![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Daar wanneer een jongere iets uitgespookt heeft dan wordt hij geboeid en meegenomen naar een aparte kamertje en alleen God weet wat er met hem daar gebeurt. En ik herrinner me nog heel goed in de soek (markt) van m'n woonplaats in marokko hoorde ik luid geroep "Achefar" = "Een dief, mensen" "Een dief, hier, een dief" en ineens zag ik honderden mensen duiken op een dief ze hebben hem in coma geslagen. Gans die menigte van de markt, al die marktbezoekers, mannen, vrouwen, kinderen, kamelen, ezels, en de rondlopende kippen ook, sloegen in op die dief, Toen de politie aankwam en de ambulance werd hij naar het ziekenhuis gestuurd. Het was te laat dus om hem te redden. Ik denk zelfs dat de politie hem nog wat motten bijgegeven heeft. Dit is wat er gebeurt met sommige dieven in Marokko. Ik vind we moeten de ouders "responsabliseren" Laatst gewijzigd door Moor : 28 december 2010 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar ik ga hier niet met een stok rondlopen zenne ![]() Voor je het weet, is het verboden wapendracht... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 28 december 2010 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't wordt in ieder geval tijd voor nog meer slogans.
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Europees Commissaris
|
![]() Slogans zullen niet veel uithalen.
Naar wat ik hier gelezen heb, kan alleen repressie helpen. Doodslaan hoeven we dieven niet te doen. Het kerkhof zou te klein worden en de verbrandingsovens overwerkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat importeren wij dus ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Caligula : 28 december 2010 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() niet grappig bedoeld. Waar waren de bewijzen, het proces, ...
Zelfs een ongerepte Indianenstam uit het regenwoud is beschaafder Laatst gewijzigd door Caligula : 28 december 2010 om 14:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Moor : 28 december 2010 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eigenlijk beschrijf jij een waanzinnige bende, waarschijnlijk veroorzaakt door een combinatie van generaties indoctrinatie en inteelt die voor het minste mensen aan stukken scheuren? Nou, dat plaatje lijkt wel te kloppen, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar wat voor een reactie is dit, anno 2011? Je spreekt over inteelt terwijl inteelt het meest voorkomt bij de Europeanen. Wanneer een neef met z'n nicht trouwt dat is geen inteelt. Dat is perfect toegestaan. Inteelt is broer met zus of moeder met zoon. Dat is inteelt. Neef-nicht huwelijken zijn meestal zeer goede huwelijken. Omdat je bent familie van elkaar, en je kent mekaar beter, de match is veel hoger, je kent mekaars mentaliteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Een derde van de Turken en Marokkanen die een partner uit het land van herkomst haalt, trouwt met een neef of een nicht.[1] Een onderzoek door het Universitair Medisch Centrum Utrecht eerder dat jaar wees uit, dat aangeboren afwijkingen de voornaamste doodsoorzaak vormen onder jonge migranten, hetgeen terug te voeren is op de vele huwelijken tussen familieleden". Ook graag een bron voor de bewering dat "inteelt het meeste voorkomt bij Europeanen". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij bedoelt waarschijnlijk dat het geen incest of bloedschande is. Voor mensen wordt er eerder van incest gesproken, aangezien het incesttaboe de basis voor het ontstaan van de mensheid is (zie Freud, Totem und Tabu).
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 28 december 2010 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen denkt dan terug aan tv beelden hoe de hele buurt de arrestatie van dergelijke boefjes proberen te beletten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |