![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Parlementslid
|
![]() Als de film geen cliché (Turkse man - autochtone vrouw) was zou ik hem misschien gaan bekijken. Hetgeen in die film te zien is kon je jaren geleden al in de damesbladen (artikels als "Mijn zus is met een Marokkaan getrouwd" in Libelle) lezen.
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben de film gaan kijken omdat ik interesse wil tonen in de multiculturaliteit. Omdat ik een positief verhaal over interculturaliteit nodig heb. Het was dan ook een happy-end. Maar de realiteit diende zich al snel aan: van de 40 a 50 man in de zaal zaten er 0 bruiner gekleurde mensen. Ik lees op internet dat de sex-scenes hun zou doen walgen?
Ten eerste is het een Westers gemaakte film, en er zit kei-weinig sex in.. en ten tweede voor de mens die sex nog steeds als iets des duivels aanziet of preuts is tov de kinderen: halloooooooooooooooo, de trailer eerst bekeken als je snel gedegouteerd bent? Nee, graag klagen en het daarom express niet doen. Verzuurde mensen zijn de klagers tov deze film... en hypocriet.. ook hier is het katholicisme serieus onverlicht en dwaas traditioneel geweest, het is gewoon een evolutie... Ik vond absoluut niet dat de Islam er slecht uitkwam, dat de beoefenaars er nen ouderwetse draai aan geven, dat is omdat ze binnen de lijntjes van de ouders moeten denken om niet afgewezen te worden.. en dat was weer net mooi in de film... de Turkse moeder, die gelouterd was door de dood van haar man en met open ogen naar de wereld durfde te kijken. Zalig en hoopvol. Alleen liefde telt. Niet de ogenschijnlijke gedragingen. Wij zijn een lomp soort dieren. Wat een hoop valsheid. Turkuaze is een goede film met een positieve noot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor islamitische mensen is sex helemaal geen taboe. Geen enkele cultuur is zo door en door gesexualiseerd als de muzelmaanse cultuur. Zelfs kinderen worden gesexualiseerd (of hoe noem je het sluieren van meisjes van zeven anders?).
Het probleem dat de turkse allochtonen hebben met deze film is dat het hoofdpersonage een VLAAMS meiske neemt een geen turkse dorpsgenote. Meer dan dat moet ge er niet achter zoeken. En dan wachten we nu op de eerste film, gemaakt door een Turkse Belg of een Belgische Marokkaan die een van hun "dochters" laat vrijen met een autochtone belg. D�*n gaan we wat zien sé. Misschien kan Smet dan eerst even op de eerste rij gaan zitten en d�*n zijn fabeltjes over tolerantie afsteken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Wat bedoelt men met "allochtone turken"?
Alle Turken die niet in Turkije wonen? Of mensen die in Turkije wonen maar geen Turkse afkomst hebben? |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dezen die door het CGKR voorrang krijgen bij interimkantoren en zo zeker? of extra subsidies om gratis rijlessen en een rijbewijs te kunnen halen? Of dezen die extra begeleiding van hun kinderen kunnen opeisen?
of nee, dat zijn allochtone marokkanen zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 oktober 2010 om 18:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Dat was de vraag niet. Ik vroeg mij af of het ging over mensen die in Turkije wonen maar niet van Turkse afkomst zijn. "Allochtone Turken" zegt namelijk juist dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op de middelbare school ASO waar mijn kinderen gaan (ik ben daar ook geweest) proberen ze al jaren iemand van Turkse of Marokkaanse afkomst door het tweede middelbaar te krijgen. Ondanks zware subsidies, tevergeefs. Het is een mentaliteitsprobleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Domme PR van de opera. Hadden ze die meisjes nu ineens in een witte burka gestopt en een puntmutsje opgezet, dan zou Mohamed Achabibibibibibib geeneens geweten hebben waar het over ging.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 oktober 2010 om 09:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#96 |
Parlementslid
|
![]() Ik vraag mij af of er in België geen enkele Marokkaan(se) of Turk(se) rondloopt die géén islamiet is, en zo ja, waar vindt ge die? Marokkaan of Turk, er wordt altijd van uit gegaan dat zij de islam belijden en zij doen het tegenover ons ook zo voorkomen. Ik heb voor mijn pensioen op de werkvloer nooit een Marokkaan of Turk tegengekomen die geen islamiet was.
![]()
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hetgeen jij beweert is zoiets als 'moslimhomo's bestaan niet'. Ook zo een zware misvatting.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 31 oktober 2010 om 23:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U verwart "bruine huidskleur" blijkbaar met "religieuze overtuiging".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |