![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Van wat misgelopen orders voor melkpoeder en dat soort zuivelproducten en wat minder verkochte Bang & Olufsen-TV's zal de Deense economie als geheel echt niet wakker liggen. Net zomin als de Nederlandse dat zou doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als je daar als bedrijf mede door je regering je afzetmarkt kwijt geraakt ... Laat dit zich zeker voelen in de economie van het land, kwa tewerkstelling enz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ja, van die onbetrouwbare bemoeizuchtige Yanken moet ik ook niks hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat die zogenaamde handelsboycott van een miljard islamieten maar rustig komen. Als dat een paar duizend extra werklozen op zou leveren, dan zou dat een meer dan schappelijke prijs zijn om voor altijd van het eeuwige gezever van dat zootje hakbars met hun bizarre eisen af te komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Dat denk ik ook. Bovendien gaan ze gebukt onder schaamte om de muticulturele rotzooi die ze geschapen hebben. Laat een ander maar opruimen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo'n boycot is toch niet te handhaven. Je weet nooit precies waar wat vandaan komt. De hele Arabische wereld ligt zo bijvoorbeeld vol met Israëlische producten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Deze materie raakt elke moslim. Israel daarintegen laat veel Moslims onberoerd (hoe raar dit ook mag lijken). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is waar. Het is alleen een kwestie of bepaalde regimes in het Midden-Oosten hun bevolking stoom zullen laten aflaten (om hun eigen gebreken te verbergen) door hen los te laten op Nederlandse producten en belangen in de regio. Landen als Saudi-Arabië zijn schijnheilig als de pest als het over de islam gaat maar af en toe moeten ze toch eens een signaal geven dat ze bepaalde zaken niet pikken. Nederland staat in het Midden-Oosten al (terecht) bekend als een lakei van de VS en Israël en dat zal er niet op beteren. Ik heb zelfs gelezen dat er in het Nederlands regeerakkoord een expliticiete verwijzing staat met steun voor Israël. Ik denk dat dit uniek is voor een Westerse regering.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 2 oktober 2010 om 21:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De economische belangen in het Midden-Oosten zijn miniem. Veel belangrijker is de veiligheid van onze ambassades in Islamitische landen. Moslims moeten maar eens een ruggengraat krijgen, en niet gelijk naar geweld grijpen bij het minste of geringste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 2 oktober 2010 om 21:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ach ja, die beruchte oemma toch, he? Als dat zo zou zijn dan snap ik niet waarom hier wonende mohammedanen dan wel keer op keer het Israelisch-Palestijnse conflict naar hier importeren en het aangrijpen om er hier een teringzooi van maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() zoiets grappig heb ik hier nog niet gelezen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is juist andersom: Wilders gedoogt Rutte en Verhaegen. En na de volgende verkiezingen is het zelfs niet helemaal uitgesloten dat Wilders bij zichzelf zal overleggen: 'Wie zal ik nu kiezen: Mark Rutte of Maxime Verhaegen?' Laatst gewijzigd door system : 2 oktober 2010 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het is door hun religie dat ze zich moslim noemen! of wat anders ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Gouverneur
|
![]() inderdaad, ik kan niet wachten om die zwartnekken regering op hun bek te zien gaan!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het is door mijn ideologie dat ik mij liberaal noem. Kritiek op mijn ideologie trek ik mij niet persoonlijk aan, dat zou ontzettend dom zijn. Vooral omdat het ook niets met mij persoonlijk te maken heeft, maar met mijn opvattingen.
|
![]() |
![]() |