Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 november 2010, 15:23   #81
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

En waar zie je hier ergens flirten?
Show me, want ik zie het niet. (mijn ogen moeten echt niet meer goed zijn als ik dat al niet meer kan zien)
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2010, 15:23   #82
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Komt dat niet mee door dat mannen in verhouding minder rap aan vrouwen en sex als geraken (beweren toch enkele mannen) dan vrouwen aan mannen/sex?

Ik denk dat ik dat nog wel zou zien zitten, hypothetisch gezien dan, en ik kan mij zo direct al een paar handenvol vrouwen bedenken die dat mee met mij zouden zien zitten.
Ik denk gewoon dat niemand graag deelt, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2010, 15:25   #83
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Polydate.com, ontmoet uw ware harem.
Dat is nog eens een idee, zie, ...

zo kunnen gelijkgestemde zielen ook weer aan hun "trekken" komen ...
Oud 29 november 2010, 15:25   #84
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En waar zie je hier ergens flirten?
Show me, want ik zie het niet. (mijn ogen moeten echt niet meer goed zijn als ik dat al niet meer kan zien)
Ik denk dat m ondertussen uwen avatar ook al niet meer kan lezen...
Oud 29 november 2010, 15:26   #85
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Dat is nog eens een idee, zie, ...

zo kunnen gelijkgestemde zielen ook weer aan hun "trekken" komen ...
Dat mag ik niet hopen zeg, dat je met meerdere vrouwen nog aan je trekken toekomt. Dan gaat er toch iets fout.
Oud 29 november 2010, 15:26   #86
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik denk dat m ondertussen uwen avatar ook al niet meer kan lezen...
Oud 29 november 2010, 15:27   #87
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik denk gewoon dat niemand graag deelt, ...
Ik denk dat het vooral afhangt van de manier waarop je tegen bepaalde zaken aankijkt. Daar staat of valt alles mee.
Oud 29 november 2010, 15:31   #88
Bovenbuur

Standaard

Misschien moeten we hier eens een poll over openen: ik ben een man/vrouw en ik sta open voor monogamie/polyvrouwendinges/polymannendinges/polybeidendinges/zowel monogamie als polyvrouwendinges/zowel monogamie als polymannendinges/zowel monogamie als polyvrouwendinges als polymannendinges/allen/geen van allen/een andere combinatie.

waarbij polybeidendinges een soort samenlevingsvorm is waarbij meerdere mannen meerdere vrouwen delen (en andersom dus) of waarbij zowel mannen als vrouwen in meerdere relaties met verschillende mensen tegelijk bezig zijn. HIV here we come.

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 29 november 2010 om 15:32.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2010, 15:45   #89
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Misschien moeten we hier eens een poll over openen: ik ben een man/vrouw en ik sta open voor monogamie/polyvrouwendinges/polymannendinges/polybeidendinges/zowel monogamie als polyvrouwendinges/zowel monogamie als polymannendinges/zowel monogamie als polyvrouwendinges als polymannendinges/allen/geen van allen/een andere combinatie.

waarbij polybeidendinges een soort samenlevingsvorm is waarbij meerdere mannen meerdere vrouwen delen (en andersom dus) of waarbij zowel mannen als vrouwen in meerdere relaties met verschillende mensen tegelijk bezig zijn. HIV here we come.
Ik denk dat de antwoorden afhangen van de beschikbare personen, persoonlijkheden, ... maar het zal zich eerder in het monogame afspelen denk ik.

Om 1 vrouw 2 mannen ter beschikking te stellen moet je al 2 mannen vinden die samen 1 vrouw willen delen, ... nu ok ze kunnen samen naar de voetbal kijken op tv, ... maar ik denk dat het er in het bed toch wel anders aan toe zal gaan, en dat je die combinatie bijna onmogelijk zult vinden, zowel als dat je bijna geen enkele vrouw zal vinden die haar vent wil delen met een "vriendin" nog erger met een vriendin van haar man...
Oud 29 november 2010, 15:49   #90
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Hij zei dus dat de populatie mannen (in naar ik veronderstel het Westen) kleiner was dan de populatie vrouwen.

Je moet mijn zinsopbouw grondig doornemen voor je commentaar geeft.
ik begreep dat hij zei dat de mannenpopulatie (in het westen) kleiner was dan de vrouwenpopulatie.

Ik reageerde op uw opmerking (in de quote vermeld) dat in de oudheid in sommige streken de populatie vrouwen kleiner was

Citaat:
Trouwens, in de Klassieke Oudheid zijn verschillende voorbeelden van een stevig tekort aan vrouwen.

Je moet mijn zinsopbouw grondig doornemen voor je commentaar geeft.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 29 november 2010 om 15:50.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2010, 15:50   #91
Bovenbuur

Standaard

Citaat:
Ik denk dat de antwoorden afhangen van de beschikbare personen, persoonlijkheden, ... maar het zal zich eerder in het monogame afspelen denk ik.

Om 1 vrouw 2 mannen ter beschikking te stellen moet je al 2 mannen vinden die samen 1 vrouw willen delen, ... nu ok ze kunnen samen naar de voetbal kijken op tv, ... maar ik denk dat het er in het bed toch wel anders aan toe zal gaan, en dat je die combinatie bijna onmogelijk zult vinden, zowel als dat je bijna geen enkele vrouw zal vinden die haar vent wil delen met een "vriendin" nog erger met een vriendin van haar man...
Dus dan is het een probleem van vraag en aanbod. De oplossing is dan dus het verminderen van de vrijwing op de markt waardoor er zo weinig mogelijk aanbieders met hun waar blijven zitten en deze af kunnen zetten bij de hoogste bieder.

Of, in het Nederlands: In eindhoven zijn helemaal niet te weinig vrouwen, een (of in dit geval twee) is al genoeg voor mij.

De truuk is om de mensen die wel in zijn voor een potje delen te verleiden.
Oud 29 november 2010, 16:13   #92
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
De verdeling van de seksen is te gelijk om polyandrie of polygynie toe te laten.

Zelfs in culturen waar het bestaat/bestond, is/was het meestal enkel weggelegd voor de bovenste laag van de bevolking of bestaat/bestond er een rotatiesysteem.
Ik heb de indruk dat het ook in culturen waar het niet geaccepteerd is voorkomt bij de hoogste klassen.
Vito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2010, 00:46   #93
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In onze westerse maatschappij is het not-done. Toch stel ik me de vraag of het in onze maatschappij ook voordelen en/of zou kunnen hebben.

Wat denken jullie?
Uiteraard

Ofwel geen, ofwel meerdere eh

Elke dag patatten eten steekt ook tegen
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2010, 00:49   #94
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En bij deze dus niet iemand die mij kan vertellen wat eventuele voor- en nadelen zouden zijn
Nadeel is sowiezo de meerdere schoonmoeders.
En het gezaag in't kwadraat.

Voordeel is dat ge effe naar de andere kunt gaan als ge de een wa beu zijt
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2010, 05:19   #95
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Geen focus om grondig de volledige draad te lezen nu, maar anders vergeet ik de gedachte msschn.

Is het volgend 'model' hier al ter sprake gekomen ? :

20% alfamannetjes bezitten 80% van de vrouwtjes
en
20% alfavrouwtjes 80% v d mannetjes

iedereen tevreden ?

en schaalvoordelen ... bvb minder huizen nodig ! ...

Laatst gewijzigd door Knipp : 1 december 2010 om 05:19.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2010, 08:48   #96
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Er is een serieus vrouwenoverschot vanaf zestig jaar. Ga jij me nu laten geloven dat er hopen mannen liggen te wachten tot polygamie is toegelaten om er dan een vrouw of drie van 60+ bij te nemen?
Als die 60 + vrouwen een flink persoonlijk fortuin bezitten zullen die rap aanhouders vinden denk ik. Een straatarme sloor van in de zestig gaat het moeilijker hebben...
Want kijk, neem dat een man reeds twee mooie jonge vrouwtjes heeft, die echter veel geld opdoen, en hij kan een stuk of drie rijke weduwe's van in de zestig aan zijn harem toevoegen, dan kan dit een interressante zaak zijn voor hem. Wat de weduwe's eraan hebben, valt nog te bezien...

Laatst gewijzigd door den dinges : 1 december 2010 om 08:50.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2010, 08:57   #97
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vind vrouwen die voor meerwijverij zijn egoistisch, zij gezellig met zijn allen in een harem zitten, samen shoppen, lekker twister spelen, en die vent zich maar kapot werken om ervoor te betalen. En als hij dan thuis komt word hij compleet onder de voet gelopen. "We hebben het er over gehad, en wij vinden allemaal dat het zo niet verder kan".

Als het echt moet offer ik me wel op om andere kerels een dergelijk lot te besparen natuurlijk, maar dat is alleen omdat ik zo nobel ben.
Een Senegalese vriend van mij is opgevoed in een gezin waar zijn vader 4 vrouwen had. Ze waren met 15 kinderen thuis thuis, op het moment dat hij naar Europa gekomen is. Deze vertelde mij dat de vrouwen onderling dikwijls ruzie hadden, en als dat gebeurde, vader gewoon het huis verliet, en op de dorpsplaats met zijn vrienden ging zitten drinken en roken. Hij was er ook meester in, om, als één van zijn vrouwen hem iets te verwijten had, er een andere van de dames bij te betrekken, en op een mum van tijd zat de hele harem te ruziën, en hij sloop er dan discreet van tussen...
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2010, 09:27   #98
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Een Senegalese vriend van mij is opgevoed in een gezin waar zijn vader 4 vrouwen had. Ze waren met 15 kinderen thuis thuis, op het moment dat hij naar Europa gekomen is. Deze vertelde mij dat de vrouwen onderling dikwijls ruzie hadden, en als dat gebeurde, vader gewoon het huis verliet, en op de dorpsplaats met zijn vrienden ging zitten drinken en roken. Hij was er ook meester in, om, als één van zijn vrouwen hem iets te verwijten had, er een andere van de dames bij te betrekken, en op een mum van tijd zat de hele harem te ruziën, en hij sloop er dan discreet van tussen...
Ne cunning basterd, ...
Oud 1 december 2010, 09:53   #99
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Als die 60 + vrouwen een flink persoonlijk fortuin bezitten zullen die rap aanhouders vinden denk ik. Een straatarme sloor van in de zestig gaat het moeilijker hebben...
Want kijk, neem dat een man reeds twee mooie jonge vrouwtjes heeft, die echter veel geld opdoen, en hij kan een stuk of drie rijke weduwe's van in de zestig aan zijn harem toevoegen, dan kan dit een interressante zaak zijn voor hem. Wat de weduwe's eraan hebben, valt nog te bezien...
Lustige rijke Witwes hebben meer aan een "Jezus van Madonna" of andere soortgelijke jonge viriele gastjes, als ze dan toch enkel uit zijn op de kassa.
Er is inderdaad voor de lustige Witwe is niks te winnen als vijfde wiel in de harem.

Het probleem met landen waar polygamie standaard is, is het levensonderhoud van de vrouwen: gewoonlijk wordt niet geduld dat vrouwen een eigen buitenshuis inkomen hebben en DUS zijn ze afhankelijk van een of ander huwelijk waarbij het mannetje voor haar eten en onderdak zorgt. Dat maakt natuurlijk dat ze volledige onderdanigheid moet beoefenen en het risiko op verstoting (taleq taleq taleq) als een zwaard van Damocles boven haar hoofd hangt.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 1 december 2010 om 09:54.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2010, 10:27   #100
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Lustige rijke Witwes hebben meer aan een "Jezus van Madonna" of andere soortgelijke jonge viriele gastjes, als ze dan toch enkel uit zijn op de kassa.
Er is inderdaad voor de lustige Witwe is niks te winnen als vijfde wiel in de harem.

Het probleem met landen waar polygamie standaard is, is het levensonderhoud van de vrouwen: gewoonlijk wordt niet geduld dat vrouwen een eigen buitenshuis inkomen hebben en DUS zijn ze afhankelijk van een of ander huwelijk waarbij het mannetje voor haar eten en onderdak zorgt. Dat maakt natuurlijk dat ze volledige onderdanigheid moet beoefenen en het risiko op verstoting (taleq taleq taleq) als een zwaard van Damocles boven haar hoofd hangt.
je kan polygamie ook echt wel loszien van moslims hoor. allez, ik toch.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be