![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, de waarheid over de Falklands zit iets ingewikkelder in elkaar. Argentinië had voordien "adviseurs" geleverd voor een aantal konflikten in Midden Amerika, op vraag van de VS. Doordat ze een wit voetje hadden bij de VS, dachten ze "laat ons eens tonen aan onze buren dat we een grootmacht zijn nu". En het rondje UK pesten begon. Het pakte alleen slecht uit. De VS trok de handjes af, en de UK onder leiding van Thatcher was net dat tikje oorlogszuchtiger dan verwacht.
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mohammed onthoofdde eigenhandig alle mannen van een hele joodse stam, dat heb ik Jezus niet zien doen. Bovendien kregen de volgelingen van Mohammed de opdracht om de joden te vervolgen tot de laatste boom roept: kom hier, hier achter me zit de laatste jood. Dat volgens hetzelfde boekje moslims tachtig miljoen hindoes vermoordden over een periode van verschillende eeuwen heeft ook geen enkel belang? Nooit van gehoord zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 december 2010 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Zijn volgelingen-die de bijbel nooit gelezen hadden-daartegen gingen wel op kill tour.En geloof me,ik weet best was Mohamedd in medina deed. Maar je vergeet wel dat in de Koran staat dat men de mensen van de schriften moeten respecten.Juist daarom konden joden eeuwenlang in Moslimlanden wonen.Natuurlijk met een dhimiestatuut(zeker niet plezant) maar teminste werden ze niet jaarlijks verdreven. Ik ben tegen elke agressie en vind het walgelijk wat op kerstmisaovnd gebeurde.Ik ben enkel tegen de wij-zijn-goed en jullie-zijn-slecht attitude.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 Laatst gewijzigd door Fiere Jood : 28 december 2010 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Aipac heeft niks te boemen met Jezus.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zult u dit ontkennen zelfs wanneer ik desbetreffende letterlijke zinnen hier post.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 28 december 2010 om 14:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Check uw 2 reacties maar eens terug, vriend. Ondanks dat de aanslag nog niet is opgeëist is het natuurlijk makkelijk om te wijzen met dat vingertje richting de gehele moslimgemeenschap. Een minister vermoed dat Al Qaida er achter zit maar ja men vermoedt zoveel. Even afwachten dus voor je weer verder kan bashen.
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() en AQ zijn geen moslims ofzo jongens toch ![]() alle doe nog maar eens een poging om je geloofsgenoten goed te praten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Israel-lobby in de VS bestaat uit een wijdvertakt complex van personen en organisaties. Die lobby is op zichzelf volstrekt legitiem. In het Amerikaanse politieke systeem is deze lobby er een te midden van velen, al bestaat er brede overeenstemming over het feit dat dat de Israel-lobby de beste en meest effectieve is. Kern van de Israel-lobby is het American Israel Public Affairs Committee (AIPAC), ...
De macht van de Israel-lobby is bovenal macht over de volksvertegenwoordiging. Door het ministerie van Buitenlandse Zaken worden met enige regelmaat pogingen gedaan om Israel wat pragmatischer te benaderen, maar die worden getorpedeerd door de aanhankelijkheid van Amerikaanse politici aan Israel. Een tweede belangrijk onderdeel van de lobby wordt gevormd door de Christelijke Zionisten. Deze fundamentalisten zijn op grond van een zonderlinge Bijbel-exegese van mening dat Israel een essentiele rol heeft te spelen bij de wederkomst van de Here op aarde. Vandaar dat Israel tot elke prijs moet worden gesteund.
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jij vind aanslagen op christenen dus normaal
![]() en voor dat je de VS of Israël erbij sleurt die hebben in Nigeria en Egypte niets van doen!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 1 januari 2011 om 15:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
|
![]() Citaat:
De eerste link is een artikel over: "Tientallen doden bij aanslag op kopten" De tweede link is een video met als titel: "Bom bij koptische kerk eist 21 levens in Egypte" Wie nog niet door heeft dat het om hetzelfde geval gaat is een idioot van slechte wil. Waar zie jij dat ik mn geloofsbroeders verdedig? Ik probeerde jou slechts duidelijk te maken dat die zionistische tactiek bij mij en nog vele anderen niet pakt. Als u in het vervolg nog zo een linkje plaatst met als intentie uw medemens te bashen plaats dan ineens alles dat u weet over het voorval. Bij deze is dat het feit dat Moebarak zich richt tot de moslims en de christenen en dit soort aanslagen heel hard veroordeelt. Ook mijn broeders van Al-Azhar hebben al gereageerd en lieten weten dat dit soort aanslagen hard worden veroordeelt binnen de islamitische religie.
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://nos.nl/artikel/208768-doden-b...t-nigeria.html
aangezien er bij deredactie nog geen verslagje is deze link dan maar
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
|
![]() Citaat:
Kunt u niet op een normale discussiëren zonder mn arabisch scherm en geloofsbroeders er bij te betrekken? Of is dat ook zo een van die tactieken van jou? Jij geeft een link, ik klik er op en er verschijnt een video met als titel "Bom bij koptische kerk eist 21 levens in Egypte". Gij denkt toch niet dat ik al die video's ga afgaan? Waarom plaatst je deze link gewoon niet: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...nland/1.934608 Onder dat filmke staat iets over de paus die oproept tot solidariteit maar dat u daarover keek, verbaast me niets. En daaronder lees ik dat er 4 doden zijn gevallen zijn bij een aanslag in Nigeria. Ik hoor en lees nergens dat het om moslimterrorisme gaat. U wel?
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 1 januari 2011 om 16:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
|
![]() Citaat:
Een bende psychopaten met een heel erg verwrongen kijk op de Islam zou ik eerder zeggen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||||
|
![]() Citaat:
Volgens vele moslims zouden dezen uit de islam treden vanwege hun daden. Maar ik verricht geen takfir op anderen. Ik kan hun daden afkeuren en twijfelen aan hun geloof maar iemand tot afvallige verklaren, neen dat doe ik niet. Ik ben van mening dat ieder individu verantwoordelijk is voor zn eigen daden en wens me dan ook niet uit te spreken over iemands 'aqida. Wel dienen deze idioten hard aangepakt te worden. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |