gaan met Nederland om iets te betekenen binnen Europa, beteken ik liever zonder Nederland iets BUITEN Europa. Laatst gewijzigd door Garry : 13 september 2010 om 20:35. |
|
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het toppunt van Neoflamingantisch Belgicisme
|
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij worden NIET gedwongen om samen te gaan met Nederland ! Vlaanderen telt 6.000.000 inwoners. Er zijn in de EU 11 staten die MINDER dan 6.000.000 inwoners hebben. Gaat het daar zó slecht ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 13 september 2010 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is dit niet, is het nooit geweest en zal het ook nooit worden omdat er geen band is tussen Vlamingen, Brabanders en Limburgers. in Vlaanderen is er geen eenheid. daarom is het beter dat Vlaanderen op termijn behoort tot een groter geheel, nl De Nederlanden. Laatst gewijzigd door Shadowke : 13 september 2010 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
We zijn welgeteld zo'n 20 jaar Frans geweest. En natuurlijk zijn wij Nederlander. Als inwoner van 'de Lage Landen', 'de Nederlanden', zijn wij wel degelijk Nederlander. Trouwens het woord 'België' betekent niet meer of minder dan (vanuit het Latijn') 'de Nederlanden' ! t Is maar dat je het weet !
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik al zei. Ze voelen zich als het ware ontheemd als ze uit hun knechtenrol worden gehaald, de fiere Vlaamse leeuw. Een schootkat ja, en dan nog eentje zonder klauwtjes.
|
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
een kleine minderheid maar ze roepen wel dat héél Vlaanderen zoals hun zijn. net zoals onze geliefde reactionaire belgicistische Vlamingen. |
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 13 september 2010 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Minister-President
|
![]() Garry is teminste een vlaming met ballen aan zijn lijf voorzien van de juiste trots
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister-President
|
![]()
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Garry jongen, het is hoog tijd dat je eens je kennis omtrent de geschiedenis van de Zuidelijke Nederlanden flink bijspijkert. Want zo te lezen zijn er bij jou enorme hiaten.
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Burgundisch was nochtans een oost-germaanse taal, de Bourgondiers kwamen oorspronkelijk ergens uit de grensstreek tussen Duitsland en Polen, en vermengden zich later met de eveneens Germaanse Franken. Tijd dat ze daar eens een onafhankelijkheidsbeweging stichten. Bourgondië heeft niets met Frankrijk te maken. Nog minder dan het Graafschap Vlaanderen eigenlijk, want het had als Graafschap nog meer zelfstandigheid dan Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() ik heb even een relevant woordje wat zichtbaarder gemaakt.