![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom heiliger zijn dan de Paus,oeps mss ook nen Pedo hé......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je dan helemaal geen kristelijk vergevingsgevoel?
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk bedoelt hij kerstmis 2050.
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() Dan is de Heilige Kerk al opgenomen in de hemel.
![]() Laatst gewijzigd door Inno : 29 oktober 2010 om 16:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De mensen gelijken soms op elkaar maar als men ze van nader bekijkt dient men wel vast te stellen dat er geen twee identiek zijn. Ik ken persoonlijk een veroordeelde pedo-priester. Op zijn buitensporig gedrag na en zijn verhaal over zijn kwellingen, blijft hij een interessante en toffe persoon, Ik zie niet in waarom hij mijn sympathie niet meer waardig zou zijn. (Marc Dutroux, is beslist al een rijk man, indien hij de sensatiedrift van de menigte via de media zou hebben weten uit te buiten!) Dat hier niemand zulks begrijpt is op zich niet erg maar, dat niemand er zich de moeite om getroost, is het bewijs dat wij met één hoogst verwrongen samenleving zitten, hetgeen erop duid dat de ‘religies’ hun doelen en uitgangspunten waarschijnlijk onherroepelijk gemist hebben. Misschien word 2012 dan toch het jaar van de ‘Apocalyps” - Alles opkuisen en weg en nogmaals herbeginnen is vermoedelijk wel de ultieme oplossing. Remember: 21 december 2012, ‘Zipper’ zou zelfs nieteens tot 2050 moeten wachten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
slaapt u s'nachts nog? Want als u hier al zo hard over zit te janken over het gezaag van een ouwe pee die gewoon wat wemelt in conservatisme & beschermende goedpraterij, dan vraag ik me af hoe u zou reageren als u weet dat er een 12 jarige meisje is vastgebonden aan een boom en verkracht in sint-pietersleeuw afgelopen woensdagochtend op weg naar school. http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...rs-Leeuw.dhtml twee weken eerder werd er in een liederkerke ook al een 13jarige tegen een boom gebonden. Dit is toch al extreem te noemen, wie heeft het hier ooit al eens gedaan vastgebonden aan een boom in het park hé ![]() En dan stel ik mij vooral de vraag waar het hier eigenlijk om gaat, want ik zie hier nergens threads over die ontwerpen? Gaat het hier echt om die kinderen? Of gewoon wat kerk-basherij? Volgens mij kan die Leonard zelfs geen scheet meer laten of iemand hoort er wel een extreme uitspraak in. Maar over werkelijke degoutante gebeurtenissen laat niemand zich horen.
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kerkgemeenschap is er toch voor alle mensen,of ben ik fout nu,wel ook 85 jarige gaan niet vrijuit !!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er evenwel imams veel zwaardere uitspraken doen over homoseksualiteit e.d. hoor je niemand uit diezelfde hoek. Of hoe het uiteindelijk niet om de inhoud gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ooit gehoord dat wij in een rechtstaat leven waar niemand schuldig tenzij het tegendeel is aangetoond én dat daarenboven de wetten van dit land bepalen dat men niet eeuwig voor een misdaad kan vervolgd worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er is een verschil tussen feitelijkheden en de houding van een kerkleider die meent in deze barre tijden voor zijn kerk nog wat extra olie op het vuur te moeten gooien door zeer conservatieve ongenuanceerde standpunten in te nemen.
Van mij mag de mens zeggen wat hij wil, in deze vind ik zijn mening héél laakbaar. Verder mag hij van mij verkondigen dat ik geen condoom zou mogen gebruiken, dat ik 'smorgens vijf keer rond mijn living moet lopen en dat ik op zaterdag enkel varkensvlees mag nuttigen. Geen van die dingen raken mijn koude kleren want ik ben geen katholiek. Wèl heb ik medeleven met mensen die wèl katholiek zijn (en bijgevolg enige waarde hechten aan de mening én aanwijzingen van de kerkleider) en die zich dus in hun verdediging als slachtoffer geschaad voelen als ze per ongeluk een dader hebben die ondertussen op pensioen is, dan moeten ze maar mondje dicht doen en verder zwijgen zoals ze steeds gedaan hebben, want ocharme die oude peekes toch. Wel d�*�*r heb ik dus een probleem mee. Over andere kindermishandelingen, verkrachtingen, pedofiliezaken etc... staat het u vrij om telkens een apart draadje te openen. Ik kan niet alles doen hé makker.
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erg dat jij(wel niet via de kerkfabriek) iemand als slachtoffer veroordeeld als dader,terwijl ik wel slachtoffer ben !!!
|
![]() |
![]() |