![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal mijn glazen bol ook eens boven halen, dit zijn mijn voorspellingen voor wat er vanaf 1 januari ons te wachten staat.
* crisis. * meer crisis. * supercrisis. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben toch al niks, dus... er valt ook niks te verliezen, he.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() wij 2 moeten eerst nog een terraske doen, dan moogt gij slapen van mij zoveel als ge wilt
![]()
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee maar serieus, ik vermoed dat in 2011 de financiële crisis zo hard zal toeslaan dat alle gepraat over staatshervorminkjes en "financiële responsabilisering" (de mop van de eeuw) compleet irrelevant zal lijken. België is als staat historisch voorbijgestreefd maar Vlaanderen zal het ook zijn als het niet fundamenteel breekt met het bestaand financieel-economisch model.
Zelfs een (burger)oorlog in Europa sluit ik niet uit. Spanje is goed op weg het startschot te geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() 1 liter jenever + 1 doos deftige slaappillen. Ad vundum naar binnen kappen vooraleer naar bed te gaan. Goed alle deuren op slot doen dat men je niet te vroeg vind, en klaar is kees, je zult lekker en lang kunnen slapen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik ben geen expert in deze materie, natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zoetwaterschaarste zou ons deel normaal gezien worden (gezien de huidige klimaatvoorspellingen). Maar hoe het er nu naar uitziet: het zoet water (sneeuw) ligt gewoon voor het rapen, maar de overheid doet er niets mee. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nieuwe euro
Estland voert op 1 januari 2011 de euro in. Tot nu toe betaalden de inwoners in Estse kroon. De Baltische staat wordt de zeventiende lidstaat van de eurozone. Estland wordt na Slovenië en Slovakije het derde voormalige communistische land dat de Europese eenheidsmunt omarmt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een land rijp voor de schroothoop dus. Arme Esten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach zo, maar dan ga je toch iets anders moeten binnenkappen dan Guinness, hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In mijn studententijd ooit eens om tien uur 's ochtends in de jenever gehangen. Twaalf stuks op een uur tijd en toen was het wiel stilaan wel af. Toen op een bepaald moment een drinkebroeder aan de toog mijn boterhammen uit mijn boekentas ritste en die begon te verorberen omdat hij een hongeraanval kreeg omwille van de drank, leek de tijd mij rijp om te vertrekken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben daar serieus ziek van geweest. Sindsdien hou ik het gewoon leuk en stop ik op tijd met drinken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is iets heel raar.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 30 december 2010 om 23:54. |
||
![]() |