![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wij hebben nu de geboorte van Jezus als beginpunt, maar aangezien die nooit bestaan heeft zou je ook mijn geboortedatum kunnen nemen. Citaat:
Citaat:
Dus ook de mens heeft altijd bestaan, hoewel niet continu hier op aarde. Maar oké, beter is dan te zeggen dat de mens als levend wezen altijd al heeft bestaan, maar dus in eindeloos veel verschillende vormen van plant en dier en ook als microwezen. Het is even een kwestie van juist formuleren. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ovrigens gaat het niet alleen over mijn atoomtheorie, maar ook over Einstein, waar jullie ook al niet veel van snappen. Maar dat jij en vele anderen nogal chagrijnig zijn dat is mij wel duidelijk. Het valt niet mee als er ook maar iemand is die andere ideeën heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee: jij werkt niet.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Parlementslid
|
![]() Lees:
http://www.astronomy.ohio-state.edu/...Unit5/gps.html Citaat:
Dus, moesten we niet met de effecten van algemene relativiteit rekening houden in ons GPS systeem, werkte het niet! Leg jij nu maar eens uit waarom we rekening moeten houden met de effecten van een theorie die volgens jou niet klopt. En mss. hoe deze afwijkingen dan wel verklaard worden in jouw theorie (graag cijfers en formules, geen ruimteschepen aub). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De fouten die ge opstapelt in uw bijdragen daarover zijn niet bij te houden. ![]()
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
Indien ge denkt dat de theorie tegenstrijdig is dan hebt ge het niet begrepen. Lees eerst even de werken van en over Einstein en kom terug wanneer ge het begrepen hebben, dan kunnen we verder discussieren.
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jammer dat Hij zich enkel van het Nederlands bedient. Mocht Hij een goed onderhouden website in het Engels hebben, zou Hij veel meer mensen bereiken met Zijn visie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij zou er meer concurrentie hebben, en zelfs met een monopolie hier slaagt hij er niet onder Nederlandstaligen ook maar één hond te bekeren ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb daarop ook nog geen zinnig antwoord gehoord, blijkbaar omdat je er niets van begreep. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit pure verlegenheid daarmee heeft men er later 12 discipelen bij verzonnen en die halve kip in Maria Magdalena omgetoverd. Citaat:
Ook heb een tijd mijn best gedaan op Engelse fora, in de verwachting dat de mensen daar intelligenter zouden zijn dan hier, maar helaas bleek dat niet het geval. De domheid blijkt een wereldwijde plaag te zijn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dan mijn atoomtheorie en daarmede heb ik dan eindeloos veel geduld tot in alle eeuwigheid.
Maar ik blijf niet eindeloos met Einstein aan de gang. Dit vanwege de tweelingparadox waarvan niemand evenmin iets van begrijpt. Het zij zo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
De tweelingparadox is een paradox. Weet ge wat een paradox is?
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||||||||||||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Met elke bewering die je daarna niet kan ondersteunen met bewijzen als je ernaar gevraagd wordt, verlies je aan geloofwaardigheid. Citaat:
Ik heb het best begrepen, je hebt (weeral) geen antwoord. Citaat:
Citaat:
DE basis van speciale relativiteit is dat de snelheid van het licht in een vacuum ALTIJD c is, de hele theorie rust daarop. Lees: Citaat:
Citaat:
(zie hoe moeilijk het is bronnen op te zoeken om je beweringen hard te maken, graag had ik je ook eens wat meer moeite zien doen hierin) Citaat:
Citaat:
Citaat:
- vanop de trein beweegt de aarde, trein staat stil -> schijn - vanop de aarde beweegt de trein, aarde staat stil -> echt - vanop de zon beweegt de aarde, trein staat stil -> echt???? Zie je dan niet dat je vanuit het ene referentie kader het stilstaan van de trein "echt" noemt, en vanuit het andere "schijn". Dus je zuigt dingen (inhoud?) uit je duim. Citaat:
Citaat:
En dan durf jij andermans theorieen tegenstrijdig noemen? Citaat:
Wat zit je hier dan te verkondigen? |
||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Leg jij nu maar eens uit waarom we rekening moeten houden met de effecten van een theorie die volgens jou niet klopt. En mss. hoe deze afwijkingen dan wel verklaard worden in jouw theorie (graag cijfers en formules, geen ruimteschepen aub). Als je daar wel op geantwoord hebt, verwijs ons dan eens naar de post waarin dat antwoord staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Rizzz,
Denk je nu echt dat harrie ooit zal zeggen: "Eigenlijk begrijp ik het inderdaad allemaal niet zo goed" Zijn hele kaartenhuisje valt dan in mekaar. En ik vrees dat dit een soort levenswerk voor hem is, een soort dominoparcours. Jij bent degene die nu voortdurend dominino's omverstoot ... Laatst gewijzigd door Another Jack : 6 november 2010 om 07:47. |
![]() |
![]() |