![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ben er eens zo ene terug tegengekomen tijdens ne wacht, dat was lachen ![]() hij herkende mij niet meer, ikke: 'de laatste keer dat ik u zag stond gij met uwe labojas aan en uw broek af op een tafel in café Beveren' hij trok ongeveer bleek weg ikke: 'gene paniek, da's al nen tijd geleden ze' ![]() edit: nu ik erover denk, dat moet de nachtmerrie van al de doktoors zijn ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 5 november 2010 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() Dat was dan misschien weer een opluchting
![]()
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat van die wannabe pedo's zijn echt wel indianenverhalen. Het is onvermijdelijk dat dit ergens wel eens gebeurd, maar de jongeren worden de dag van vandaag met veel grotere gevaren geconfronteerd. U bent zo iemand die ik in een vorige post heb omschreven als het soort mensen dat achter elke boom in het park een pedo meent te herkennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er gevochten werd was dat inderdaad op van die boere fuiven, ik heb maar een keer meegemaakt eigenlijk dat er in een dancing gevochten werd, en dat waren dan eigenlijk de portiers die een of andere zate kloot hadden buiten gesmeten. Ja ge kon daar zuipen tot en met, maar van zodra het te gortig werd buiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Breekt mij den bek niet open over sommige verpleegsters jong... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Staatssecretaris
|
![]() In eigen ervaring: 100% zeker. Het idee rond nultolerantie in bepaalde gemeente(s) is ook net ingegeven door geweld op scoutsfuiven.
Citaat:
Nope. Scouts kunnen gewoon goed zwijgen. "Scoutswoord" of hoe het ook noemt. De gemiddelde scout kan qua zuipen en smoren de gemiddelde militair aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die chemische troep is helemaal niet aanwezig op die FRIS fuiven en ik denk niet dat er al extreem veel doden gevallen zijn door een overdosis tongdraaien, tetteke ros of vingeren. Misschien dat je je vinger kan breken wegens gebrek aan ervaring of een tongverrekking kan oplopen, maar veel meer zal het toch niet zijn. Vroeger liepen kinderen verkleed als wonderwomen of whatever, nu lopen ze rond als Lady gaga. Who cares zeg.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Idem, het kan liggen dat ik een slechte generatie of regio van scouts heb mogen aanschouwen. Maar het beter praten van scouts tov disco's gaat er bij mij niet in. Laatst gewijzigd door CyberpunX : 5 november 2010 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(Al bij al zijn die idd wellicht een beetje gevaarlijker op vlak van alcoholisme dan dancings. In een discotheek laat men het wellicht minder snel dan op een festivalletje toe dat je ligt te slapen voor de stereo.)
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 5 november 2010 om 14:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() En dat gedoe over dat vroeger de jeugd zoveel onschuldiger was word al generaties geroepen, en slaat nog steeds nergens op. Waar ter wereld je nou gaat kijken, of het nou taboe is of toegestaan, of het in het westen is of in de Afrikaanse bush, overal worden er dingen ontdekt in de pubertijd. Het hoort er allemaal bij. Zodra de meisjes naar de jongens beginnen te kijken gaan ze proberen er leuk uit te zien. Degene die hard roepen dat ze er als snollen uit zien balen misschien wat dat ze er zelf te oud voor zijn geworden, maar geloof me, toen u zestien was zagen ze er niet veel erger uit.
Ik betrap me zelf ook op een veranderende visie hoor. Toen ik 12 was was ik een hele vent, bijna volwassen, in mijn ogen dan. Nu zijn de 12-jarigen echt nog kinderen. En wanneer ik 50 ben zijn die studenten ook allemaal compleet onvolwassen en onverantwoordelijk. Dat kan ik mezelf nu alvast verzekeren. Maar dat zegt een stuk meer over mij dan over de wereld...
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb zo ooit eens ene schijtezat in zo een tent zien staan, t licht was volledig uit en die stond te bijzen op zijn benen... Het ex lief van mijne maat, heeft met die gast zijn kloten staan spelen niet gewoon... Uiteindelijk hebben ze die ook weggehaald anders was m gewoon omver gevallen... Dat waren eigenlijk 3 echte sletten die grieten, ... de 4` was een brave, maar die 3 andere, amaai mijn kloten, ... wel goe mee gelachen dat wel. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |