![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Vraag het hen, zij zijn er altijd bij.
![]() |
![]() |
#83 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() De purpose of "life" is inderdaad licht geven. In mijn zaklampje zit zelfs een "long life" batterij.
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() "The purpose of life": het niets zin geven!
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Vreemdeling
|
![]() Jullie geloven ook niet in leven na de dood?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister-President
|
![]() Ik geloof trouwens wel in leven na de dood, maar dat is om puur praktische redenen: ik wil niet de leegte voelen mocht er iemand waarvan ik hou doodgaan. Als ik zou geloven dat hij of zij echt volledig "weg" was, ik zou daar absoluut niet tegenkunnen. Misschien hypocriet, maar ik voel me er gewoon beter bij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Minister
|
![]() Ik ben nen agnosticus, da's 't simpelste.
Religieuzen moeten altijd de hiaten in hun boeken uitleggen, atheisten altijd de hiaten in de wetenschap, nen agnost kan gewoon zeggen : "'k weet het niet en 't kan me niet bommen" ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik wil wel geloven, maar net daardoor geloof ik mezelf niet. En als ik zo hard zou proberen het te doen, zou ik een deel van mezelf verloochenen en dat is nu net wat men niet mag doen according to de meeste religies. Ik ben maw een probleemgevalletje. Niet dat de respectievelijke geloven zich om mij bekommeren hoor, maak je maar niet ongerust.
![]() |
![]() |
#96 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() Ik geloof niet.
Ik ben eerder atheïst dan agnost, maar toch er tussen in. Ik hou er rekening mee dat er misschien iets anders is, maar zolang niemand een algemeen aanvaard bewijs kan leveren dat het zo is, ga ik er van uit dat het er niet is. Wetenschap is alles voortdurend in twijfel trekken, ook de wetenschap zelf. Wetenschap moet dus ook het geloof in twijfel trekken. De wetenschap kan nog niet bewijzen of er nu een God bestaat of niet, maar in de loop der eeuwen is al menig verschijnsel dat puur aan de wil van God werd toegeschreven door de wetenschap achterhaald. Sinds de genetica zijn we bijvoorbeeld zelf in staat nieuwe soorten planten en dieren te maken. De bijbel, en andere godsdienstige schriftuur, zijn alle bijeengeschreven door mensen. Dat het hier zou gaan om het woord van God is puur interpretatie, geen vaststaand bewijs. Trouwens, welke schriftuur heeft er nu gelijk? Een wetenschappelijk bewijs van God mag dus niet steunen op het bestaan die boeken, noch op andere dingen die zuiver door de mens werden gecreëerd.
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Perm. Vertegenwoordiger VN