![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat weet u nu af van mijn leven. Vanwaar haal jij die kennis dat ik nog maagd ben? Vanwaar haal jij die kennis dat ik niet getrouwd ben? U denkt me te kennen, maar dat is absoluut niet het geval. U zet uzelf voorschut meid, ga uw tijd toch een beetje verdoen aan iets nuttigs ipv zo een leugens over anderen te verzinnen. Doe wat aan uw frustraties. U klinkt net mijn roddelende buurvrouw Francine.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 31 oktober 2010 om 21:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen die zin al dat ge op een 'rechtvaardige manier' geslachtsgemeenschap zou hebben in en een huwelijk... jonge jonge n dan die volgende zin met met dat iemand vlugger geneigd zou zijn als die mensen hun gevoelens ( en dat slaat dan weer op het voorgaande, denkelijk ) opzij zouden moeten schuiven ? Het lijkt me zo ... tjah zo verschrikkelijk oubollig .. een stelling uit de vergane glorie van de kroostrijke gezinnen van de jaren 50.... als ge uwen vent ni kwijt wilt moet ge 'm zo nu en dan iets gunnen ( maar hou het netjes binnen de context van de christelijke leer ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
|
![]() Citaat:
Vertel me liever wat jij daar oubollig aan vindt.
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deels zal daar enige waarheid in zitten... deels ook niet... niettemin kunnen kunnen we hen daarmee confronteren en da's uiteraard altijd leuk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je leugens vertelt over jezelf moet je natuurlijk niet schrikken dat een ander ze overneemt ![]()
![]() |
![]() |
#87 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Ach laat het zitten. Die link zou je nooit kunnen plaatsen want zulke zaken zou ik nooit typen op een forum. Bij deze heb je nog maar eens bewezen dat je niet alleen bekrompen bent maar ook nog eens een leugenaar. Amuseer je verder!
En nu terug ontopic.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 31 oktober 2010 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Topic gaat over abortus en we zijn nu _ vraag me niet waarom... misschien omdat we dat leuk vinden _ al enige tijd bij seks aanbelandt ![]() Citaat:
Het komt mij , daarom jou nog niet, zo jaren 50 over.... ik zie het mijn moeder zaliger nog geniepig in het oor fluisteren van mijn eerste vriendin waar ze uiteraard van dacht dat ze ook mijn vrouw zou worden ![]() Neen, serieus ... ik vat het niet Tenslotte onthouden jullie ( en de andere gelovigen ook ) je net van allerhande zaken die niet erg rijmbaar zijn met het geloof... dus dan zou je er logischerwijs vanuit gaan dat van zodra de minste verleiding.... Heel die redenering klopt niet volgens mij... en is dan ook nog eens persoon-gebonden. Ik wil er nog wel inkomen dat als je je om de één of andere reden moet onthouden van seks tout court of zelfs een bepaald aspect ervan en je komt dan iemand tegen bij wie het wel kan dat je dan met die persoon weg bent..... maar de logische gevolgtrekking is dan ook dat seks uitsluitend binnen het huwelijk houden tot een ietwat groter risico behoort daar dat sowieso bepaalde beperkingen moet inhouden |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() In de eerste plaats hun geschapen brein aan het denken zetten.
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Het is niet evident om eruit te stappen maar het is wel mogelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
|
![]() Ja, dat klopt. Best wel begrijpelijk dat iemand die de wanhoop nabij is begeleiding nodig heeft om uit de miserie te stappen.
Citaat:
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 31 oktober 2010 om 21:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
EDIT: ik was nog snel genoeg om er te zijn voor jouw verbetering. Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 31 oktober 2010 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Niet begeiling, maar begeleiding. Gebeurde per ongeluk.
Ik dacht wel dat jij dat zou gelezen hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel gewoon eenvoudig als jij zegt dat als men zich van iets moet onthouden men vlugger tot verleiding kan komen dat je dan niet anders kan daaruit afleiden dat iemand uit een huwelijk ( bepaalde beperkingen inherent ) een ietwat grotere kans heeft tot zo'n fatale verleiding. Tenzij de je de kracht en dwang ( de beloftes, de visie , etc ) van dat huwelijk zelve gaat incalculeren natuurlijk... maar dan zoiets kan je evenzeer zeggen van andere mensen ( kluizenaars, geestelijken, etc ) die zich om één of andere , voor hen belangrijke , reden beperken of onthouden Laatst gewijzigd door praha : 31 oktober 2010 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |