Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 september 2010, 16:45   #81
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
En blijft je moslim-echtgenoot je echtgenoot als hij naar de hoeren gaat? Ik had ooit in België een mohammedaanse buurman. Hij kende me maar oppervlakkig, maar zodra zijn vrouw uit het zicht was begon hij over zijn escapades met lichtekooien op te scheppen, gewoon omdat hij mij als man meer vertrouwelijkheid en vertrouwen toekende dan aan zijn eigen vrouw, en zonder zich ook maar de vraag te stellen of dat in mijn cultuur niet bijzonder ongepast zou overkomen.

Geheel volgens mijn decennia-oude ervaring dat vriendschap met mohammedanen zeer zeer vaak op medeplichtigheid of medeweten is gebaseerd. Zoals bij stoute jongetjes.
En blijft uw vrouw uw echtgenote mocht ze achter uw rug als prostituee werken?
Oud 17 september 2010, 14:00   #82
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
En blijft uw vrouw uw echtgenote mocht ze achter uw rug als prostituee werken?
Zij zal daarover geen buurvrouw in vertrouwen nemen omdat haar religieuze vooroordelen haar ertoe brengen, een seksegenote meer vertrouwen te schenken dan haar eigen echtgenoot. Voor de rest valt uw hypothese niet te verzoenen met de realiteit, terwijl ik u op een blaadje geef: als uw man een mohammedaan is, zal hij weten dat de koran hem vier stuks gunt, zal hij weten dat hij naar nummer twee, drie en vier mag uitkijken nadat hij met u is getrouwd, en zal hij u waarschijnlijk niet onthullen in hoeverre hij het daarmee eens is.

Maar u houdt vast aan het ideeëngoed van de pedofeet. Ik wens u veel sterkte en slechts die teleurstellingen die u moet oplopen om tot inkeer te komen - als dat voor u het beste is.
Oud 17 september 2010, 14:07   #83
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit soort deducties heb ik niet nodig om erachter te komen hoe de vork aan de steel zit bij die "importchicks". Wat over die meiden algemeen wordt aangenomen, staat mijlenver af van de realiteit waar ik nu eenmaal honderdvoudig getuige van ben geweest. In Noord-Afrika, en gedeeltelijk ook het Nabije Oosten, heersten al eeuwenlang losse seksuele zeden toen Europa nog heel preuts was op dat gebied. Ik was er niet al die eeuwen zelf bij, maar ben als jonge man voldoende door deze "chicks" belaagd geweest, en heb hun gedragingen voldoende kunnen observeren en meemaken, om te concluderen dat er véél véél meer aan de hand is dan waarvan u weet heeft.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2010, 14:09   #84
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Zij zal daarover geen buurvrouw in vertrouwen nemen omdat haar religieuze vooroordelen haar ertoe brengen, een seksegenote meer vertrouwen te schenken dan haar eigen echtgenoot. Voor de rest valt uw hypothese niet te verzoenen met de realiteit, terwijl ik u op een blaadje geef: als uw man een mohammedaan is, zal hij weten dat de koran hem vier stuks gunt, zal hij weten dat hij naar nummer twee, drie en vier mag uitkijken nadat hij met u is getrouwd, en zal hij u waarschijnlijk niet onthullen in hoeverre hij het daarmee eens is.

.
Gewoonlijk zijn de bedrogenen de laatste die het te weten komen..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be