![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
EDIT ''samenzweren''? Wie spreekt er over samenzweren? Ondergedompeld en overspoeld worden door Talmoed is al voldoende. Daar is geen samenzwering voor nodig. Maar welke jood durft te spuwen op de Talmoed??? Stop dus maar met op de Koran te kakken , want jullie zijn MINSTENS even fanatiek.
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 25 oktober 2010 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Europees Commissaris
|
![]() Jij kwam wederom aanzetten met een niet-bestaand complot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou hij geen kritiek mogen hebben op de joodse leer en jij wel op de islamitische leer? Maak u liever druk om dit soort figuren: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=222 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=228 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=247
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het handjevol zionistjes waarmee ik het telkenmale aan de stok heb zijn al verschillende keren door de mand gevallen. Zij doen niet anders dan aan damage control. Hun verontwaardiging is overigens zeer selectief. Het kan hun geen zak schelen dat over moslims en Islam veralgemeend wordt. Integendeel, dat komt hen goed uit. Lekker de haat van de blanke europeaan aanwakkeren tegen de moslims, dat helpt in de strijd om hegemonie te bekomen in het midden oosten. En zoals altiojd zal de domme westerse goyim wel het vuile oorlogswerk opknappen. Maar o wee als je de perfiditeit van het judaisme durft aan te tonen... Beeld u maar eens in in wat voor een wereld we zouden leven als we 1 miljard joden zouden hebben naast de bestaande 1 miljard + moslims... Als de joden hun geld moeten gaan halen/stelen onder hun eigen soort... DAT zou pas een echte hel zijn.... het is nu al zo erg.. Apropos, Koppijn daarentegen is gewoon een onwetende, gebrainwashte brave jongen. Hij weet niet beter.
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 25 oktober 2010 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Europees Commissaris
|
![]() Stop dan ook maar eens met verstoppertje te spelen en zeg nu nu maar eens en voor goed dat je zionistische jood bent. Net zoals anderen zeggen dat ze moslim zijn.
Zoniet hou dan dringend uw bek over zaken waar je niets van afweet. Dat zou de discussie tenminste kunnen helpen. Maar dat laatste interesseert u hoegenaamd niet. Uw agenda is mij welbekend kerel. Ik noem u hier formeel de grootste leugenaar en huichelaar van het forum. Straf he?!
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 25 oktober 2010 om 19:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De paranoïa straalt ervan af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() ![]() Kunt ge niet beter dan herhalen wat ik zei, kleuter? Het was niet eens tot u gericht prutser.... Kan uw grote broer niet alleeen antwoorden??? Waarom moet jij dat in zijn plaats doen??? Van jou wou ik nog een deel onschuld aanvaarden. Dat is nu ook definitief voorbij. Jij en jou liberale vriendje verdienen geen discussie. 1 ding staat vast. U doet de joodse zaak ueberhaupt geen goed en je andere rotliberale vriend nog veel minder. Ik weet waarover ik het heb als je in het verleden goed gelezen hebt jochie. Ik zal het eens aankaarten in de juiste kringen.
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 25 oktober 2010 om 19:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Dat klopt maar ik denk wel dat er meer jodenvriendjes rondlopen dan moslimknuffelaars hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou op het rode driehoekje kunnen drukken, maar in plaats daarvan zet ik u mooi op mijn negeerlijst, samen met andere forum-narren zoals Henri1, Albrecht, 1207, en Vuvu Zela. Tschüss! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Ge hebt wel de talmoed nodig om de thora te kunnen begrijpen hé net als ge de tafsier nodig hebt om te koran te kunnen verstaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Ja, ik heb die indruk wel. Altijd al gehad trouwens.
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Thora is gewoon hetzelfde als het Oude Testament. De RKK lijkt niet echt veel moeite te hebben met het begrijpen ervan, ook niet zonder het Nieuwe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nog iets: 1. druk nu op het driehoekje. doe het en zever niet. Je hebt zitten antwoorden op zaken die ik direct en rechtstreeks aan anderen heb gericht en nu komt ge janken als het even hard gaat. 2. ik noteer dat ik voortaan op uw negeer sta. geweldig. ik hoop dat het niet bij holle woorden en kleuterdreigementen blijft. Je bent dan wel de eerste in in 8 jaar hier. Voortaan ben ik dan ook van uw domme interventies vanaf. Oprotten nu. .
![]() |
![]() |
#97 | |||
|
![]() La shokr
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Luister eens, alles wat ik van u hier gelezen heb is een berg onbegrip, gebrek aan inlevingsvermogen, mateloos egoisme, enorm veel slogans en holle verklaringen maar vooral de usual liberal claptrap.
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Vaak blijft het bij holle woorden Straddle. Hoevaak werd mij niet meegedeeld dat ik op de negeerlijst zou vliegen, nou ik wacht er nog steeds op eigenlijk. Het beste is: zelf die handel negeren!
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer je een agenda hebt, zoals die van Straddle, is het idee juist niet dat je negeert, maar blijft doordrammen totdat iemand uit vermoeidheid toegeeft en afdruipt.
|
![]() |
![]() |