![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 29 september 2010 om 20:28. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Och kom Marie, als de antwoorden op mijn vragen er staan, waarom kan je die antwoorden niet citeren? waarom geraak je niet verder dan "lees de vorige posts"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bedoel je dit? Daar beweer ik toch iets anders. Zelfs jij moet dit kunnen inzien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 4 oktober 2010 om 09:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#86 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je kan die antwoorden dus niet citeren. Ik neem er eventjes post 60 bij waarnaar je verwijst. Citaat:
Dat Alice mijn vraag zever vindt. Dat is toch niet wat je bedoelt met "Ik vind dat het antwoord van Alice heel duidelijk was, ik begrijp niet dat u dat "geen antwoord" noemt." Met je post 60 geef je eigenlijk toe dat Alice nooit antwoordde. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat het aan een slechte nachtrust lag dat u niet schijnt te begrijpen wat ik en anderen hier al geschreven hebben. Sorry hoor, dat spelletje is wreed vervelend aan het worden. Leest u wat er staat? Begrijpt u wat er staat? Waarom vraagt u tientallen keren hetzelfde ook als u daar al antwoorden op gekregen hebt?
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=129106 http://forum.politics.be/showthread.php?t=129059 (ik ben niet zeker of diene Luckas herkozen werd) Laatst gewijzigd door filosoof : 30 september 2010 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() T'is niet omdat jij gespaard bent tot nu toe, dat de rest van de bevolking geen last heeft van overlast van bepaalde verrijkers. Brussel vraagt 500 miljoen euro bij om de criminaliteits- en overlastproblemen aan te pakken. Je kan de PS misschien gaan uitleggen dat dat niet nodig is omdat er toch geen probleem is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik begrijp zeer goed wat Alice schreef; en daar staat geen antwoord op mijn vragen tussen. Ik begrijp ook zeer goed wat jij schreef; vooral dat jij beweert dat Alice antwoordde op mijn vragen, maar jij kan die antwoorden niet citeren. Die antwoorden staan er immers niet. Wat hebben de anderen (je bedoelt wellicht sunny en daiwa) geschreven? Eigenlijk niets, hé. Laatst gewijzigd door artisjok : 30 september 2010 om 19:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik ben niet zeker of diene Luckas herkozen werd. Laatst gewijzigd door filosoof : 30 september 2010 om 19:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Als je alles begrijpt, waarom blijf je dan de forummers terroriseren met je ridicule vragen? Uit verveling of zo? Het antwoord van Alice was duidelijk voor iedereen en correct. Dat dat antwoord jou niet bevalt, is jouw probleem. Ga's een wandelingske maken om uw frustraties uit te zweten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Luckas zit in het VL Parlement. Hij speelt nu ook toneel (zo stond toch in het interview dat Steve postte). |
|
![]() |
![]() |