![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je moet dringend eens een cursus Duits, een cursus logica of beide volgen. "Was mich nicht umbringt macht mich stärker." Er zijn echter zaken die je wel "umbringen", en daarop is deze uitspraak dus niet van toepassing.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#82 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Mij zijn weinig gevallen bekend van recidivisme oner geëxecuteerden.
Laatst gewijzigd door Jozef Ostyn : 26 september 2010 om 20:51. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Pff, ik ben niet voor de doodstraf, maar dat kieken, daar kan ik toch moeilijk kompassie mee hebben hoor. Als de doodstraf ergens zinvol zou voor zijn, dan is het voor zo een mensen, en seriemoordenaars.
Dit is echt "loontje komt om zijn boontje" niewaar.
|
|
|
#84 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik wil uw vorm van beschaving niet kennen.
|
|
|
|
#85 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het Innocence Project of Texas bewijst : -hoeveel onschuldigen ginds doodstraffen krijgen. -dat een kleine groep mensen het rechtsysteem daar in vraag stelt. Niet het land of de regering, want die doen gewoon verder, even barbaars. |
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dood is dood, of jij het nu "barbaarse praktijken" of "executie" noemt. Het Innocence Project of Texas bewijst : -hoeveel onschuldigen ginds doodstraffen krijgen. -dat een kleine groep mensen het rechtsysteem daar in vraag stelt. Niet het land of de regering, want die doen gewoon verder, even barbaars.[/quote] |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#90 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#91 | ||
|
|
Citaat:
Ge kunt wel degelijk verkracht worden door uw man/vriend maar daar gaat het niet over.
|
|
|
|
|
#92 |
|
Banneling
|
" wat mij niet doodmaakt, maakt mij sterker " staat er in je onderschrift. Van een verkrachting sterf je normaal gezien niet, dus volgens uw onderschrift zou je van zulke ervaring sterker moeten worden. Als het je tenminste niet totaal breekt, en tot zelfmoord aanzet. Als dat het geval is, ben jij iemand op wie die uitspraak niet van toepassing is, en dan hoef je daarmee ook niet te pronken. Volg je ?
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Banneling
|
De man waar jij zo hoog mee oploopt en die gek gestorven is, wilde zeggen dat slechte, maar niet dodelijke, ervaringen je sterker maken. Ik weet niet wat je daaraan niet begrijpt ?
|
|
|
|
|
|
#94 | |
|
|
Citaat:
2. Verkrachting binnen het huwelijk is weldegelijk verkrachting; 3. En voor de rest vraag ik me af of u wel van deze tijd bent: ''5 of 10 minuten afzien....'' |
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
en ja, het is 5 tot 10 minuten erg afzien, langer duurt een gemiddelde verkrachting niet. Wat ik maar wil zeggen, de ergste gevolgen van verkrachting zijn psychologisch. Natuurijk is het een misdaad die bestraft moet worden, maar je kunt het onmogelijk op hetzelfde niveau plaatsen als moord, wel op hetzelfde niveau als ernstige mishandeling, slagen en verwondingen of kindermisbruik (hoewel ik die laatste categorie toch nog iets erger vindt, want kinderen zijn onschuldige wezens die zich niet kunnen verdedigen, en de psychologische schade is groter) |
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze hebben spijt/berouw of bekeren zich tot een bepaalde godsdienst om alzo nog aan hun straf te ontsnappen. |
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hier gaat het over bewezen en door de vrouw bekende feiten.
En ja, als het écht om zo'n zaak gaat heb ik geen bezwaar tegen de doodstraf, een doodstraf die haar slachtoffers die totaal niets misdaan hadden wel kregen van haar. |
|
|
|
|
|
#100 |
|
Banneling
|
Ik begrijp dat niet goed.
De meeste religieuzen zien dood toch als DE oversteek naar een eeuwig leven? Waarom staan die dan niet te springen om de doodstraf te krijgen? |
|
|
|