![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jij moet nogal eens tijd doorbrengen op de straat of veel pech hebben. Er gebeuren ook duizenden ongevallen en toch zie ik er zelden eentje voor mijn ogen gebeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
U schreef net dik 20min geleden, "ik kom 5/week aan het Kon astridplein en ik zie er nooit wat." Ik schreef een uur of wat eerder dat het kon astridplein, de Keyserlei en het deconinckplein qua "grandeur" de laatste jaren aan elkaar gewaagd zijn.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 9 november 2010 om 18:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik kom idd beroepsmatig veel op straat, tot voor kort, alle dagen. En heb m'n ogen niet in m'n zakken. Dat helpt ook al natuurlijk.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() Ik leg je uit dat een relatief kleine afstand in een stad een groot verschil kan maken. Dat was trouwens een directe reactie op jouw "30 stappen" en de link die je gaf, dat is dus allesbehalve afwijken. Het antwoord op je andere post vind je een post lager.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik woon in de buurt, al jaren lang. Ik ken deze buurt ook wanneer de files voorbij zijn en de brave burgers zijn gaan slapen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Want dat is wat men hier schrijft he?! allez, de ene keer is alles peis en vree, twee posts verder zeggen ze dat criminaliteit normaal is in een grootstad. En ik heb gewerkt in de buurt, dag en nacht.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 9 november 2010 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die twee vormen één buurt met de tramlijn en de gemeentestraat als as. Ik heb het over het De Coninckplein, dat ligt aan de andere kant van die as. Achter de chinese straat, achter het Atheneum. De sociologische en demografische situatie is er toch wel anders. Ook marginaal, maar anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ken de problemen en de situatie een pak beter dan jij hoor, ik lees hier vooral veel gezever, ook van jou.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dit is intellectueel wel eerlijk of wat?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 9 november 2010 om 18:54. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Staatssecretaris
|
![]() het ging er EVEN niet over.
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar leg eens uit waarom jij denkt te mogen pretenderen de situatie beter te kennen dan ik?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Staatssecretaris
|
![]() allez, eerst liggen ze kieelomeeeeeeters vaneen
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
en ik erken ze dan nog eens ook. Jij komt 5/week op het kon astidplein en ziet niks èn tracht dan nog om iemand die het tegendeel beweert leugenachtig te laten overkomen. Maw je erkent de criminaliteit niet. 10 posts later noem je het dan maar "een normaal gebeuren in een stad." Is dat dat die intellecte eerlijkheid, die je me wilde aanwrijven?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 9 november 2010 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Afstand De Coninckplein-Meir: 800 m Afstand Arenaplein-Boelaarpark: 750 m Afstand Museum voor Schone Kunsten-Brederodestraat: 750 m Afstand Dageraadplaats-Turnhoutsebaan: 1 km Afstand Tweemontstraat-Bosuil: 1,5 km Afstand Abdijstraat-Den Brandt: 1,6km |
||
![]() |
![]() |