![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien kun je eens een paar landen noemen die het volgens jou veel beter doen? (....op het gebied van iedereen laten binnenwaaien, onbeperkt onderhouden, met hopen werklozen en gespuis inbegrepen...) We hebben "er" 6x meer dan Duitsland 3x meer dan Frankrijk 4x meer dan het gemiddelde van de ons omringende landen ....leg dat eens uit, als gevangenis/racistisch land? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 21 december 2010 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat geval van die Congolese madam een tijdje geleden die haar kind kocht terwijl ze op komst was met/in een Belgisch vliegtuig... brengt dus meteen een kleine Belg op de wereld! Gewoon het toppunt van idiotie dat zoiets kan! Wie hier geboren wordt uit Congolese of Marokaanse enz ouders is een Congolees of een Marokkaan! Er lopen er genoeg rond die dat waren, die dat zijn en dat zullen blijven! Die de pest hebben aan de Belgen en België en hier enkel rondlopen om van ons land, ons volk en zijn instellingen op onbeschaamde wijze te profiteren! Er is veel werk aan de winkel om die multiculmesthoop terug aanvaardbare vormen te geven! Indien dit niet gebeurt zal het ons (of liever onze nazaten) duur te staan te komen. Papiertjes rondstrooien met "Belg" erop om je kiespubliek te vergroten zal daar niets aan verhelpen. Laten we die mensen dan Marokkaanse Belgen of Belgische Marokkanen noemen nadat ze een aantal jaren hebben bewezen dat ze het waard zijn om dat te worden. Nu is dat een lachertje, of eerder: een ramp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat die Smalhout vertelt kan niet veel duidelijker zijn! Wat hij was speelt toch geen rol. Wel wat hij zegt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nog meer wind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Dat mag u mij eens gaan uitleggen. In uw eigen woorden welteverstaan. Géén knip en plakwerk of u er met een oneliner vanaf maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb zo iemand gekend, Belgische nationaliteit. De kinderen hebben Grieks-Belgische dubbele nationaliteit. Zo ken ik ook verschillende wie jij "Marokkanen" en "Turken" noemt maar die gewoon Belg zijn, met eventueel een dubbele nationaliteit. Jij hebt daar een probleem mee, ik niet. Laatst gewijzigd door filosoof : 21 december 2010 om 18:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.vn.nl/Archief/Politiek/Ar...-de-oorlog.htm Ik moet het toch niet samenvatten voor jullie? Laatst gewijzigd door filosoof : 21 december 2010 om 18:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die er in geslaagd zijn na een aantal jaren "deel uit te maken van onze gemeenschap in woorden en daden" en daarvoor de nodige inspanningen hebben gedaan zijn hier zelfs meer dan welkom! Het zootje waar we hier ganse dagen over bezig zijn niet. Zo moeilijk om te begrijpen of te aanvaarden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vroeg u om het zelf even uit te leggen, en toch komt u weer af met een linkje en een oneandahalfliner. Prof. Smalhout maakt gehakt van die hele Cohen, en het enige wat u kunt zeggen, is dat Cohen gelijk heeft, gevolgd door een compleet irrelevante opmerking over dat Smalhout lijsttrekker voor de LPF was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarnaast kunnen veel mensen administratief de nationaliteit hebben. Laatst gewijzigd door filosoof : 21 december 2010 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Job Cohen vindt dat moslims in Nederland worden buitengesloten zoals de Joden rond het begin van de Tweede Wereldoorlog...." ... en voor dezelfde redenen ook zeker? ... de Joden vulden toen ook de gevangenissen en kwamen dagelijks voor in de krantenberichten zoals de Marokkanen enz nu voor dezelfde redenen???? Hoe durft die kwibus dergelijke nonsens uitkramen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Staatssecretaris
|
![]() Weeral een persoonlijke commentaar. Vervelend. Echt!
Is misschien "papa"-dewinter een god of een hyperbatman voor jou? Hij voert campagnetje tegen de Vlaamse winkelboefjes. Laatst gewijzigd door QuasiX : 21 december 2010 om 19:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hetgeen wat je zegt is een klassieke straat-boodschap. Niemand moet mij vragen om hier te blijven of te vragen om weg te gaan van Vlaanderen. En ik heb je ook niet gevraagd of ik hier mag blijven. Ik ben gewoon mijn (algemene) mening over Vlaanderen gezegd. Voor plezier (als toerist bijvoorbeeld) zal ik nooit naar hier komen. Het is waar! En ik zal het ook niemand aanraden. Liever naar Turkije, Dubai (VAE), Hong-Kong, Rio (B.), Santa-Marta (C.), Sidney (A.); toeristisch-vriendelijke landen. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 21 december 2010 om 19:41. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |