![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vertel me anders eens wie het slachtoffer is van iemand die met een aantal wietplanten in zijn tuin gepakt is en daar twee jaar bak voor krijgt? Wie is er door die persoon tot slachtoffer gemaakt en op welke manier?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 30 september 2010 om 09:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zegt dat of het de normaalste zaak van de wereld is! ![]() Lees die zin zelf eens een paar keer en probeer eens te begrijpen dat dit een volledige verkeerde oplossing van een probleem is. Als het een drugsverslaafde is zoals u vooropstelt (waarom beginnen ze in Godsnaam met die stomme drugs als men overal toch kan zien dat dit in de meeste gevallen tot een leven in de marginaliteit of misdaad eindigt !!!) dan denkt die persoon misschien niet rationeel. Maar dit is absoluut een ongezonde redenering. Als iedereen bij iedere moeilijkheid het besluit neemt om te gaan stelen, dan is zowat 99 % van de bevolking een dief en tegelijkertijd een slachtoffer. Dan gaan we ver komen!
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik vroeg op een gegeven moment aan Xenophon : wat wilt u nu eigenlijk? Xenophon antwoordt : Niets Mijn antwoord : okay da's opgelost. Of dacht u dat ik na een nietszeggend antwoord een filosofische redenering ga placeren.
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder heb ik hier ook al honderden keren gezegd dat ik geen voorstander ben van gevangenisstraffen voor eerste en voor lichte vergrijpen. Dus uw opmerking over dat slachtoffer slaat in feite op niets. Want iemand die enkel voor eigen gebruik wiet kweekt, maakt enkel zichzelf tot slachtoffer. Wat hij doet is onwettig en moet daarom bestraft worden maar een gevangenisstraf vind ik voor zo'n geval zeker niet nodig. Dus moet hij wat mij betreft zeker niet naar Tilburg ![]()
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 30 september 2010 om 10:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar heb jij een N-VA cursus gevolgd?
Graag bewijzen aub.
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar moet je niet voor stelen.
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus hiermee wil je zeggen dat iemand, die ooit opgepakt is, steeds zal hervallen?
Waarom laten we ze dan vrij?
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als iedereen die huishuur moet betalen inbreker wordt ....
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als je geen geld hebt is dat toch een van de weinige mogelijkheden die overblijven. Dat iemand met een job en geld in zijn zakken dat niet begrijpt is normaal, hij kan zich niet in die toestand inleven. Die denkt: ik heb geld dus iedereen heeft geld. Zo zijn er meer op dit forum. Zo zei ik dat voor de meesten die gepakt worden er dikwijls niet veel anders overblijft dan te kiezen tussen een heel leven van miserie of misdaad. Waarop er dan komen zeggen, ik heb eens drie maand weinig geld gehad dus die moeten dat ook maar kunnen. Ze schijnen dan het verschil tussen een paar maand zuinig zijn en een leven vol miserie niet te begrijpen.
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 3.
5. 9. Kies maar uit, er staat op elk van de getallen twee jaar voor handel en bezit.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, die zeggen tegen de huisbaas, een contract hoeft niet want ik ben inbreker.
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In zijn eigen woning? Waarom zou hij de sleutel niet gebruiken?
![]() |
![]() |