Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 oktober 2010, 18:38   #81
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Geef dan incidenten waaruit blijkt dat de Joden samenzweren. En niet een of ander blogje, dank u.
Lol. Wat doe ik de laatste 100 posten?

EDIT

''samenzweren''? Wie spreekt er over samenzweren?

Ondergedompeld en overspoeld worden door Talmoed is al voldoende.

Daar is geen samenzwering voor nodig.

Maar welke jood durft te spuwen op de Talmoed???

Stop dus maar met op de Koran te kakken , want jullie zijn MINSTENS even fanatiek.

Laatst gewijzigd door straddle : 25 oktober 2010 om 18:46.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2010, 18:41   #82
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Lol. Wat doe ik de laatste 100 posten?
Zeuren en zaniken. Dat is niet hetzelfde als feiten noemen die op samenzwering duiden.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2010, 18:41   #83
LiberaalNL
Europees Commissaris

LiberaalNL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat juist begrijpt ge niet??
Jij kwam wederom aanzetten met een niet-bestaand complot.
Ik volg het Russisch narratief.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2010, 18:47   #84
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koppijn Bekijk bericht
Je moet eerst eens goed zijn posting lezen en zien wat zijn 'inhoud' behelst.
Zoals dit b.v.:"Wij westerlingen, zijn al lang uitgerangeerd (kijk naar de links in mijn onderschrift) door de macht en invloed van het judaisme. Hollywood, de media, de VS, allemaal helemaal ingepalmd door de ziekelijke talmoed cultuur met het geld en dus de power."
Men zou vermoeden dat dit gekopieerd is uit de Nazi propagandabladen van de jaren '40. U kunt zich daarin vinden?
Ik heb zn reacties duidelijk gelezen en geef hem gelijk wat vele zaken betreft.

Waarom zou hij geen kritiek mogen hebben op de joodse leer en jij wel op de islamitische leer? Maak u liever druk om dit soort figuren: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=222
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=228
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=247
Oud 25 oktober 2010, 19:08   #85
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Ik heb zn reacties duidelijk gelezen en geef hem gelijk wat vele zaken betreft.

Waarom zou hij geen kritiek mogen hebben op de joodse leer en jij wel op de islamitische leer? Maak u liever druk om dit soort figuren: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=222
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=228
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=247
Dank je Suqar. Shokran.

Het handjevol zionistjes waarmee ik het telkenmale aan de stok heb zijn al verschillende keren door de mand gevallen. Zij doen niet anders dan aan damage control.

Hun verontwaardiging is overigens zeer selectief. Het kan hun geen zak schelen dat over moslims en Islam veralgemeend wordt. Integendeel, dat komt hen goed uit. Lekker de haat van de blanke europeaan aanwakkeren tegen de moslims, dat helpt in de strijd om hegemonie te bekomen in het midden oosten. En zoals altiojd zal de domme westerse goyim wel het vuile oorlogswerk opknappen.

Maar o wee als je de perfiditeit van het judaisme durft aan te tonen...

Beeld u maar eens in in wat voor een wereld we zouden leven als we 1 miljard joden zouden hebben naast de bestaande 1 miljard + moslims... Als de joden hun geld moeten gaan halen/stelen onder hun eigen soort...

DAT zou pas een echte hel zijn.... het is nu al zo erg..

Apropos, Koppijn daarentegen is gewoon een onwetende, gebrainwashte brave jongen. Hij weet niet beter.

Laatst gewijzigd door straddle : 25 oktober 2010 om 19:11.
Oud 25 oktober 2010, 19:21   #86
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Nee sorry, ik ben een liberale Nederlander.
Stop dan ook maar eens met verstoppertje te spelen en zeg nu nu maar eens en voor goed dat je zionistische jood bent. Net zoals anderen zeggen dat ze moslim zijn.

Zoniet hou dan dringend uw bek over zaken waar je niets van afweet. Dat zou de discussie tenminste kunnen helpen. Maar dat laatste interesseert u hoegenaamd niet. Uw agenda is mij welbekend kerel.

Ik noem u hier formeel de grootste leugenaar en huichelaar van het forum. Straf he?!

Laatst gewijzigd door straddle : 25 oktober 2010 om 19:23.
Oud 25 oktober 2010, 19:25   #87
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Stop dan ook maar eens met verstoppertje te spelen en zeg nu nu maar eens en voor goed dat je zionistische jood bent. Net zoals anderen zeggen dat ze moslim zijn.

Zoniet hou dan dringend uw bek over zaken waar je niets van afweet. Dat zou de discussie tenminste kunnen helpen. Maar dat laatste interesseert u hoegenaamd niet. Uw agenda is mij welbekend kerel.

Ik noem u hier formeel de grootste leugenaar en huichelaar van het forum. Straf he?!

De paranoïa straalt ervan af.
Oud 25 oktober 2010, 19:26   #88
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dank je Suqar. Shokran.

Het handjevol zionistjes waarmee ik het telkenmale aan de stok heb zijn al verschillende keren door de mand gevallen. Zij doen niet anders dan aan damage control.

Hun verontwaardiging is overigens zeer selectief. Het kan hun geen zak schelen dat over moslims en Islam veralgemeend wordt. Integendeel, dat komt hen goed uit. Lekker de haat van de blanke europeaan aanwakkeren tegen de moslims, dat helpt in de strijd om hegemonie te bekomen in het midden oosten. En zoals altiojd zal de domme westerse goyim wel het vuile oorlogswerk opknappen.

Beeld u maar eens in in wat voor een wereld we zouden leven als we 1 miljard joden zouden hebben naast de bestaande 1 miljard + moslims... Als de joden hun geld moeten gaan halen/stelen onder hun eigen soort...

Apropos, Koppijn daarentegen is gewoon een onwetende, gebrainwashte brave jongen. Hij weet niet beter.
Geef nou eens concrete voorbeelden waaruit blijkt dat Joden samenzweren, in plaats van als een kip zonder kop in het los te blèren.
Oud 25 oktober 2010, 19:36   #89
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

De paranoïa straalt ervan af.

Kunt ge niet beter dan herhalen wat ik zei, kleuter? Het was niet eens tot u gericht prutser.... Kan uw grote broer niet alleeen antwoorden??? Waarom moet jij dat in zijn plaats doen???

Van jou wou ik nog een deel onschuld aanvaarden. Dat is nu ook definitief voorbij.

Jij en jou liberale vriendje verdienen geen discussie.

1 ding staat vast. U doet de joodse zaak ueberhaupt geen goed en je andere rotliberale vriend nog veel minder. Ik weet waarover ik het heb als je in het verleden goed gelezen hebt jochie. Ik zal het eens aankaarten in de juiste kringen.

Laatst gewijzigd door straddle : 25 oktober 2010 om 19:38.
Oud 25 oktober 2010, 19:53   #90
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Kerel, in beide gevallen zijn er mensen die zowel het Jodendom afkraken als verdedigen, als bij de Islam. Zelfs de verhoudingen zijn ongeveer gelijk. Die slachtofferrol past u niet. Totaal niet zelfs.
Dat klopt maar ik denk wel dat er meer jodenvriendjes rondlopen dan moslimknuffelaars hoor.
Oud 25 oktober 2010, 19:54   #91
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Kunt ge niet beter dan herhalen wat ik zei, kleuter? Het was niet eens tot u gericht prutser.... Kan uw grote broer niet alleeen antwoorden??? Waarom moet jij dat in zijn plaats doen???

Van jou wou ik nog een deel onschuld aanvaarden. Dat is nu ook definitief voorbij.

Jij en jou liberale vriendje verdienen geen discussie.

1 ding staat vast. U doet de joodse zaak ueberhaupt geen goed en je andere rotliberale vriend nog veel minder. Ik weet waarover ik het heb als je in het verleden goed gelezen hebt jochie. Ik zal het eens aankaarten in de juiste kringen.
Ik ben niet geïnteresseerd in de Joodse zaak. Waar ik in geïnteresseerd ben, zijn mensenrechten. Maar met uw soort gescheld, kan beter de conclusie getrokken worden, dat u geen discussie waard bent.

Ik zou op het rode driehoekje kunnen drukken, maar in plaats daarvan zet ik u mooi op mijn negeerlijst, samen met andere forum-narren zoals Henri1, Albrecht, 1207, en Vuvu Zela. Tschüss!
Oud 25 oktober 2010, 19:59   #92
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat klopt maar ik denk wel dat er meer jodenvriendjes rondlopen dan moslimknuffelaars hoor.
Op dit forum heb ik die indruk niet, maar wie weet.
Oud 25 oktober 2010, 20:00   #93
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
De Talmoed is niet het belangrijkste boek van het Jodendom.
Ge hebt wel de talmoed nodig om de thora te kunnen begrijpen hé net als ge de tafsier nodig hebt om te koran te kunnen verstaan.
Oud 25 oktober 2010, 20:01   #94
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Op dit forum heb ik die indruk niet, maar wie weet.
Ja, ik heb die indruk wel. Altijd al gehad trouwens.
Oud 25 oktober 2010, 20:02   #95
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ge hebt wel de talmoed nodig om de thora te kunnen begrijpen hé net als ge de tafsier nodig hebt om te koran te kunnen verstaan.
De Thora is gewoon hetzelfde als het Oude Testament. De RKK lijkt niet echt veel moeite te hebben met het begrijpen ervan, ook niet zonder het Nieuwe.
Oud 25 oktober 2010, 20:08   #96
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik ben niet geïnteresseerd in de Joodse zaak. Waar ik in geïnteresseerd ben, zijn mensenrechten. Maar met uw soort gescheld, kan beter de conclusie getrokken worden, dat u geen discussie waard bent.

Ik zou op het rode driehoekje kunnen drukken, maar in plaats daarvan zet ik u mooi op mijn negeerlijst, samen met andere forum-narren zoals Henri1, Albrecht, 1207, en Vuvu Zela. Tschüss!
Onnozelaar. Ge doet niet anders dan te reageren op zaken die ik tegen een ander zei, en ge gaat me op negeer zetten... Negeer me dan he direct he pippo. U zei iets over paranoia???!!

Nog iets:
1. druk nu op het driehoekje. doe het en zever niet. Je hebt zitten antwoorden op zaken die ik direct en rechtstreeks aan anderen heb gericht en nu komt ge janken als het even hard gaat.

2. ik noteer dat ik voortaan op uw negeer sta. geweldig. ik hoop dat het niet bij holle woorden en kleuterdreigementen blijft. Je bent dan wel de eerste in in 8 jaar hier. Voortaan ben ik dan ook van uw domme interventies vanaf.

Oprotten nu.

.
Oud 25 oktober 2010, 20:14   #97
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Dank je Suqar. Shokran.
La shokr

Citaat:

Het valt me steeds vaker op dat het de islambashers zijn die opkomen voor de zionisten. Waarom zou jij geen kritiek mogen hebben op de joodse leer? Onze islamitische leer wordt hier van alle kanten aangevallen.. Ge leest hier niets anders meer dan woordjes als 'pedofeet', 'kotslims', 'karavaanrover-verkrachter'.. Nou, geen probleem hoor maar het is lachwekkend wanneer ik zie dat zo een persoon jou dan uitmaakt voor 'antisemiet'.

Citaat:
Ja, dat kan goed zijn. Hertog, Liberalist en filosoof lijken me ook wel bravelingen hoor.
Oud 25 oktober 2010, 20:16   #98
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik ben niet geïnteresseerd in de Joodse zaak. Waar ik in geïnteresseerd ben, zijn mensenrechten.
Wat een hypocriet gezever. Goochelen met wat mooie woorden.

Luister eens, alles wat ik van u hier gelezen heb is een berg onbegrip, gebrek aan inlevingsvermogen, mateloos egoisme, enorm veel slogans en holle verklaringen maar vooral de usual liberal claptrap.
Oud 25 oktober 2010, 20:17   #99
suqar_7loe

Standaard

Citaat:

Oprotten nu.
Vaak blijft het bij holle woorden Straddle. Hoevaak werd mij niet meegedeeld dat ik op de negeerlijst zou vliegen, nou ik wacht er nog steeds op eigenlijk. Het beste is: zelf die handel negeren!
Oud 25 oktober 2010, 20:19   #100
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vaak blijft het bij holle woorden Straddle. Hoevaak werd mij niet meegedeeld dat ik op de negeerlijst zou vliegen, nou ik wacht er nog steeds op eigenlijk. Het beste is: zelf die handel negeren!
Wanneer je een agenda hebt, zoals die van Straddle, is het idee juist niet dat je negeert, maar blijft doordrammen totdat iemand uit vermoeidheid toegeeft en afdruipt.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be