Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 december 2010, 18:31   #81
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Het zijn juist de minderheden die hun wil en zin doordrijven en waarvoor de overheid vrijwel altijd door de knieën gaat. Want de meerderheid, de massa zwijgt in alle bekende en onbekende talen. Congruent aan de politiek van de linkse minderheden.
Oud 16 december 2010, 18:37   #82
Raph
Burger

Raph's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Vreemd, nemen ze er dan openlijk afstand van, keuren ze het 'openlijk' af?

Vraagt u bij gelegenheid eens aan Uw vrienden of onze wetten boven die van allah staan en als puntje bij paaltje komt of ze ook bereid zijn om voor die verworven vrijheden te vechten (niet letterlijk) om ze te behouden, of dat ze liever 'zwijgende' meerderheid blijven.
Natuurlijk nemen ze daar openlijk afstand van. De sharia hier invoeren, ze zijn er in de 'conservatieve' landen (degene die al het verst staan zoals Tunesië en langzaam maar zeker Marokko) zelfs stilaan van aan 't afstappen...

En natuurlijk staan onze wetten boven die van Allah, daarvoor hebben ze toch Belgisch staatsburgerschap. =)
Natuurlijk wordt bv. een dag vrij aangevraagd voor de suikerfeesten die hier niet tot de officiële feestdagen behoren, maar die gaan dan ook door als verlofdag, niet meer, niet minder. =)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Ik laat me door zulke clowns ook niet hersenspoelen, maar ik zag toch graag dat de gemiddelde moslim eens wat meer liet blijken dat ze daar niet mee geassociëerd mee willen worden.
Hoe dan? Op straat komen en protesteren?
Laat het zoals het nu is: die zeveraars gewoon een stille dood laten sterven.

Citaat:
Ik heb dan ook nog nooit beweerd dat het inferieure mensen zijn.
Wél vind ik religies tout court inferieur, en de islamreligie toch wel het allerinferieurst. Zelfs het compleet geschifte satanisme heeft naar mijn niet geheel onbescheiden mening nog net iets meer te bieden dan de islam.
Met het eerste ben ik akkoord, het tweede, mja. De islam stond vroeger verder dan het christendom, maar is wat in de puberteit blijven hangen.
Maar sowieso is religie een rotte plek op de mensheid, maar ik laat het liever vanzelf uitdoven dan mensen te gaan verplichten ervan af te stappen.

Citaat:
Thuis ja. Daar heb ik ook geen problemen mee, maar de aanhangers van één bepaalde religie hebben daar wél problemen mee en demonstreren dat dan ook, keer op keer op keer. Op keer.
Vandaar dat ik tot de conclusie ben gekomen dat er voor zulke mensen hier geen plaats is en ook niet hoort te zijn.
Dat is toch gewoon iedereen over dezelfde kam scheren? =)

Citaat:
Kunt u mij één -eentje maar- voorbeeld geven van landen/gebieden/samenlevingen waar aanhangers van de islam massaal zijn neergestreken en waar ze na een x-aantal jaar of generaties hun religieuze gewoontes hebben losgelaten?
Hmm, dat is een proces hé. Beetje bij beetje zwakt dat af door het kapitalistisch rollenproces waardoor mensen te weinig tijd hebben om hun religieuze praktijken uit te voeren. Maar bij een gehele groep volledig weg zal het nooit zijn. Net als je overal wel wat katholieke freaks hebt rondlopen (in de moslimwereld zijn ze nu bvb net zo gedegouteerd over het geciviliseerde westen dat geestelijken heeft die kinderen aanranden).

Citaat:
Inderdaad, die zijn niet te vinden. Waar dan weer wel -tig voorbeelden van te vinden zijn, zijn landen/gebieden/samenlevingen waar de aanhangers van de islam massaal zijn neergestreken, en die na verloop van niet eens zo heel veel tijd, compleet of nagenoeg compleet geïslamiseerd zijn geworden. Dat dan weer wel.
Welk westers land is nu dan een geïslamitiseerd land geworden dat de shariah heeft aangewonden?

Laatst gewijzigd door Raph : 16 december 2010 om 18:39.
Raph is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2010, 18:41   #83
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Vraag het toch maar eens zelf...voor alle zekerheid!

Lees anders D'ARTOIS' bijdrage nog eens.

De zwijgende meerderheid 'zwijgt' en zal blijven zwijgen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2010, 19:05   #84
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raph Bekijk bericht
Live and let live. Hoe langer mensen in onze kapitalistische consumptiemaatschappij zitten, hoe meer ze aan die gewoonten gaan loslaten, net als bij westerlingen met het katholicisme is gebeurd. Sociaal darwinisme, enal.
Tiens, tiens, uw onderschrift zegt nochtans dat het "fascisme" altijd als een bacil in het lichaam van de massademocratie aanwezig zal zijn. Hoe komt dat dan? Ik wil geen vergelijking maken met de islam, maar wel gewoon opmerken dat blijkbaar (gelukkig) niét iedereen conformeert aan de heersende sociale normen. En als het alleen maar om marginalen zou gaan, waarom wordt er dan zoveel drukte over gemaakt? Waar is trouwens het individualisme naartoe?

En hoe triestig is het wel niet om te moeten toegeven dat al die sociale normen uitgaan van een kapitalistische consumptiemaatschappij? Is dat een bewuste of een onbewuste bekentenis? En waarop kan je kritiek van de massademocratie dan nog gebaseerd zijn?

In feite zegt u (zoals Louis Tobback onlangs in een krant) dat de rijkdom alle godsdiensten en culturen zal corrumperen. Wat een argument is dat om eerlijke, vrome mensen mee te overtuigen!!! "Jullie zullen allemaal even rot en leeg worden als wij" (en dan maar als een elitaire cultuurpaus - Riemen - orakelen tegen het fascisme)... En dan veronderstel je nog dat we allemaal rijk zullen blijven en niet collectief verarmen door de huidige crisis en transformatie binnen het kapitalisme. Dat het kapitalisme zich meer en meer naar Azië verplaatst, is van geen tel want het betaamt een goede kosmopoliet natuurlijk om eurocentrisch en onwetend te zijn.

Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 16 december 2010 om 19:09.
Nestor Burma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2010, 19:35   #85
Raph
Burger

Raph's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
De zwijgende meerderheid 'zwijgt' en zal blijven zwijgen.
Zoals dat ook bij Belgen het geval is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma Bekijk bericht
Tiens, tiens, uw onderschrift zegt nochtans dat het "fascisme" altijd als een bacil in het lichaam van de massademocratie aanwezig zal zijn. Hoe komt dat dan? Ik wil geen vergelijking maken met de islam, maar wel gewoon opmerken dat blijkbaar (gelukkig) niét iedereen conformeert aan de heersende sociale normen. En als het alleen maar om marginalen zou gaan, waarom wordt er dan zoveel drukte over gemaakt? Waar is trouwens het individualisme naartoe?
Dat fascisme gaat dan ook niet over de islam waarover ik het hier heb?
Individualisme heeft in de discussie over 'het gevaar van de islam' dat hier wordt aangepraat weinig te maken.

Citaat:
En hoe triestig is het wel niet om te moeten toegeven dat al die sociale normen uitgaan van een kapitalistische consumptiemaatschappij? Is dat een bewuste of een onbewuste bekentenis? En waarop kan je kritiek van de massademocratie dan nog gebaseerd zijn?
Dat gebeurt gewoon onbewust. Honderd jaar geleden was het katholiek geloof hier ook meer ingeburgerd dan het nu is, maar naarmate mensen gaan geloven in dingen die bewezen zijn (wat deel uitmaakt van onze cultuur), zwakt het geloof in het supernatuurlijke af. Ook is er gewoon minder interesse en tijd in al die maskerade, behalve dan wanneer het ons past (cf. feestdagen en dergelijke). Die evolutie zie ik traag maar zeker ook de islam overkomen, waarom denk je anders dat er in het midden-oosten zo'n drama wordt gemaakt over de zondelijke verwesterlijking van de moslims in West-Europa? Daar ligt het overgrote deel van de ingeburgerde moslims niet van wakker; zij die er wel van wakker liggen zijn maar een marginaal getal (even bijvermelden dat ik hier spreek van assumpties, niks waar ik bewijs van heb, louter anekdotes en empiriek dus, aangezien ik tussen vrij veel moslims leeft).

Citaat:
In feite zegt u (zoals Louis Tobback onlangs in een krant) dat de rijkdom alle godsdiensten en culturen zal corrumperen. Wat een argument is dat om eerlijke, vrome mensen mee te overtuigen!!! "Jullie zullen allemaal even rot en leeg worden als wij" (en dan maar als een elitaire cultuurpaus - Riemen - orakelen tegen het fascisme)... En dan veronderstel je nog dat we allemaal rijk zullen blijven en niet collectief verarmen door de huidige crisis en transformatie binnen het kapitalisme. Dat het kapitalisme zich meer en meer naar Azië verplaatst, is van geen tel want het betaamt een goede kosmopoliet natuurlijk om eurocentrisch en onwetend te zijn.
Mnee, er is bij ons weldegelijk een populaire cultuur aanwezig, en daarvoor heeft het ideologische staatsapparaat religie plaats moeten ruimen. We hébben een cultuur, maar die draait niet rond één of andere bebaarde man die ons vanuit de hemel beoordeelt.
Dat ik mij overigens kan vinden in een uitspraak van een bepaald individu wilt overigens niet zeggen dat ik mij zonder nadenken aansluit bij al wat die persoon vertelt en hem zie als mijn paus ofzo.

Laatst gewijzigd door Raph : 16 december 2010 om 19:44.
Oud 16 december 2010, 20:12   #86
D'ARTOIS

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Een moslim denkt niet rationeel, en dat defect zit ook besloten in de achtergrond van de islam. Het is een politiek geladen godsdienst die alleen overeind gehouden wordt door de sterke sociale dwang die in stand gehouden wordt door dreiging met geweld.
Een vrouw of een man die zich aan deze godsdienst(terreur) willen onttrekken lopen het overgrote risico slachtoffer te worden van lichamelijk geweld al dan niet met een dodelijk einde.
Die terugval naar het barbarisme is wat we willen voorkomen en derhalve de islam als deel van ons maatschappelijk bestel afwijzen.
Moslims kunnen niet integreren als ze de vrijheid ontzegd wordt afstand te doen van hun geloof.
Oud 16 december 2010, 20:17   #87
Raph
Burger

Raph's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Een moslim denkt niet rationeel, en dat defect zit ook besloten in de achtergrond van de islam. Het is een politiek geladen godsdienst die alleen overeind gehouden wordt door de sterke sociale dwang die in stand gehouden wordt door dreiging met geweld.
Een vrouw of een man die zich aan deze godsdienst(terreur) willen onttrekken lopen het overgrote risico slachtoffer te worden van lichamelijk geweld al dan niet met een dodelijk einde.
Die terugval naar het barbarisme is wat we willen voorkomen en derhalve de islam als deel van ons maatschappelijk bestel afwijzen.
Moslims kunnen niet integreren als ze de vrijheid ontzegd wordt afstand te doen van hun geloof.
Dus moslims in Vlaanderen krijgen volgens u zweepslagen omdat ze de peilers van hun geloof verwerpen/negeren?

Het aantal straffe uitspraken die ik hier op twee dagen tijd al heb gelezen, 't is niet te schatten. Had ik absoluut niet verwacht toen ik mij registreerde op dit forum. =)

Laatst gewijzigd door Raph : 16 december 2010 om 20:18.
Oud 16 december 2010, 20:30   #88
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raph Bekijk bericht
Live and let live. Hoe langer mensen in onze kapitalistische consumptiemaatschappij zitten, hoe meer ze aan die gewoonten gaan loslaten, net als bij westerlingen met het katholicisme is gebeurd. Sociaal darwinisme, enal.
Deze vrome wens blijkt niet te kloppen. De eerste generatie Marokkanen, Turken e.d. waren in meerdere opzichten sterker verwesterd dan veel leden van de derde en vierde generatie: zij dronken wel eens een glaasje wijn, rookten meestal "als Turken" en de spijswetten werden al eens met voeten getreden. Traditionele Arabische kledij zag je toen heel zelden bij ons. Sedert enkele jaren merken we een steeds sterker wordend geloofsbewustzijn dat samengaat met een identiteitsvorming die er vroeger niet was. In plaats van zich daadwerkelijk te integreren, zien we dat moslimgemeenschap en de autochtone bewoners steeds verder uit elkaar drijft. Ik vond de uitzendingen van "De school van Lukaku" op dat vlak heel typerend. Alhoewel jongeren van de derde of vierde generatie er heel westers gekleed waren en schijnbaar bijzonder goed geïntegreerd, hielden er denkbeelden op na die hun grootouders niet in die mate deelden. Verbazend was bij hen dat we er een steeds rigoureuzere islam aantroffen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2010, 20:40   #89
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

De zweden hebben geleerd dat cultuur niet grondgebonden is, maar slechts een demografisch gevolg.

Wat betekent dat als in een stad, zoals Malmo, er overwegend moslims wonen, dit een islamitische stad geworden is die op termijn de islamitische manier van leven, denken en gedrag zal moeten weerspiegelen.

Het kan niet dat een minderheid, in dit geval de autochtoonse zweden, een hegemonie opleggen aan de andere volkeren... of tenminste... niet zonder verzet. En dat ze het kunnen hebben ze bewezen met de recenste bomaanslag.
Oud 16 december 2010, 20:51   #90
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
De zweden hebben geleerd dat cultuur niet grondgebonden is, maar slechts een demografisch gevolg.
De Zweden hebben in de eerste plaats blijk gegeven van een gebrek aan cultuurbewustheid. Daarnaast hebben ze een ongebreidelde immigratie mogelijk gemaakt en daardoor zichzelf opgezadeld met nu bijna niet recht te trekken gevolgen. Dat ze dan nog eens zo defaitistisch zijn om alles te laten schieten, betekent hun volledige ondergang. Niet verwonderlijk dat de moslims nu al verklaren dat Europa over zoveel jaar als een rijpe appel in hun schoot zal vallen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2010, 20:52   #91
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:

Wat betekent dat als in een stad, zoals Malmo, er overwegend moslims wonen, dit een islamitische stad geworden is die op termijn de islamitische manier van leven, denken en gedrag zal moeten weerspiegelen.

Het kan niet dat een minderheid, in dit geval de autochtoonse zweden, een hegemonie opleggen aan de andere volkeren... of tenminste... niet zonder verzet. En dat ze het kunnen hebben ze bewezen met de recenste bomaanslag.
Pardon?

Nu ja, Jån Mødåål, de Zweedse autochtoon, denkt daar toch beduidend anders over. En verwacht niet dat de Zweedse aboriginals dit zomaar laten gebeuren. Er gaan nog veel meer "Malmöschutters" komen als de islamieten daar zich zo gaan opstellen. En ik geef die dan geen ongelijk, integendeel. Die kunnen dan op al mijn sympathie rekenen.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2010, 20:53   #92
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Inderdaad , alle vrouwen in Malmö, in een burka en 50 zweepslagen als ze onderin een lange broek durven aandoen.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2010, 22:23   #93
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

vroeg of laat zullen de bommen in omgekeerde richting gaan. Het zal eerder vroeg zijn dan laat als ze daar allemaal jouw mentaliteit hebben. Blijkbaar wil je aansturen op een etnisch conflict?
Oud 16 december 2010, 23:53   #94
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Pardon?

Nu ja, Jån Mødåål, de Zweedse autochtoon, denkt daar toch beduidend anders over. En verwacht niet dat de Zweedse aboriginals dit zomaar laten gebeuren. Er gaan nog veel meer "Malmöschutters" komen als de islamieten daar zich zo gaan opstellen. En ik geef die dan geen ongelijk, integendeel. Die kunnen dan op al mijn sympathie rekenen.

Ik verwacht dat helemaal niet. Integendeel, ik ben mij bijzonder bewust van de volksbewustheid die ik hier zie in Vlaanderen (mogelijk kom je wel eens andere posts van mij tegen hierontrent), en ik verwacht niet dat dit anders is in Zweden, Zwitserland, Duitsland, Algerije of Turkije. In zekere zin krijgen ze mijn sympathie dan ook wel.

Maar louter om demografische redenen lijkt me een vorm van overlevering van Zweden aan een andere cultuur onvermijdelijk. Ik zie veel meer potentieel in een opname van de autochtonen cultuur in het overkoepende islamtische... Als dat niet gebeurd, krijg je hegemonie situaties in het ene uiterste, atrociteiten tegen de vroegere autochtone bevolking in het andere uiterste... en geen van de twee zijn voor mij wenselijk (of aanvaardbaar)
Oud 17 december 2010, 00:10   #95
Sjaax
Europees Commissaris

Sjaax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Malmö is niet overwegend islamitisch.

Hier een staatje van een aantal Europese steden:
Citaat:
Austria

Vienna - 8% (120,000) (NEWS)

Belgium

Antwerp- 6.7% (>30,000 of >450,000) (EUMAP)
Brussels (region) - 17%-20% (160,000-220,000) [some say 33% (City of Brussels?)] (NEWS, NEWS)

Denmark

Aarhus - ~10% (NEWS)
Copenhagen - 12.6% (63,000 of 500,000) ( EUMAP)

France

Ile de France - 10%-15% (up to 1.7 milliion) (NEWS)
Marseilles - 25% (200,000 of 800,000) (NEWS), PACA region - 20% (0.7-1.0 million of 1.5 million) (EUMAP)
Paris - 7.38% (155,000 of 2.1 million) (EUMAP)
Strasbourg - 10% (NEWS)

Germany

Berlin - 5.9% (~200,000 of 3.40 million) (EUMAP)
Cologne - 12% (120,000 of 1 million) (WIKI)
Hamburg - 6.4% (~110,000 of 1.73 million) (EUMAP)

The Netherlands

Amsterdam - 24% (180,000 of 750,000) (STAT), Greater Amsterdam - 12.7% (STAT)
The Hague - 14.2% ( 67,896 of 475,580) (STAT), Greater Hague - 11% (STAT)
Rotterdam - 13% (80,000 of 600,000) (EUMAP), Greater Rotterdam - 9.9% (STAT)
Utrecht - 13.2% (38,300 of 289,000) (STAT), Greater Utrecht - 7% (STAT)
Zaan district - 8.8% (STAT)

Russia

Moscow - 16%-20% (2 million of 10-12 million) (NEWS)

Sweden

Malmö - ~25% (NEWS) [percent of immigrants, foreign born or both parents foreign born: 36% (STAT)]
Stockholm - 20% (>155,000 of 771,038) (EUMAP) [percent of immigrants: 36% (STAT)]

United Kingdom

Birmingham - 14.3% (139,771) (WIKI)
Bradford - 16% (75,000) (NEWS)
Leicester - 11% (>30,000 of 280,000) (EUMAP)
Greater London - 8.5%-17% (1.3 million of 7.5 million) (NEWS, WIKI)
Luton - 14.6% (26,963) (WIKI)

Thanks to Nieuw Religieus Peil for helping collect the data.

Updated: September 7, 2010
Bron: http://islamineurope.blogspot.com/20...an-cities.html
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2010, 00:17   #96
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Deze vrome wens blijkt niet te kloppen. De eerste generatie Marokkanen, Turken e.d. waren in meerdere opzichten sterker verwesterd dan veel leden van de derde en vierde generatie: zij dronken wel eens een glaasje wijn, rookten meestal "als Turken" en de spijswetten werden al eens met voeten getreden. Traditionele Arabische kledij zag je toen heel zelden bij ons. Sedert enkele jaren merken we een steeds sterker wordend geloofsbewustzijn dat samengaat met een identiteitsvorming die er vroeger niet was. In plaats van zich daadwerkelijk te integreren, zien we dat moslimgemeenschap en de autochtone bewoners steeds verder uit elkaar drijft. Ik vond de uitzendingen van "De school van Lukaku" op dat vlak heel typerend. Alhoewel jongeren van de derde of vierde generatie er heel westers gekleed waren en schijnbaar bijzonder goed geïntegreerd, hielden er denkbeelden op na die hun grootouders niet in die mate deelden. Verbazend was bij hen dat we er een steeds rigoureuzere islam aantroffen.
²

Sinds 9/11 is het stoer om moslimpje te spelen...het boezemt angst en ontzag in..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2010, 20:42   #97
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In afwachting van hun al dan niet vrijwillige remigratie - jazeker.
Dan kunnen ze eenmaal thuisgekomen in hun landen van herkomst ook veel makkelijker hun draai weer vinden.

Degenen die wensen te blijven, dienen zich volledig te assimileren, incluis het afstand nemen van hun onzinnige geloof.

Meer mogelijkheden zijn er wat mij betreft niet (meer). Nu ja, er is nog één allerlaatste optie natuurlijk, maar dat is er eentje waaraan ik liever niet denk en die zeker mijn voorkeur niet geniet, al kan ik niet uitsluiten dat die in het alleruiterste geval in de toekomst wel eens, al dan niet op beperkte schaal, aangewend kan gaan worden.
Je moet je kamp kiezen hé. Ofwel ben je voor etnische zuiverheid & remigratie �* la NSA, ofwel ben je voor islamofobie, ultraliberalisme & Zionisme...

Sowieso stinkt de vermenging tussen een etnisch en een religieus discours: iedereen kan vrij zijn of haar religie kiezen, ongeacht etnische achtergrond, tenzij men in een totalitaire maatschappij leeft. U pleit dus voor totalitarisme.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2010, 21:01   #98
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Je moet je kamp kiezen hé. Ofwel ben je voor etnische zuiverheid & remigratie �* la NSA, ofwel ben je voor islamofobie, ultraliberalisme & Zionisme...
Wie bepaalt dat er slechts de twee keuzes zijn waarmee u op de proppen komt? U?

Dat u wederom met uw stopwoordje 'zionisme' op de proppen komt, zegt me ook weer genoeg. U blijft het maar proberen he?

Citaat:
Sowieso stinkt de vermenging tussen een etnisch en een religieus discours: iedereen kan vrij zijn of haar religie kiezen, ongeacht etnische achtergrond, tenzij men in een totalitaire maatschappij leeft. U pleit dus voor totalitarisme.
Weet u wat pas echt stinkt? De vermenging van religie en politiek, en dan vooral de inhumane totalitaire variant zoals door de islam gepropageerd.
Oud 17 december 2010, 23:31   #99
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weet u wat pas echt stinkt? De vermenging van religie en politiek,
Jij bent diegene die het hier doet. Jij politiseert de religie en wil de vrijheid van eredienst totaal afschaffen, zoals dat alleen in totalitaire regimes is gebeurd.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2010, 23:58   #100
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij bent diegene die het hier doet. Jij politiseert de religie en wil de vrijheid van eredienst totaal afschaffen, zoals dat alleen in totalitaire regimes is gebeurd.
Heeft u nu echt niets zinnigers te melden dan een soort van geavanceerd "wat je zegt ben je zelf" ?

Daarbij mag de vrijheid van eredienst voor kattelieken en protestanten enzo van mij gerust blijven bestaan.
En voor de islam uitdovende faciliteiten. Precies zoals in hun eigenste koran beschreven staat, maar dan dus op de islam zelf toegepast. Dus géén zieltjes winnen, doodstraf op bekeringen tot de islam, een extra tax, religieuze gebouwen mogen niet onderhouden worden. Enz., enz., de hele rataplan.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be