![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Uit taalkundige nieuwsgierigheid: Kent uw moedertaal geen lidwoorden, of geen geslachten bij de zelfstandig naamwoorden? En wat is uw moedertaal?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hieronder verstaat men een onwaardig lid eener familie, iemand die uitgestooten moet worden, de verschoppeling; de naam kan ontleend zijn aan Genesis, 32, waar wordt medegedeeld, dat Jacob de zwarte schapen uit de kudde verwijderde Hier aanvullende uitleg Zie ook: http://spreekwoorden.nl/?s=schaap - eerste uitdrukking. Kortom, die affiche gaat gewoon over slechte, onwaardige lieden, criminelen dus, uit de Zwitserse maatschappij te verwijderen, en niet, zoals u blijkbaar aanneemt, over etnische zuiveringen waarbij iedereen met een kleurtje over de grens wordt getrapt. Als ik als blanke Nederlander met een Zwitserse verblijfvergunning criminele feiten in Zwitserland zou begaan, zou ik dus volkomen terecht uit Zwitserland getrapt worden en mijn verblijfsvergunning kwijtraken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In het engels bijvoorbeeld is het: the boy, the girl, terwijl in het Nederlands de jongen, het meisje. Dat moet je gewoon beetje per beetje leren. Ik spreek wel 5 talen in totaal en ze zijn echt verschillend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geen enkel God kan mij verplichten om een kleur (of het ontbreken van licht) te kiezen voor "slecht" of voor "goed". Ik rijd met een zwarte auto en ik ben geen duivel. Ik kijk naar dit afbeelding met die schapen en ik kan het "lezen". Ik weet van buiten hoe de politiekers denken en wat ze daarmee willen doen. Vermijd "Sodom en Gomorra". Ik wil gewoon niet dat onschuldige mensen in paniek raken en op die manier gemanipuleerd worden. Het is onmenselijk. Je kijkt naar een mens en je herkent hem niet. Dat de vreemdelingen terugkeren, dat weet blijkbaar niet iedereen; http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20101129_041 Maar hoe meer zombies dat u in uw land "maakt" hoe vroeger uzelf moet migreren. Ten slotte: Ik bestrijd tegen onrecht; het is niet belangrijk waar ik verblijf. En ik doe het zeker niet voor mezelf persoonlijk. Ik ben zo geboren. Ik zal gewoon zo sterven. Laatst gewijzigd door QuasiX : 30 november 2010 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent dus tegen Belgie.
![]()
Laatst gewijzigd door Xenophon : 30 november 2010 om 14:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Staatssecretaris
|
![]() Waarom? Is België het onrecht? Het feit dat ik "Sodom en Gomorra" vraag te vermijden is dan tegen België zijn? Open uw ogen nog breder aub. Breed genoeg! En vooralleer u op mijn berichten reageert, lees beter AUB.
Laatst gewijzigd door QuasiX : 30 november 2010 om 14:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je was toch tegen onrecht in die andere post? Maar als het Belgisch onrecht tegen Vlaanderen betreft dan bent u minder principieel merk ik. Comediantje.
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een tweede groep met een slechte reputatie zijn Kosovaren. Kosovo is op dit moment geen EU lid. Die gaan ook gewoon terug daar heen. Criminaliteit bij komt bij buitenlanders van EU afkomst zelfs minder voor dan bij autochtone Zwitsers, en is helemaal geen thema. Al zouden sommige wel wensen dat al die Duitsers die weigeren het plaatselijke dialect te verstaan ook buitengesmeten kunnen worden...
![]() |
![]() |
#90 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Toch bedankt voor uw uitleg en ik respecteer uw mening. Ik ben zeker dat u anders naar dit afbeelding kijkt en ik verwelkom dat feit. Maar geloof me, niet iedereen is capabel om zo naar dit afbeelding te kijken zoals u. Dit afbeelding is niet bedoeld voor de mensen van uw IQ en EQ. En daarom ben ik 100% zeker dat de politiekers daarmee andere bedoelingen hebben; vooral als we over Zweden praten. De initiatie van een Zweedse volkspartij om "de criminelen te deporteren" heb ik reeds verwelkomd, nog voor dat dit thema bestond... http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=6513 ...tot dat ik die schapen gezien heb. Laatst gewijzigd door QuasiX : 30 november 2010 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar als u toch mijn mening wil horen daaromtrent, ok... Moest ik u zijn, zou ik ook natuurlijk afhankelijk willen zijn. Waarom niet? Waarom? (Ik ben eigenlijk onafhankelijk. Niet persoonlijk. Want persoonlijk is niemand 100% onafhankelijk!). Maar moest ik u zijn, zou ik me niet haasten: beetje-per-beetje; dat zal toch gebeuren. Chauvinisme-vrij denken. Zich op correcte en concrete feiten baseren. Proberen zonder bijkomende slachtoffers te werk te gaan = nu voorlopig zo snel mogelijk tot akkoord te komen om uw socioeconomische en financiële problemen aan te pakken (incl. problemen omtrent vreemdelingen), BHV is voorlopig niet het primair probleem (het is mijn mening), ook al heeft het rechtstreeks verband met financiën... Ofwel - nieuwe verkiezingen en als het opnieuw niet lukt (ondertussen gaat het wel veel schade veroorzaken) dan overstappen naar het systeem van de federale verkiezingen. Anders heeft Nigel Farage 100% gelijk (i.p.v. 50%). Laatst gewijzigd door QuasiX : 30 november 2010 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door QuasiX : 30 november 2010 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En waarom zou melk altijd wit moeten zijn ? Vanaf nu ook melk met donkere kleurstof erin, lekker zwarte melk. Black is immers beautiful ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |