![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Geen idee. Ik hoop veel meer dan die 1 op 17.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mannen kunnen ook verliefd zijn hoor. Bovendien zijn er meer vrouwelijke dweep eens met een religie zweefteven dan mannelijke.
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() Geen probleem:
http://www.cirp.org/library/statistics/USA/ Trouwens, er zijn nogal wat Amerikaanse vrouwen die vies/bang/bevreemd zijn van onbesneden lullen. Dat fenomeen is courant genoeg om door te sijpelen in hedendaagse comedy-reeksen zoals Sex and the city. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Ben je dan jood of moslim van geboorte? Of was het wegens een medische ingreep?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() toch wel hoor!
enig probleem = je kan niet meer terug. Dat is gewoonlijk zo bij sektes: je geraakt er héél gemakkelijk binnen, maar in feite geraak je nooit meer buiten. In de beginjaren was het NOG leuker: werd je moslim dan mocht je meedelen in de geroofde buit: 1/5 voor Allah via Mohammed, en 4/5 voor de volgelingen! Er is zelfs een heel koranhoofdstuk aan gewijd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 november 2010 om 16:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Ik ben gelukkig niet verminkt, en daar ben ik ook heel blij mee.
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Ach liever belastingen aan opleidingen dan aan oorlog voeren. Ik kies voor de veiligheid van mijn kinderen. Aangezien de islam graag oorlog voert (staat in de koran) zal ik verkiezen om weg te gaan. Ik heb nu nog geen antwoord op mijn vragen. Waarom kies je voor een godsdienst die geweld niet schuwt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() Tenzij je compleet afgezonderd van de maatschappij leeft kies je dat niet zelf gezien de omstanders de gevolgen dragen van je opvoeding dmv interactie met je kinderen. Als je je kinderen (hypothetisch) leert dat ze iedereen die ze ontmoeten een boks ipv een hand moeten geven dan is dat jouw keuze maar dan zal dat niet lang je keuze blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Zou wel eens een gesprek willen hebben met die gasten, zoiets is voor mij als atheïst gewoon ondenkbaar & onbegrijpelijk, niet omdat ze naar islam gaan eh, maar naar religie in't algemeen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister-President
|
![]() Ik heb nooit in god geloofd, als kind beschouwde ik god als sinterklaas en toch aanbid ik mijn oprit, tv en auto niet (heb geen auto maar je weet wat ik bedoel). Je mening lijkt niet echt te kloppen.
|
![]() |
![]() |