![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister
|
![]() Voor mij is door wat ik vandaag gelezen heb voldoende bewezen dat het afsluiten van de facebook-pagina's pure en onverbloemde censuur is.
Dit had niets te maken met doodsbedreigingen, die niet eens op de pagina's staan. Ook niet met verbale reacties tegen Vermassen. Dan had hij evengoed kunnen gaan procederen tegen alle kranten en ook dit forum. Reacties in de kranten en op fora zijn van losse individuen, die anoniem wel eens wat gal willen spuwen, maar dat de volgende week misschien alweer vergeten zijn. Maar blijkbaar groeide er op die Facebook-pagina's een beweging, waarbij sommigen wel uit de anonimiteit wilden stappen en die concrete plannen hadden voor een betoging. En dat wekt blijkbaar angst op bij onze 'heren en meesters'. Dus wordt er geprobeerd dat in de kiem te smoren. Wel, ik wens hen veel geluk toe. Maar 't zal niet lang meer pakken, denk ik. Laatst gewijzigd door discuz : 8 november 2010 om 21:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 8 november 2010 om 21:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister
|
![]() Wablief? Dus jij bent voor het opsluiten van onschuldigen omdat ze in de toekomst wel eens een misdrijf zouden kunnen plegen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals ik voorspeld had. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat over dit Citaat:
"als de man haar ( da's dus die verondersteld brave huisvrouw ) thuis kon betrappen werd dit meestal gevolgd door moord omdat in die tijd de eer van de man zeer sterk geschonden werd ! " Waar ik (nu) van op uit maak dat die 'brave' huisvrouw ook met iemand lag te vozen, de man dat niet kan hebben , haar vervolgens vermoord en de kaart onweerstaanbare drang trok. Klopt dit ? Heb ik dat juist begrepen... wat je formulering kwam me niet al te duidelijk over (toen) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat over personen waar men van vermoed dat ze schuldig zijn of onschuldig enerzijds en het echt schuldig en onschuldig zijn anderzijds. Dus kortweg komt het erop neer dat het misschien beter is iemand waar je redelijk van zeker bent ( maar niet ten volle ) die het gedaan heeft op te sluiten dan hem/haar vrij te laten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Justitie is een eigenaardig beestje.
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij kan die klacht indienen en dan dient die ontvankelijk verklaard te worden als zijnde lasterlijk. Zo ja : is het dan aan de verweerders om aan te tonen dat wat zij schreven geen leugens zijn. Zo niet : riskeert hij zelf een klacht daar hij die bezwaren in de openbaarheid gooide Kan dus nog alle richtingen uit maar afkomen met allerhande emo-praat wordt dan niet gepikt. Intriest eigenlijk dat bij een assisen-vonnis waarbij de uitslag toch wel zeer ernstige gevolgen kan hebben voor de betrokken perso(o)n(en) minder wordt gevraagd dan bij een correctionele kwestie die zich over zulke klachtenmisdrijven gaat buigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 94 berichten, en ik weet nog steeds niet wat voor verschrikkelijke feiten Vermassen nu eigenlijk gepleegd heeft.
Kan iemand me helpen ? Alvast bedankt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Europees Commissaris
|
![]() neen
![]() |
#97 |
Europees Commissaris
|
![]() Hij vangt nogal veel wind. Beetje te hoog voor vlaanderen geworden.
![]() |
#98 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hij heeft twee Facebook-groepen laten sluiten waarin men kritiek had op zijn optreden en de werking van justitie. Hij heeft dit proberen te rechtvaardigen door een onbestaande causale link te leggen tussen die groepen en doodsbedreigingen die hij heeft ontvangen. In die groepen waren bepaalde mensen, niet langer anoniem, een demonstratie aan het voorbereiden. Acties die je van een Berlusconi of Putin zou verwachten, dus, maar die geen plaats hebben in een democratie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Europees Commissaris
|
![]() sorry praha, mijn excuus
![]() |
#100 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
dus de facebook pagina "anti jef vermassen" is er gekomen omdat jef vermassen de facebookpagina "anti jef vermassen" liet sluiten?
![]() |