![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Iedereen heeft dat recht, het feit dat de staat faalt in het beschermen van haar inwoners is een triestige zaak
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat kunnen ze ook als ze volwassen zijn, je kan morgen opstaan en u verstuiken over een trapje en uw nek breken, overal zijn er risico's.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een mens is ook niet gemaakt om met een vliegmachine te vliegen en al zeker niet met een straaljager. Hij is zelfs niet gemaakt om met een fiets te rijden en nog minder om in een fabriek of dergelijke te werken. Best allemaal verbieden. Veel te veel risico's aan verbonden. Vind je ook niet? Laatst gewijzigd door Garry : 20 december 2010 om 23:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moraalriddersfilosofie.....
toen mijn 16 jarige zoon in brussel door 3 cultuurverrijkers van het noordafrikaans type werd lastiggevallen én die zijn GSM opeisten had hij het geluk dat 6 kameraden van hem in zijn direkte buurt waren om hem te komen helpen... Jaja ,die lieve vriendjes van u...zo braaf meneer... Ze konden plots wél héél erg hard lopen toen die drie tegen één situatie plots omkeerde in een zeven tegen drie situatie... |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee ,alhoewel 6 van de 7 qua postuur ,grootte én kracht niet te onderschatten zijn,zijn het in wezen allemaal zachtaardige gasten die liever een pint drinken in plaats van een gevecht aan te gaan... Die gasten hadden dat destijds niet met mij en mijn kameraden moeten proberen,ze zouden ze hebben kunnen opvegen en afvoeren naar het hospitaal... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen woonde ik nog in 't Sint Andrieskwartier in Antwerpen en bekend bij die gasten als Vlaams blokker, al was ik niet van het Vlaams Blok. Ik ging regelmatig speciaal in de meest riskante buurt 's nachts mijn wandelingetje maken en kwam er dan regelmatig wel zo een stel tegen die me goed genoeg kende om heel braafjes te blijven. Verder dan van de overkant van de straat wat naar me te staan roepen, kwam het nooit, ook al waren ze soms met vijf man. Ik was genoeg gekend in 't Sint Andries om te weten dat ze beter met een grote bocht rond mij om konden passeren wouwen ze niet tegen de een of andere gevel plakken zodat ge ze er met een plamuurmes kon afkrabben. Heb ooit gehad dat er, juist op het moment dat ik thuis aankwam, drie van dat tuig net begonnen met spuitbusjes te spuiten op de arduin van mijn huis. Ik heb toen een van die gasten gebruikt om er mee de verfsporen van de arduin af te schuren. 'k Weet zeker dat die, noch zijn maten, nooit meer met verfbusjes op gevels zullen spuiten. Nochtans ik was geen hele grote van postuur maar wel een hele rappe en vol met lepe en doortrapte trukken. Bovendien was mijn vader nog boxer geweest en heeft me in mijn jeugd zowat alles wat het boxen aanbelangt bijgebracht. Laatst gewijzigd door Garry : 22 december 2010 om 00:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En dan vervolgens een beledigende opmerking maken over de mentale capaciteiten van de andere persoon. Natuurlijk weer met een vraagteken achter.
![]() |
![]() |