![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Anke Van dermeersch (Vlaams Blok) - 24 tot 30 mei "Vroeger Miss België. Eerste politieke stappen bij de VLD. Daarna een overstap naar het Vlaams Blok, waarvoor ze een mandaat waarneemt als senator. Zij steunt de lijst met 18de effectieve plaats voor het Vlaams Parlement." - Maarten Malaise |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#82 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() link: http://www.student.kuleuven.ac.be/~m9919504/
klik dan op "Islam" |
![]() |
![]() |
#83 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#84 | ||||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
#85 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#86 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op basis van diezelfde wet zijn niet-moslims die me hoer naroepen enkel aan te klagen wegens eerroof maar moslims die me als hoer bestempelen omdat ik niet ingepakt rondloop overtreden de anti-discriminatiewet, mèt zware geldboetes als gevolg. Nogmaals, IK heb die wet niet gestemd
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#88 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#89 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Hierbij roep ik meisjes die met "hoer" nageroepen worden op om aangifte te doen en een schadevergoeding te claimen.
En Doggy, als jij politie agent bent en een meisje dat met "hoer" is nageroepen komt aangifte doen, krijg jij dan ook een lachbui ? |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik krijg zelfs de indruk dat ik hoe langer hoe minder als "hoer" word nageroepen.
Ik vermoed dat zoiets te maken heeft met het volgende heel interessante vers: Vers 24:60 "En voor de vrouwen die op leeftijd zijn en die niet meer verwachten te trouwen is het geen overtreding als zij hun kleren afleggen, maar dan zonder sieraad te vertonen. Maar als zij het nalaten is het beter voor hen. En God is horend en wetend." Ook d�*t kan ik natuurlijk inroepen als basis voor mijn aanklacht! Nu gaan ze bovendien nog onderscheid maken op basis van LEEFTIJD! En dat is namelijk ook strafbaar volgens de anti-discriminatiewet!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#92 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens, ga je ze nu aanklagen wegens het roepen van hoer of wegens het stoppen met roepen van hoer? Wel weten wat je wil eh. |
|
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jongen! amai! hoe kan ik het voor je uitspellen????
Citaat:
ofwel kan ik "haremhoer" roepen naar elk gesluierd persoon die ik tegenkom, zonder op enige manier strafbaar te zijn wegens de discriminatiewet, en dan mogen haar broers me ook hoer naroepen (zonder strafbaar te zijn wegens de discriminatiewet). Ofwel mogen ze mij niet "hoer" naroepen wegens de discriminatiewet (omdat ze me hoer vinden, vermits ik niet ingepakt ben volgens hun godsdienstige leefwijze) en dan mag ik haar ook niet "haremhoer" naroepen (omdat ik geen onderscheid mag maken omwillen van h�*�*r godsdienstige leefwijze). Volgens andere wetten zijn we (beiden) volgens mij nog altijd even strafbaar wegens laster en eerroof. Ik herhaal hier dan ook nog maar voor de zoveelste keer MIJN vraag: Vermits jij ervan uitgaat dat iedereen me "hoer" mag noemen, ga je er dan ook van uit dat ik moslima's "haremhoer" mag noemen?
|
![]() |
![]() |
#95 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ten tweede denk ik niet dat moslim-mannen niet zo snel "hoer" gaan zeggen tegen een blanke Vlaamse... eerder tegen zogenaamd "gedegenereerde" Noord-Afrikaanse meisjes. Ten derde is de connotatie van "hoer" lang niet zo erg als de systematische discriminatie van allochtonen die net veroordeeld is geweest. Het woord "hoer" gaat er niet voor zorgen dat je altijd negatief wordt bekeken in de toekomst of dat je moeilijker aan een job geraakt. Mijn boodschap is: terugschelden. Voor pakweg "pooier".
![]() |
#96 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#97 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het terugschelden blijkt namelijk al geen optie meer te zijn, zie : http://forum.politics.be/viewtopic.p...amp;highlight= ,,We zeiden dat hij moest ophouden, maar hij bleef maar doorgaan. Toen we hem nogmaals aanmaanden daarmee te stoppen zei hij tot mijn vriendin dat ze een grote mond had, waarop ik reageerde dat hij dat zelf had. Hierop gaf hij mij een klap in het gezicht, en toen ik weer iets zei, gaf hij mij een trap. Het kereltje was misschien 16 jaar.'' Alhoewel ikzelf normaliter een 100% voorstander ben van een assertieve benadering tegen stupied mannelijk gedrag, ben ik door het bepaalde arrest van het VB én dit vonnis (als gewoon voorbeeld hieronder) tot de conclusie gekomen dat ik helemaal niet meer assertief hoef te wezen, maar gewoon een schadevergoeding van 250 euro kan vragen! Want als ik een slip of the tongue maak, gaat er me ook iemand een schadevergoeding opleggen, ipv te zeggen: "hey pooier!" Citaat:
De persoon die hierboven wordt veroordeeld ligt echt niet in mijn bovenste schuif. Ik heb een hekel aan mensen die zulke taal gebruiken. Echter, ik vind de strafmaat buiten proportie, maar ik zal het verdomd wel goed in mijn oren stoppen! (en in die van mijn dochters zeker! - 250 euro = 250 euro nietwaar! ook voor mijn dochters!) Citaat:
goeie wet hé!
||||
![]() |
![]() |
#98 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mijn vraag staat nog steeds onbeantwoord. Het is een simpel logicavraagstuk. Dat is alles. |
|||||
![]() |
![]() |
#99 | |||||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Je kan het woord "hoer" niet zomaar verbieden... ik zal mezelf maar eens citeren: Citaat:
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee, ik ga niet akkoord.
tussen "haremhoer" en "hoer" zit (vanuit ieders standpunt bezien) geen enkel verschil. Ik vind een vrouw in een minirok geen hoer. Zij vinden een vrouw met drie vrouwelijke echtgenote-collegas geen hoer. Door mij (in mijn minirok) voor hoer uit te schelden, gebruiken ze hun eigen godsdienstig standpunt om mij een "niveau" aan te meten. Indien ik identiek hetzelfde doe (mijn eigen "godsdienstig" standpunt als basis nemend) dan meet ik hen evenzeer een "niveau" aan. Beiden zijn dus niet toegelaten volgens de anti-discriminatiewet. Ik ga totaal niet akkoord met jouw hypocriet standpunt dat witte vrouwen wèl voor hoer mogen worden uitgescholden, maar gehoofddoekte vrouwen niet voor haremhoer mogen worden uitgescholden! D�*t mijn beste is het staaltje van hypocrisie dat door de PC mensen ten top gedreven wordt. En d�*t (nogmaals, voor de zesde keer denk ik) bedoel ik met "ofwel mag iedereen alles zeggen, ofwel mag niemand het". Ik mag geen haremhoer zeggen, maar zij mogen me ook geen hoer noemen (haremhoer kennen ze dus niet hé pipo! dat is voor hen de doodnormaalste zaak van de wereld moest je het nog niet weten, wel voor mij is een minirok de doodnormaalste zaak van de wereld! snappie?)
![]() |