![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In alle geval, ik zie zowiezo weinig letters in't arabisch. Cijfers, ja, maar de rest zijn kronkeltjes. Ik zou bijna durven zeggen, bandenpatronen in't woestijnzand.
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De dieren moeten door een moslim onverdoofd de keel worden overgesneden en hangen nog tien minuten levend te spartelen tot ze leeggebloed zijn. Verder moeten alle voedingsstoffen om een voor moslims aanvaarde manier worden verhandeld en gestockeerd en dit moet steeds door ene moslim worden gecontroleerd. Of temperatuur bij stockage is niks vermeld, de huidige standaarden voor hygiene hoeven niet te worden gevolgd om "halal" producten te hebben. Feryn mag geen poorten installeren waar geen marokkanen aan te pas komen, maar halalmoslims mogen wèl het alleenrecht hebben om de halal voedselketen te controleren! Eet smakelijk en laat je vrouw alvast haar burkavenstertje haken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tajines (stoofschoteltjes) kan je ook maken met vlees dat geslacht werd volgens ONZE normen en wetten en met de rest van de ingredienten die voldoen aan ONZE hygienische normen.
zo'n schoteltje heeft niks met "halal" te maken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben eigenlijk zeer verbaasd dat het fus7a hierin van "mijn" dialect afwijkt... Hoe dan ook: je kunt iets wél jarenlang lezen en het stelselmatig verkeerd uitspreken, toch? En doet het wat af aan de bullebakken-retoriek die daarin gesproken wordt? Want daar komt het op aan: dat we beseffen met wie we te maken hebben, en vooral: waarmee. Dat we beseffen hoe het komt dat iets zo imbeciels als de koran nog steeds navolging vindt.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu gaat hij zich er nog proberen uitlullen ook, en doen alsof hij weet waarover hij spreekt!
Man, man, man... Op de negeerlijst!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Misschien toch nog even aan toevoegen:
"Rissalat al-Djihad" betekent "Oorlogsbrieven" of "Brieven uit de Heilige Oorlog". En het bevatte zoals de koran driekwart oorlogstaal. AAN ONS ADRES.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het boek is meer een handleiding voor zware criminelen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Weet ik, vandaar dat ik schreef 'halal gerechten'.
Ik heb daar geen problemen mee ![]()
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb een probleem met oa onverdoofd slachten , alsook het dieronvriendelijk kweken van dieren . Dit alles moet dus verboden worden. Al zijn uitheemse gerechten een verrijking voor onze cultuur . Daar volg ik u in . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
http://asp.gva.be/dossiers/-d/dieren...ling/ciney.asp Nou ja, een verkrachter wordt niet vervolgd, een dierenmishandelaar wellicht ook niet hé: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF14112002_011 Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 21 december 2010 om 21:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
Niet anders dan gelul en gezever.. En dan heb ik het nog niet over zn grammaticablunders en leugens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weg met halal ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Altijd maar jullie Koran regeltjes volgen en voorop stellen, tot jullie stempelgeld kunnen trekken, dan zijn die regeltjes plots niet meer zo belangrijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Liegen wordt zelf in zekere zin aangemoedigd, kinderen leren dat ontkennen van waarheid loont, want dan blijft de eer gespaard en is er niets aan de hand. Zolang je ontkent is iets immers niet waar,vandaar dat zoveel Marokkaanse jongeren ontkennen, het geweten heeft niet dezelfde ontwikkeling gevolgd dan aangeleerd wordt in het Westen. Schaamte en eer tegenover geweten en schuld... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De enige die ze daarmee bedriegen of beliegen is hun profeet en zichzelf als zogenaamd "voorbeeldig" gelovige. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Dat zie je niet juist. De koran dicteerd dat je net als de pedofiele warlord niet moslims mag afmaken aanranden bestelen .... .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door grimbergen : 22 december 2010 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |