Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 januari 2011, 10:47   #81
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miguelito Bekijk bericht
A tactical withdrawal van de Republikeinen inderdaad.
Hopelijk komt het als een boomerang terug in hun gezicht en kan obama nog meer zichtbare verandering brengen oa de sluiting van guantanamo.
Als palin aan de macht komt wordt het een ramp.
Dat denk ik ook. Hoezeer sommigen hier haar " jagers-capaciteiten " ook bewonderen, ik denk niet dat de Amerikanen daar veel aan zullen hebben, als deze hersenloze trut aan de macht komt. Of eerder, als zij de nieuwe marionet van de ergste zwendelaars, oorlogsstokers en uitmelkers van de USA word...Arm Amerikaans volk...Arme wereldbevolking...
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2011, 12:13   #82
louis1949
Banneling

Standaard

doe toch eens normaal ,heel de belgische elite ,koningshuis inbegrepen jaagt,advocaten, rechters industrielen allemaal walgelijke rotzakken o pardon jagers
louis1949 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2011, 13:22   #83
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lemire Bekijk bericht
Een rake opmerking. Sommigen negeren wat er in Europa honderden jaren geleden gebeurde.
Helaas negéren sommige anderen dat "Europa" uit wat er honderden (?) jaren geleden gebeurde wel degelijk lessen probeert te trekken.

Erger nog: sommige anderen wijzen datzelfde "Europa" dat lessen probeert te trekken op grond van - opgepast, nu volgt een eufemisme! - behoorlijk 'onverlicht' gedachtegoed van de hand, en van déze sommige anderen houden enkelingen er zich zelfs zo goed als voltijds mee bezig dat "Europa" kapot te maken (al voelen sommige van die sommige anderen zich tezelfdertijd niet te beroerd om van het "Europa" dat ze van de hand wijzen en al dan niet kapot proberen te maken op alle mogelijke en soms onmogelijke manieren te profiteren).

Conclusie: homo sapiens sapiens is eigenlijk maar een triestig zooitje.

Maar ondanks alles wens ik dat triestig zooitje een lang en gelukkig 2011.

En om mijn winterse zwartgalligheid te verdrijven ga ik nú een glaasje ouzo drinken.

Op ons aller gezondheid!

Schol!

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2011, 13:35   #84
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
" Goed bezig zijn " is iets anders volgens mij, maar hoe hen beletten elkaar te vermoorden en op te blazen ? Als je er militairen op af stuurt om de woestelingen in toom te houden, word dit een onveroorloofde inmenging in binnenlandse aangelegenheden genoemd ?
Mogen en moeten wij die mensen gaan opvoeden, en hen verplichtten in vrede te leven ? In Afrika deden de Europeanen dit reeds, stammenoorlogen waren verboden onder het koloniaal bewind, met als resultaat dat de " vuile kolonialen " buitengesjot werden na een bepaalde tijd, en de slachtingen & stammenoorlogen met hun cohort verminkingen, verkrachtingen en kannibalistische moordpartijen herbegonnen zoals weleer.
En als in het Midden Oosten de verschillende strekkingen der islamieten elkaar willen uitmoordden, wie zijn wij om daar tussen te komen ?
Die mensen moeten blijkbaar inderdaad, net zoals de Europeanen vroeger, hun bloederige weg gaan, en stillaan naar een Verlichting evolueren.
Zolang zij deze niet beleefd hebben , kunnen we ze ook beter uit onze contreien weghouden. Daarmee bedoel ik : Stop Immigratie.
Ja, 't is een dilemma, hé?

Ik vrees dat er niks anders op zit dan 'de woestelingen' hun gang te laten gaan, in de wellicht naïeve hoop dat ze elkaar weldra - hoe rapper hoe liever, trouwens - zullen hebben uitgeroeid. En de slachtoffers van die woestelingen moeten ooit in opstand (durven te) komen. Ik beschouw het als 'onze' taak die tot opstand bereid zijnde toekomstige ex-slachtoffers op diverse manieren te helpen. Helaas is 'morele steun' meestal net niet goed genoeg.

Wat die "Stop Immigratie" betreft: voor mij volstaat een zorgvuldiger selectie van wie hier wordt binnengelaten. Kinderen onder de drie jaar mogen wat mij betreft altijd binnen. Die kunnen nog worden opgevoed. Bij kandidaat-immigranten ouder dan drie jaar mag enige voorzichtigheid aan de dag worden gelegd.

Mensen 'van goede wil' zou ik niet zomaar afwijzen.

Het is spijtig genoeg alleen niet zo gemakkelijk die uit de hoop te halen.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2011, 13:46   #85
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat denk ik ook. Hoezeer sommigen hier haar " jagers-capaciteiten " ook bewonderen, ik denk niet dat de Amerikanen daar veel aan zullen hebben, als deze hersenloze trut aan de macht komt. Of eerder, als zij de nieuwe marionet van de ergste zwendelaars, oorlogsstokers en uitmelkers van de USA word...Arm Amerikaans volk...Arme wereldbevolking...
Begrijp niet hoe men hele pagina's kan vullen met commentaar over Palin.

President in de US wordt je alleen maar als je gesteunt wordt door de elite van deze wereld. De superrijken zetten er twee kandidaten en alletwee zijn het toch maar marionetten. Dikwijls zijn ze nog verre familie van elkaar ook.

http://www.bloomberg.com/news/2010-1...ite-shows.html

President Barack Obama is distantly related to two of his most outspoken critics -- Tea Party favorite Sarah Palin and talk-radio host Rush Limbaugh -- as well as to former President George W. Bush, according to a genealogy website.

Family trees revealed Obama and Palin, the former Alaska Governor and 2008 Republican vice presidential nominee, are 10th cousins through common ancestor John Smith, according to Ancestry.com Inc. Smith was Obama’s and Palin’s 12th-great- grandfather. Smith, a Protestant pastor, was an early settler in Massachusetts and was criticized by the ecclesiastical community for supporting Quakers, said Anastasia Tyler, a genealogist for the website.
Oud 2 januari 2011, 14:25   #86
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Allez, ik wist niet dat ik mijn mening omtrent vissen hier heb gegeven. Blijkbaar wel.

Dat Sarah Palin een achterlijk foorwijf is, staat als een paal boven water. Maar dat staat los van haar vis- en/of jachtgewoonten. In Canada en Alaska schiet men af en toe wel eens een Cariboutje. Alleen frêle stedelingen maken zich daar druk om.
Inderdaad. Anderzijds is het wel typisch Amerikaans hé: battle dress, high tech geweer, papa die moet helpen, ... Amerikanen kunnen niets aanvangen als ze geen absoluut overwicht hebben.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2011, 20:00   #87
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mis poes, lees de hele post eens. Degenen die hem tot president bombardeerden hebben hem een vergiftigd kadootje gedaan .D�*t is pas racistisch.
Ik geloof er niet in dat ze(de republikeinen) de macht 4 of 8 jaar uit handen geven omdat er een crisistijd is .
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2011, 00:43   #88
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ik geloof er niet in dat ze(de republikeinen) de macht 4 of 8 jaar uit handen geven omdat er een crisistijd is .
In de oppositie zitten is soms beter als aan de macht zijn, weet je...Vooral als het zéér slecht gaat. Zoals in de USA vandaag.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2011, 03:42   #89
louis1949
Banneling

Standaard

ja Kalikles amerikanen die kunnen nu eens echt niks en wij belgen wij kunnen alles , wat een geluk voor die amerikanen dat wij ze gaan bevrijden zijn,en dan al die nobel prijswinnaars die wij hebben en onze grote filmindustrie en onze autoindustrie,wat zijn wij toch dapper zelfs alleen ,alleen kunde harder gaan lopen zoals onze elite troepen de para s in africa
Oud 4 januari 2011, 14:11   #90
lemire
Banneling

Standaard

Citaat:
De CV van Mc Cain laat mij ijskoud, beste. Ik heb wel andere zorgen, en ik geloof ook dat het Amerikaanse volk beter verdiend als deze oude man, hoe verdienstelijk hij in zijn jonge jaren mischien ook geweest is.
Ik wil Mc Cain niet afschilderen als een niksnut, ik vind hem te oud om President te worden. En ik denk eveneens dat de USA beter af is met iemand die géén Republikein is. Die hebben al voor genoeg miserie gezorgd.
Ik heb gesproken over een man �* la McCain,zoals McCain dus(een gematigd republikein).Ge praat dus naast de kwestie.
lemire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2011, 14:51   #91
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het maakt niet zo bijzonder veel uit wie president van de VS is. Palin zalhet land eerder naar de bliksem helpen door gangsters van politieke en economische aard ruimschoots te faciliteren.
Je hebt te maken met een Romeinse vorm van Staatsterrorisme en het leger die de Staat faciliteert. Zolang aan de wensen van het leger wordt voldaan, zal het de Staat blijven ondersteunen. In het andere geval loopt het uit op een burgeroorlog, in de VS met het ontbreken van een sociale infrastructuur een altoos aanwezige zelfontbrander.
Oud 6 januari 2011, 14:49   #92
lemire
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Het maakt niet zo bijzonder veel uit wie president van de VS is. Palin zalhet land eerder naar de bliksem helpen door gangsters van politieke en economische aard ruimschoots te faciliteren.
Je hebt te maken met een Romeinse vorm van Staatsterrorisme en het leger die de Staat faciliteert. Zolang aan de wensen van het leger wordt voldaan, zal het de Staat blijven ondersteunen. In het andere geval loopt het uit op een burgeroorlog, in de VS met het ontbreken van een sociale infrastructuur een altoos aanwezige zelfontbrander.
Nog een voorbeeld van uw extreem rare 'visie' op de VS.
lemire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2011, 20:13   #93
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

De manier van handelen van Palin rondom de aanslag op Gabrielle Giffords.

De gisteren neergeschoten politica Gabrielle Giffords staat op Sarah Palin’s lijst van uit te schakelen Democraten.

Opmerkelijk genoeg was Palin gisteren één van de eersten die haar medeleven betoog. Sarah Palin is één van de drijvende krachten achter de zeer conservatieve Tea Party. Ze is fel tegen de hervormingen in de gezondheidszorg die president Obama vorig jaar doorvoerde.

In de aanloop naar de Amerikaanse parlementsverkiezingen van november 2010 publiceerde Palin een lijst met de namen van twintig Democraten die voor de Gezondheidswet hadden gestemd. Op een kaart van de VS werden de twintig politici aangeduid met schietschijven. Na de aanslag van gisteravond op Giffords, ging de website meteen op zwart.

Heksenjacht

In maart 2010, na de goedkeuring van de Gezondheidswet, werd er ingebroken in Giffords kantoor en in twee andere kantoren van collega-democraten. Giffords wees meteen met een beschuldigende vinger naar de voormalige gouverneur van Alaska. Giffords waarschuwde toen ook voor een heksenjacht naar aanleiding van de 'hit list'

http://www.powned.tv/nieuws/buitenla...ist_palin.html
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2011, 20:22   #94
kameleon
Minister

Standaard

Het is dit monster dat openlijk riep om Assange te vermoorden.
Assange zijn website is nog online, de hare niet meer.
kameleon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2011, 00:03   #95
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Waarvan akte!
Oud 17 januari 2011, 21:02   #96
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Hier een wat minder bekende jachtfoto van Palin:

Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2011, 07:04   #97
louis1949
Banneling

Standaard

wij hebben anders ook een aantal rotwijven in de politiek, mie vogels,madam non,onkelixck,gennez
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be