Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 mei 2004, 11:24   #81
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Daarjuist waren ze op de VRT 1 radio nogal de draak aan 't steken met dat bericht over die hond uit De Morgen en de context die errond gemaakt werd, inclusief verwijzingen naar de drugs en vrouwen-slaan onderwerpen.
Zo zie je hoe overdrijven averechts kan werken. Goed bezig, De Morgen! Of was het zo bedoeld? Dan: proficiat.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2004, 11:26   #82
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Maltesekes knijpen is voor janetten

Nen echte vent EET maltesers! Elke avond eet ik er wel zo'n paar van.

http://www.astonshell.com/skins/themes/p/malteser.png
Gij zijt dus die kannibaal,die dat ons fifike opgegeten heeft!
doornroosje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2004, 11:27   #83
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Master Yoda
Uit Het Laatste Nieuws van vandaag (28/05/2004) :

Een OCMW-raadslid van het Vlaams Blok heeft gisterochtend in Diest het hondje van zijn ex-vriendin proberen te wurgen. Johan Saenen had op straat ruzie met zijn ex-vriendin Rita Meubis, die hij zelfs bedreigde. Uiteindelijk koelde hij zijn woede op haar enkele maanden oude Maltezer. Saenen greep het dier naar de keel en volgens getuigen vermorzelde hij het. De hond ligt in coma. Het parker bevestigt dat Meubis klacht indiende wegens bedreigingen.

Na een drugsdealer, een moordenaar en een vrouwenmishandelaar nu dus ook een dierenbeul ! De ware aard van het Vlaams Blok wordt als maar duidelijker !
Wat een gezeik van formaat zeg!

Zo lang dat hier doorgaat met die kinderachtige demonisering, die beeldvorming dan zal het blok alleen maar aan aanhang winnen. Iemand met een minimum aan verstand en relativeringsvermogen doorziet de kinderachtige houding van de blok bashers zoals u onmiddellijk. Arm Vlaanderen!

de feiten zijn de feiten.. Ik kan alleen maar vaststellen dat de kranten er inderdaad opspringen, en dat vind ik , zoals ik al aangeef, géén slechte zaak.. Ik heb géén greintje sympathie voor de huichelaars van het Blok, en vind het dan ook totaal geen probleem dat dergelijke feiten de krantenkoppen halen... Wie wind zaait, oogst storm..
Oud 28 mei 2004, 11:27   #84
Johan Vanwetswinkel
Vreemdeling

Standaard

Wat maakt het trouwens uit voor het Vlaams Blok wat de er in de Morgen staat? Stemmen proberen te halen bij de lezers van de Morgen lijkt me toch a waste of time en ik neem aan dat ze de Morgen kopen omdat ze een bepaalde maatschappijvisie hebben en niet omgekeerd.
Johan Vanwetswinkel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2004, 11:27   #85
Mieke 79
Minister

Mieke 79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Devi8
Daar gaat het niet om.
Vraag is waarom dit op de voorpagina van de krant komt. (in het rood dan nog wel)
Dat vind ik wel echt belachelijk, dat dit op de voorpagina komt. Samen met communicantjes die geen vis mogen krijgen op hun communie en nog iets onnozel.
Oud 28 mei 2004, 11:27   #86
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
Daarjuist waren ze op de VRT 1 radio nogal de draak aan 't steken met dat bericht over die hond uit De Morgen en de context die errond gemaakt werd, inclusief verwijzingen naar de drugs en vrouwen-slaan onderwerpen.
Zo zie je hoe overdrijven averechts kan werken. Goed bezig, De Morgen! Of was het zo bedoeld? Dan: proficiat.
het was het laatste Nieuws, waar dat bericht van die hond in stond.. Niets gezien daarover in de MOrgen..
Oud 28 mei 2004, 11:29   #87
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Vanwetswinkel
Wat maakt het trouwens uit voor het Vlaams Blok wat de er in de Morgen staat? Stemmen proberen te halen bij de lezers van de Morgen lijkt me toch a waste of time en ik neem aan dat ze de Morgen kopen omdat ze een bepaalde maatschappijvisie hebben en niet omgekeerd.
Laatste Nieuws.. En dat is wel een Blok gazet... in de zin dat veel van haar lezers wel voor 't Blok lijken te stemmen (en ik baseer me op de lezersbrievenrubriek)..
Oud 28 mei 2004, 11:29   #88
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

De Blokker die mijn kat durft te molesteren krijgt straf!

Oud 28 mei 2004, 11:30   #89
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Devi8
Daar gaat het niet om.
Vraag is waarom dit op de voorpagina van de krant komt. (in het rood dan nog wel)
Dat vind ik wel echt belachelijk, dat dit op de voorpagina komt. Samen met communicantjes die geen vis mogen krijgen op hun communie en nog iets onnozel.
dat noemt consistentie.. Er staan ALTIJD belachelijke dingen op de voorpagina van 't Laaste nieuws.. Daarom koop ik dat soms ook, om eens goed te lachen...
Oud 28 mei 2004, 11:33   #90
Mieke 79
Minister

Mieke 79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot
Citaat:
het was het laatste Nieuws, waar dat bericht van die hond in stond.. Niets gezien daarover in de MOrgen..
Idd, in het Laatste nieuws, samen met twee andere berichten over dieren. Iets van dat de communicanten in één of ander boerengat geen vis mogen krijgen en dan nog iets...
Trouwens, ik begreep die bijdrage in 'De nieuwe wereld' tot iet wat anders. Er werd de draak mee gestoken, eigenlijk vooral met GAIA, maar ook geknipoogd naar: 'wie doet nu zoiets belachelijks als een hondje wurgen?'
Oud 28 mei 2004, 11:45   #91
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Makkie
Dat zal wel zijn, maar ik ken toch geen enkele partij waar moordenaars, drugdealers en vrouwenmishandelaars in dergelijke mate vertegenwoordigd zijn als het Blok.
Van elke categorie was er toch welgeteld 1 voorbeeld. Noemt u dat "in dergelijke mate"? Pff, de Groen!en zitten dan ook "vol" leugenaars, hypocrieten, zakkenvullers, wereldverpesters, drugsverslaafden, geweldenaars, communisten, ... Zo, dat was een "makkie".
Oud 28 mei 2004, 11:45   #92
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Sorry, doordat de VRT de vergelijking gaf met dat vrouwen slaan heb ik de bronnen verwisseld. Context blijft wel hetzelfde, alleen: proficiat Het Laatste Nieuws. 't kwas trouwens al vrij verwonderd dat De Morgen dat zou doen, gezien hun berekenende manipulaties.
Oud 28 mei 2004, 11:53   #93
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79
dat noemt consistentie.. Er staan ALTIJD belachelijke dingen op de voorpagina van 't Laaste nieuws.. Daarom koop ik dat soms ook, om eens goed te lachen...
Dat noemt: de lezer iets duidelijk maken. En via een 'belachelijk ding' gaat dat soms beter. En bij de VRT (radio) hebben ze de boodschap blijkbaar ook begrepen, gezien het gelach na de vermelding van de man slaat vrouw en drugs feiten.
Oud 28 mei 2004, 11:53   #94
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Hetgene dat op blz2 staat in het laatste nieuws van Luc van der kelen is veel juister!
Oud 28 mei 2004, 11:56   #95
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
De Blokker die mijn kat durft te molesteren krijgt straf!

uw katjes lijken verdacht veel op hondjes
Oud 28 mei 2004, 12:13   #96
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Nog nooit een Georgische kat gezien?
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2004, 12:14   #97
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Goed gedaan van die Vlaams Blokker.

Ik hoop dat dien hond dood is. Das dan weer 1 zo'n schijtend mormel minder op deze wereld.
Hoog tijd dat we de rest van die aanwakkeraars van het onveiligheidsgevoel (hondenpoep weet ge nog) eens deftig en doortastend aanpakken.

Het waren toch de andere partijen die beweerden dat het onveiligheidsgevoel vooral te maken had met hondepoep. Wel die pakte het aan zoals onze andere partijen het niet durfden.

PS : ik rem niet voor dieren. Ik rij er gewoon nog eens over om zeker te zijn dat ze helemaal dood zijn.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2004, 12:16   #98
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje
Citaat:

Hetgene dat op blz2 staat in het laatste nieuws van Luc van der kelen is veel juister!
wat staat er ? 'k heb het niet gelezen...
Oud 28 mei 2004, 12:16   #99
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benji
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin

U koopt De Morgen?
Ja ,als mijn wc papier op is
vandaar dat uw gat slimmer is dan uwe kop
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2004, 12:20   #100
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benji

Ja ,als mijn wc papier op is
vandaar dat uw gat slimmer is dan uwe kop
zijn gat zal ook gebeten zijn om te weten..

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be