![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Venezuela is een "Oliestaat" zulke staten neigen altijd naar dictatuur (of die nu rechts of links is maakt niet uit). Het zou absoluut interessant zijn te zien hoe er een staat toe komt om die neiging te onderdrukken.
volgens mij is het daarom prioritair om de "oliestaat" te verminderen en er andere economische activiteiten op te zetten. Verder komt het me voor dat alle Zuid-Amerikaanse staten ongeveer dezelfde problemen hebben : een in wezen koloniale economie op basis van uitvoer van grondstoffen. Het lijkt me dat Chili, Brazilië en Argentinië nog het verst gevorderd zijn om deze duivelse cirkel te doorbreken. aarzelend komt er bovendien een vorm van politieke en economische samenwerking op gang, die zeer beloftevol is. Misschien dat de polarisatie links/rechts in deze landen op een pragmatische wijze kan verminderen ?
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zopas verscheen er een interview met Ziegler waarin die zegt: Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 28 september 2010 om 13:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zegt u vlak nadat dat de regering in Venezuela zich nochmaals succesvol onderworpen heeft aan een verkiezing, en op het moment dat Colombia Piedad Cordoba haar senaatszetel gewoon afpakt om politieke redenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Gelieve dan bij je beoordeling; mee in rekening nemen in hoeverre deze noodzakelijke voorwaarden worden aangewend voor mijn doel.
Laatst gewijzigd door artisjok : 28 september 2010 om 19:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Venezuela beschuldigt de media in de VS ervan de resultaten van de laatste (parlementaire) verkiezingen in Venezuela te vervalsen, door bv. de stemmen op pro regerings partijen die linkser zijn dan Chavez voor te stellen als stemmen op de (door Washington gesteunde) oppositie tegen Chavez. Andere verkeerde voorstellingen mbt het verkiezingssysteem worden in het artikel uiteengezet. De Venezolaanse ambasadeur in de VS, Bernardo Álvarez, stuurde een brief hierover naar de Washington Post.
Prensa de EE.UU. manipuló cifras de parlamentarias, asegura embajador venezolano"Pers in de VS manipuleert cijfers van de parlementaire verkiezingen, verzekert Venezolaans Ambasadeur" |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Veel europese landen zouden beter een voorbeeld nemen aan Venezuela's democratisch gehalte. Het zou interessant zijn te zien hoe europa omgaat met zoveel democratie.
![]() |
![]() |
#88 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hierom: Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 7 oktober 2010 om 12:49. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben Victor, ik ben venezolaans.... Ik woon nog maar 1 jaar en 4 maanden in België. Ik ben 24 jaar...
Johan Bellen je bent de grooste verdediger van de regering van Chavéz. Mag ik iets vragen? Ken je Venezuela? Heb je in Venezuela gewoont? Heb je de realiteit van venezuela in de armen buurten gezien? Toen ik in venezuela woonde was ik drie keer met een vuurwapen aangevallen slechts in een jaar.. Dit werd me niet verteld door de "media manipulatie". Venezuela heeft meer dan 50 gewelddadige doden elk weekend, Dit werd me niet verteld door de "media manipulatie". Ik heb lijken op straat gezien, en niet 1 of 2 keer.. Het tarief(index) van de moorden in Venezuela heeft de eerste plaats in Amerika, 60 per 100 000 inwoners met een bevolking van 27 miljoen. México met drugskartels problemen heeft er 14 per 100.000 en met een bevolking van 110 miljoen... Vorige Jaar (2009) hadden we 16.047 moorden, terwijl Irak met een oorlog er 4.644 had... Volgens studies uitgevoerd door de 4 universiteiten in het land op basis van "officiële cijfers" door de regering bepaald en eigen onderzoek... vanaf 2004 heeft de regering geen cijfers bepaald "geheime staat" Las cifras de homicidios (De moordcijfers): Año Nro de homicidios 1998 4.550 1999 5.868 2000 8.022 2001 7.960 2002 9.617 2003 11.342* 2004 9.719 2005 9.964 2006 12.257 2007 13.156 2008 14.589 2009 16.047. http://www.observatoriodeviolencia.o...oticiosas.html Volgens de minister van economische zaken sluit Venezuela dit jaar met een inflatie van 27,9%. "Officiële cijfers", Weet je wat betekent voor arme mensen? Nu hebben we 57 politieke gevangenen en duizenden politieke ballingen. In 2005 werd een lijst gemaakt bij kamerleden van de regering, deze lijst is een database van 12 miljoen mensen, kiezersregister Venezuela voor 2004, dit jaar was een referendum tegen de regering van Chavez, om het referendum te houden moeten de mensen ondertekenen. Deze lijst kent men als de "Lista de Tascon", de uitleg in het Engels zal gemakkelijker zijn; Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken een Venezolaan die er helemaal niet negatief over Chavez is!
Door wat zijn die doden welke je noemt ontstaan?
![]() |
#91 |
Vreemdeling
|
![]() Continue..
In 2007 begonnen de grootste studentenprotesten tegen de regering, Ik was student in een openbare universiteit. Ik heb actief deelgenomen aan de protesten en het kostte me het verliezen van mijn carrière en drie moordpogingen tegen mij. De regering onderdrukte de directeur van mijn universiteit omdat mijn universiteit "revolutionair" moet zijn. Een "samenzweerder", een "fascist" zoals zij zeggen, kan niet studeren in een "revolutionaire" universiteit. Ik verloor ook mijn job... Ik heb de repressie van de regering gezien en beleefd en ik ben niet de enige.. Ik ken mensen die gemarteld werden, mensen die gedood werden in de vreedzame protesten. Ik heb gewapende paramilitaire groepen van de regering ongewapende burgers zien aanvallen. Te veel dingen die kon ik op de overheid en toestand van het land rekenen, maar mijn nederlands is beperkt.. Dit zijn geen producten van de "mediamanupilatie" Dingen dat Ik heb gezien en beleefd... |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De moordcijfers zijn voor de sociale onveiligheid, mensen worden elk dag vermoord bij gewapend diefstal, Ga naar venezuela in een straat wandelen en bekijk de chaos, een "revolutionaire" Belgisch kan niet een maand in Venezuela overleven, tuurlijk in de echtte venezuela, niet in het venezuela van de vijf ster hotels |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() Victor,
Kan je me uitleggen waar die intense stijging van criminaliteit vandaan komt ? Is Chavez daar mede voor verantwoordelijk ? Hoe ervaarde je de criminaliteit in de 90er jaren ? En wel groep plegen de meeste moorden ? bv, Jeugbendes, of individuen welk geweldadig roven ? Kan je er meer over vertellen ? Welke middelen zijn nodig om deze explosieve stijging van moorden een halt toe te roepen in Venezuela volgens jou mening ? Alvast bedankt Laatst gewijzigd door Frankenstein : 8 oktober 2010 om 22:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoe is het niveau van universiteiten momenteel in Venezuela ?
Ik heb gehoord dat de opleiding voor artsen is teruggebracht naar 2 jaar, dit omdat artsen Venezuela ontvluchten en daardoor een tekort is. Tenminste dat vernam ik in 2008. Is dat waar ? Laatst gewijzigd door Frankenstein : 8 oktober 2010 om 22:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Las cifras de homicidios (De moordcijfers): Año Nro de homicidios 1998 4.550 1999 5.868 2000 8.022 2001 7.960 2002 9.617 2003 11.342* 2004 9.719 2005 9.964 2006 12.257 2007 13.156 2008 14.589 2009 16.047. in een gecentraliseerde regering, Wie heb die verantwoordelijk? Citaat:
Citaat:
Venezuela heeft de justitie gepolitiseerd, de bureaucratisch gat is gigantisch, deze is garantie van straffeloosheid, en de straffeloosheid verhoogt de criminaliteit.. De regering van chavéz is een gigantisch gat, onnuttig, vruchteloos, corrupt van bureaucratisch... PS; Het spijt me voor mijn slecht nederlands |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Vreemdeling
|
![]() Laatst gewijzigd door Heráclito de Éfeso : 8 oktober 2010 om 23:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over de Lista de Tascon: Citaat:
Ik ken Venezuela persoonlijk niet goed. Ik ken wel mensen die er wonen, en mensen die er regelmatig komen. Ik weet wel dat twee mensen die ergens wonen een totaal verschillende indruk kunnen hebben van die plaats. Chavez is een figuur die zelfs binnen families controversies oproept. Hij heeft grote voorstanders en tegenstanders. Ik stel voor dat we pogen te kijken naar de lange termijn gevolgen van de politiek van Venezuela. Korte termijn inflatiestatistieken moet je leggen naast lange termijn gegevens over BNP. EN natuurlijk ook niet vergeten te kijken naar de uiteindelijke resultaten van de economsche politeik van een land op de oplossing van een van de grootste problemen van Latijns Amerika...namelijk de armoede. Ik ben nieuwsgierig uit welke sociale strata jij afkomstig bent. De visie1 procent dat naar private universiteiten gaat en op 18 een auto heeft gekregen van papa is een andere dan de visie van de degenen met een golfplaten dak boven een paar houten planken. P.S. Ik ben niet zozeer 'pro chavez' dan wel anti leugen. Chavez is een militair die ooit een staatsgreep probeerde niet te vergeten. Maar goed...recente pogingen tot staatsgreep in Latijns amerika kwamen steeds van 'rechts'. Daar wordt in de westerse media een weekje over gesproken en dan mediastilte en zelfs steun aan die regimes. Zie Honduras of Haïti. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 9 oktober 2010 om 14:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef daar eens wat info over. Goed dat je dit thema aanhaalt want daarover wordt ook misinformatie verspreid begrijp ik. Maar ik wil graag dat je eerst probeert die stelling hard te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() de lijken zijn in de "Morgue de Bello Monte"(lijkenhuis) actoren van de CIA ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Lista de Presos Pol�*ticos Actualizada el 6 de octubre de 2010 2003 Polic�*as Metropolitanos. Lugar de reclusión Ramo Verde (CENAPROMIL) 1. Agente (PM) Erasmo Bol�*var. Lugar de reclusión Cárcel de Ramo Verde. Los Teques 2. Dtgd (PM) Luis Molina Cerrada. Lugar de reclusión Cárcel de Ramo Verde. Los Teques 3. C/1ro (PM) Arube Pérez Salazar. Lugar de reclusión Cárcel de Ramo Verde. Los Teques 4. Sub.Com. (PM) Marco Hurtado. Lugar de reclusión Cárcel de Ramo Verde. Los Teques 5. (PM)Héctor Rovain. Lugar de reclusión Cárcel de Ramo Verde. Los Teques 6. S/ Mayor. (PM) Julio Rodr�*guez. Lugar de reclusión Cárcel de Ramo Verde. Los Teques 7. Silvio Mérida Ortiz. Lugar de reclusión LA DISIP 8. Gregory Umanés. Lugar de reclusión San Juan de los Morros 9. Luis Chácin. Lugar de reclusión. RETEN DE LA PLANTA 2004 10. Capitán Otto Gebauer. Lugar de reclusión RAMO VERDE (CENAPROMIL) 11. Juan Bautista Guevara Pérez. Lugar de reclusión LA DISIP (Ahora SEBIN) 12. Ivan Simonovis. Lugar de reclusión LA DISIP 13. Otoniel José Guevara. Lugar de reclusión LA DISIP 14. Rolando Jesús Guevara. Lugar de reclusión LA DISIP 15. Lázaro Forero. Lugar de reclusión LA DISIP 16. Henry Vivas. Lugar de reclusión LA DISIP 2005 17. General Felipe Rodr�*guez. Lugar de reclusión LA DISIP 2006 18. General Delf�*n Gómez Parra. Centro Penitenciario de los Llanos, ubicado en la ciudad de Guanare 2007 19. Gustavo Arráiz. Lugar de reclusión LA DISIP (Ahora SEBIN) 2009 20. Asdrubal Lugo. Lugar de reclusión Comandancia General de la Policia de San Felipe. Yaracuy 21. Mario Martinez. Lugar de reclusión Comandancia General de la Policia de San Felipe. Yaracuy 22. John Pernia. Lugar de reclusión Comandancia General de la Policia de San Felipe. Yaracuy 23. Mar�*a Lourdes Afiuni Mora. Juez. Cárcel de Mujeres (INOF) 2010 24.- Alejandro Peña Esclusa Lugar de reclusión el SEBIN Realizada por Martha Colmenares Presos politicos que lograron una diputación el 26 de septiembre 2010. A la espera de la libertad que les corresponde Biagio Pilieri. Lugar de reclusión Comandancia General de la Policia de San Felipe. Yaracuy. Trasladado a su casa por cárcel. Electo diputado José Alberto Sánchez Montiel (Comisario Mazuco). Lugar de reclusión RAMO VERDE (CENAPROMIL) Lista de Presos Pol�*ticos* Actualizada el 17 de julio de 2010 2003 Polic�*as Metropolitanos. Lugar de reclusión Ramo Verde (CENAPROMIL) 1. Agente (PM) Erasmo Bol�*var. Lugar de reclusión Cárcel de Ramo Verde. Los Teques 2. Dtgd (PM) Luis Molina Cerrada. Lugar de reclusión Cárcel de Ramo Verde. Los Teques 3. C/1ro (PM) Arube Pérez Salazar. Lugar de reclusión Cárcel de Ramo Verde. Los Teques 4. Sub.Com. (PM) Marco Hurtado. Lugar de reclusión Cárcel de Ramo Verde. Los Teques 5. (PM)Héctor Rovain. Lugar de reclusión Cárcel de Ramo Verde. Los Teques 6. S/ Mayor. (PM) Julio Rodr�*guez. Lugar de reclusión Cárcel de Ramo Verde. Los Teques 7. Silvio Mérida Ortiz. Lugar de reclusión LA DISIP 2004 8. Capitán Otto Gebauer. Lugar de reclusión RAMO VERDE (CENAPROMIL) 9. Juan Bautista Guevara Pérez. Lugar de reclusión LA DISIP (Ahora SEBIN) 10. Ivan Simonovis. Lugar de reclusión LA DISIP 11. Otoniel José Guevara. Lugar de reclusión LA DISIP 12. Rolando Jesús Guevara. Lugar de reclusión LA DISIP 13. Lázaro Forero. Lugar de reclusión LA DISIP 14. Henry Vivas. Lugar de reclusión LA DISIP 2005 15. General Felipe Rodr�*guez. Lugar de reclusión LA DISIP 2006 16. General Delf�*n Gómez Parra. Centro Penitenciario de los Llanos, ubicado en la ciudad de Guanare 2007 17. Gustavo Arráiz. Lugar de reclusión LA DISIP (Ahora SEBIN) 18. José Alberto Sánchez Montiel (Comisario Mazuco). Lugar de reclusión RAMO VERDE (CENAPROMIL) 2009 19. Biagio Pilieri. Lugar de reclusión Comandancia General de la Policia de San Felipe. Yaracuy 20. Asdrubal Lugo. Lugar de reclusión Comandancia General de la Policia de San Felipe. Yaracuy 21. Mario Martinez. Lugar de reclusión Comandancia General de la Policia de San Felipe. Yaracuy 22. John Pernia. Lugar de reclusión Comandancia General de la Policia de San Felipe. Yaracuy 23. Mar�*a Lourdes Afiuni Mora. Juez. Cárcel de Mujeres (INOF) 2010 24. Alejandro Peña Esclusa Lugar de reclusión el SEBIN Realizada por Martha Colmenares * Manifiestan su condición de preso pol�*tico: Gregory Umanés, Luis Chac�*n y el Mayor José Wenceslao Castillo Lista de Presos Pol�*ticos* Actualizada el 23 de mayo de 2010-05-23 2003 Polic�*as Metropolitanos. Lugar de reclusión Ramo Verde (CENAPROMIL) 1. Agente (PM) Erasmo Bol�*var. Lugar de reclusión Cárcel de Ramo Verde. Los Teques 2. Dtgd (PM) Luis Molina Cerrada. Lugar de reclusión Cárcel de Ramo Verde. Los Teques 3. C/1ro (PM) Arube Pérez Salazar. Lugar de reclusión Cárcel de Ramo Verde. Los Teques 4. Sub.Com. (PM) Marco Hurtado. Lugar de reclusión Cárcel de Ramo Verde. Los Teques 5. (PM)Héctor Rovain. Lugar de reclusión Cárcel de Ramo Verde. Los Teques 6. S/ Mayor. (PM) Julio Rodr�*guez. Lugar de reclusión Cárcel de Ramo Verde. Los Teques 7. Silvio Mérida Ortiz. Lugar de reclusión LA DISIP 2004 8. Capitán Otto Gebauer. Lugar de reclusión RAMO VERDE (CENAPROMIL) 9. Juan Bautista Guevara Pérez. Lugar de reclusión LA DISIP 10. Ivan Simonovis. Lugar de reclusión LA DISIP 11. Otoniel José Guevara. Lugar de reclusión LA DISIP 12. Rolando Jesús Guevara. Lugar de reclusión LA DISIP 13. Lázaro Forero. Lugar de reclusión LA DISIP 14. Henry Vivas. Lugar de reclusión LA DISIP 2005 15. General Felipe Rodr�*guez. Lugar de reclusión LA DISIP 2006 16. General Delf�*n Gómez Parra. Centro Penitenciario de los Llanos, ubicado en la ciudad de Guanare 2007 17. Gustavo Arráiz. Lugar de reclusión LA DISIP 18. José Rafael Ram�*rez, Lugar de reclusión Cárcel La Planta, ubicada en El Para�*so, 19. José Alberto Sánchez Montiel (Comisario Mazuco). Lugar de reclusión RAMO VERDE (CENAPROMIL) 2008 20. Leocenis Garc�*a. Lugar de reclusión Penal de Tocuyito 2009 21. Biagio Pilieri. Lugar de reclusión Comandancia General de la Policia de San Felipe. Yaracuy 22. Asdrubal Lugo. Lugar de reclusión Comandancia General de la Policia de San Felipe. Yaracuy 23. Mario Martinez. Lugar de reclusión Comandancia General de la Policia de San Felipe. Yaracuy 24. John Pernia. Lugar de reclusión Comandancia General de la Policia de San Felipe. Yaracuy 25. Willian Urquiola. Lugar de reclusión Poli Baruta. Caracas 26. Jose Alfredo Baez. Lugar de reclusión Hospital Victorino Santaella, Los Teques 27. Wiston Luque. Lugar de reclusión Poli Baruta, Caracas 28. Mar�*a Lourdes Afiuni Mora. Juez. Cárcel de Mujeres (INOF) Realizada por Martha Colmenares Lista de Presos Pol�*ticos 2003 Polic�*as Metropolitanos. Lugar de reclusión Ramo Verde (CENAPROMIL) 1. Agente (PM) Erasmo Bol�*var. Lugar de reclusión Cárcel de Ramo Verde. Los Teques 2. Dtgd (PM) Luis Molina Cerrada. Lugar de reclusión Cárcel de Ramo Verde. Los Teques 3. C/1ro (PM) Arube Pérez Salazar. Lugar de reclusión Cárcel de Ramo Verde. Los Teques 4. Sub.Com. (PM) Marco Hurtado. Lugar de reclusión Cárcel de Ramo Verde. Los Teques 5. (PM)Héctor Rovain. Lugar de reclusión Cárcel de Ramo Verde. Los Teques 6. S/ Mayor. (PM) Julio Rodr�*guez. Lugar de reclusión Cárcel de Ramo Verde. Los Teques 7. Silvio Mérida Ortiz. Lugar de reclusión LA DISIP 8. Gregory Umanés. Lugar de reclusión San Juan de los Morros 9. Luis Chácin. Lugar de reclusión. RETEN DE LA PLANTA 2004 10. Raúl D�*az Peña, Lugar de reclusión. LA DISIP 11. Capitán Otto Gebauer. Lugar de reclusión RAMO VERDE (CENAPROMIL) 12. Juan Bautista Guevara Pérez. Lugar de reclusión LA DISIP 13. Ivan Simonovis. Lugar de reclusión LA DISIP 14. Otoniel José Guevara. Lugar de reclusión LA DISIP 15. Rolando Jesús Guevara. Lugar de reclusión LA DISIP 16. Lázaro Forero. Lugar de reclusión LA DISIP 17. Henry Vivas. Lugar de reclusión LA DISIP 2005 18. General Felipe Rodr�*guez. Lugar de reclusión LA DISIP 2006 19. General Delf�*n Gómez Parra. Centro Penitenciario de los Llanos, ubicado en la ciudad de Guanare 2007 20. Eligio Cedeño. Lugar de reclusión LA DISIP 21. Gustavo Arráiz. Lugar de reclusión LA DISIP 22. José Rafael Ram�*rez, Lugar de reclusión Cárcel La Planta, ubicada en El Para�*so, 23. José Alberto Sánchez Montiel (Comisario Mazuco). Lugar de reclusión RAMO VERDE (CENAPROMIL) 2008 24. Leocenis Garc�*a. Lugar de reclusión Penal de Tocuyito 2009 25. José Wenceslao Castillo (Mayor retirado de la Fuerza Aerea) Cárcel de los Teques 26. Gustavo Azocar. Lugar de reclusión Cárcel de Santa Ana 27. Biagio Pilieri. Lugar de reclusión Comandancia General de la Policia de San Felipe. Yaracuy 28. Asdrubal Lugo. Lugar de reclusión Comandancia General de la Policia de San Felipe. Yaracuy 29. Mario Martinez. Lugar de reclusión Comandancia General de la Policia de San Felipe. Yaracuy 30. John Pernia. Lugar de reclusión Comandancia General de la Policia de San Felipe. Yaracuy 31. Jose Leonardo Paraqueima. Lugar de reclusión Polibaruta. Caracas 32. Willian Urquiola. Lugar de reclusión Poli Baruta. Caracas 33. Jose Alfredo Baez. Lugar de reclusión Hospital Victorino Santaella, Los Teques 34. Wiston Luque. Lugar de reclusión Poli Baruta, Caracas 35. Richard Blanco (Prefecto de Caracas). Lugar de reclusión Cárcel de Yare 3 36. Mar�*a Lourdes Afiuni Mora. Juez. Cárcel de Mujeres (INOF) Realizada por Martha Colmenares *Actualizada el 14 de diciembre 2009. Sólo los que están encarcelados. No los que se encuentran en libertad condicional. Anexo pdf con las anteriores actualizaciones y casos de perseguidos, exiliados. *En condición de evadidos: De forma pac�*fica de la Cárcel de Ramo Verde el 17 de agosto de 2006. Fueron sentenciados: 1.- Coronel de la Guardia Nacional Jesús Far�*a 2.- Coronel del Ejército Dar�*o Far�*a 3.- Capitán del Ejército Rafael Angel Far�*a 4.- Carlos Ortega. 5.- Nixon Moreno (Se encontraba en La Nunciatura Apostólica) * Manifiestan su condición de preso pol�*tico: Gregory Umanés Luis Chac�*n y el Mayor José Wenceslao Castillo Listas anteriores por este pdf. Con el respectivo historial de personas que estuvieron presas y que ahora estan en libertad condicionada o en régimen de presentación que fuimos actualizando según los procesos. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Gouverneur
|
![]() Is het zo vreemd dat er mensen uit het leger & de politie worden gevangengezet?
Ze hebben uiteindelijk wel een staatsgreep gepleegd wat jaren geleden. Wat met de andere statistieken? Diegene over gezondheid, honger, alfabetisme?