![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Steve_M : 30 december 2010 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan ook een uit te kluiten gewassen balzak zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is psychische mishandeling. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zou ik nu iets strafbaars gedaan hebben? ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet het niet hoor, mijn baas bepaald zelf of en wanneer hij me wil spreken, zelfs wanneer dit in een betaalde pauze is wordt er verwacht aanspreekbaar/ bereikbaar te zijn, dat ben je niet wanneer je ergens naast je bureau op een matje ligt! Het is iets anders wanneer het over niet betaalde pauze gaat, dan hoef je niet bereikbaar te zijn, geen telefoon op te nemen...maar in ons bedrijf betekenen pauzes niet dat je even " vrij" neemt om te doen wat je wilt..mogen anderen dan even bijvoorbeeld hun boodschappen gaan doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() religie hoort niet thuis in een verdraagzame maatschappij.
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als je moslims toestaat om "hun gebed" te houden, dat VERANDERT het uur van de pauze dagelijks, want het uur van hun gebed verandert dagelijks. Als je gewoon doet wat iedereen wil : - ofwel heb je vaste pauzes waarbij je naar het koffiekot kan gaan of zoiets, en dan kunnen moslims die tijd gebruiken om hun oefeningen te doen (laat het me niet bidden noemen, ik ben niet gelovig en noem dat dus oefeningen, anderen kunnen dan yoga oefeningen doen zoals ik reeds schreef of oefenen in het strekken van hun rechterarm (vermits op het werk toch alles moet kunnen )). - ofwel heb je géén vaste pauze en dan moeten moslims net als elke werknemer gewoon beschikbaar zijn als men hen nodig heeft. wat is uw probleem nu? Of eerder, waarom zouden moslims een probleem moeten maken?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() religie is niet verdraagzaam tegenover de maatschappij.
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Religie hoort geen macht en wetten te hebben binnen een verdraagzame maatschapij . Het verbieden lijkt me ook niet echt verdraagzaam , al hoort die religie ook verdraagzaam te zijn wat in veel gevallen dus niet is . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom beweert u dat ik fantaseer? Doen mensen dit wanneer zij vragen stellen en u vragen uw mening toe te lichten? Das nieuw! Leerkrachten zijn uiteraard ook bereikbaar in hun koffiekamer, en behalve binnen ambtenarij zag ik niemand tijdesn betaalde pauzes winkelen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is de volgende stap, geschieden kantoren voor mannen en vrouwen? Iedereen halal, geen alcohol op feestjes van het werk? Allemaal al meegemaakt he? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister-President
|
![]() We leven in een seculiere maatschappij. Ik denk niet dat we rekening moeten houden met eisen om tijdens het werk te bidden. En als er toch beslist wordt om daarmee rekening te houden moet dat zeker niet in een wet gegoten worden, maar moet dat door de baas beslist worden. Het is zijn/haar bedrijf en ze doet ermee wat ze wil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan moet je weten dat die receptie gehouden werd om de moslima's die geslaagd waren in een inburgeringstest te vieren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Seculiere maatschappij heeft niets te maken met het eisen van een ruimte voor gebed in een bedrijf. Het arbeidsrecht door de islam laten bepalen, zou niet in overstemming zijn met seculariteit kunnen zijn, ok, maar bidden is iets anders, dat is het beoefenen van individuele en godsdienst vrijheid. ![]() Je hebt eigenlijk ook geen ruimte nodig om te bidden, jij bidt met jouw werk wanneer je goed werkt; voor religieus bidden is een 0,5m² plekje en een tapijtje tijdens pauze meer dan voldoende. Laatst gewijzigd door porpo : 31 december 2010 om 07:12. |
|
![]() |
![]() |