![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waar zie je hier ergens flirten?
![]() Show me, want ik zie het niet. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat mag ik niet hopen zeg, dat je met meerdere vrouwen nog aan je trekken toekomt. Dan gaat er toch iets fout.
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat het vooral afhangt van de manier waarop je tegen bepaalde zaken aankijkt. Daar staat of valt alles mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() Misschien moeten we hier eens een poll over openen: ik ben een man/vrouw en ik sta open voor monogamie/polyvrouwendinges/polymannendinges/polybeidendinges/zowel monogamie als polyvrouwendinges/zowel monogamie als polymannendinges/zowel monogamie als polyvrouwendinges als polymannendinges/allen/geen van allen/een andere combinatie.
waarbij polybeidendinges een soort samenlevingsvorm is waarbij meerdere mannen meerdere vrouwen delen (en andersom dus) of waarbij zowel mannen als vrouwen in meerdere relaties met verschillende mensen tegelijk bezig zijn. HIV here we come.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 29 november 2010 om 15:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om 1 vrouw 2 mannen ter beschikking te stellen moet je al 2 mannen vinden die samen 1 vrouw willen delen, ... nu ok ze kunnen samen naar de voetbal kijken op tv, ... maar ik denk dat het er in het bed toch wel anders aan toe zal gaan, en dat je die combinatie bijna onmogelijk zult vinden, zowel als dat je bijna geen enkele vrouw zal vinden die haar vent wil delen met een "vriendin" nog erger met een vriendin van haar man... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik reageerde op uw opmerking (in de quote vermeld) dat in de oudheid in sommige streken de populatie vrouwen kleiner was Citaat:
Je moet mijn zinsopbouw grondig doornemen voor je commentaar geeft.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 november 2010 om 15:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Of, in het Nederlands: In eindhoven zijn helemaal niet te weinig vrouwen, een (of in dit geval twee) is al genoeg voor mij. De truuk is om de mensen die wel in zijn voor een potje delen te verleiden.
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb de indruk dat het ook in culturen waar het niet geaccepteerd is voorkomt bij de hoogste klassen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ofwel geen, ofwel meerdere eh ![]() Elke dag patatten eten steekt ook tegen ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het gezaag in't kwadraat. Voordeel is dat ge effe naar de andere kunt gaan als ge de een wa beu zijt ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Geen focus om grondig de volledige draad te lezen nu, maar anders vergeet ik de gedachte msschn.
Is het volgend 'model' hier al ter sprake gekomen ? : 20% alfamannetjes bezitten 80% van de vrouwtjes en 20% alfavrouwtjes 80% v d mannetjes iedereen tevreden ? en schaalvoordelen ... bvb minder huizen nodig ! ... Laatst gewijzigd door Knipp : 1 december 2010 om 05:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want kijk, neem dat een man reeds twee mooie jonge vrouwtjes heeft, die echter veel geld opdoen, en hij kan een stuk of drie rijke weduwe's van in de zestig aan zijn harem toevoegen, dan kan dit een interressante zaak zijn voor hem. Wat de weduwe's eraan hebben, valt nog te bezien... Laatst gewijzigd door den dinges : 1 december 2010 om 08:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is inderdaad voor de lustige Witwe is niks te winnen als vijfde wiel in de harem. Het probleem met landen waar polygamie standaard is, is het levensonderhoud van de vrouwen: gewoonlijk wordt niet geduld dat vrouwen een eigen buitenshuis inkomen hebben en DUS zijn ze afhankelijk van een of ander huwelijk waarbij het mannetje voor haar eten en onderdak zorgt. Dat maakt natuurlijk dat ze volledige onderdanigheid moet beoefenen en het risiko op verstoting (taleq taleq taleq) als een zwaard van Damocles boven haar hoofd hangt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 december 2010 om 09:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |