Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 januari 2011, 00:53   #81
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ja!
In 't verleden ben ik daarin altijd konsekwent geweest.

Al volg ik u ergens wel , ik raad u aan de zaken wat te relativeren .
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2011, 00:58   #82
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

dankzij dit topic heb ik visuals van mollekes met hoofddoekskes op.
Oud 6 januari 2011, 01:30   #83
Caligula
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Neen, dat is geen dreigement. Dat was een advies. En wees gerust, ik zal die reacties niet melden.

U mag uw mening verkondigen net als alle anderen maar uw posts in die andere draad waren persoonlijke aanvallen naar een medeforummer gericht. Er was geen sprake van kritiek. U zei dat de ene idoot zich na de andere aanmeldt (daarmee doelde u op tomcruse en porpo). U hoopte zelfs dat Grimbergen zou online komen om de 'achterlijkheden die tentoon werden gesteld' te verfoeien. Dit waren uw woorden, Eigenzinnig.

Prettige avond verder.
Heeft hij die namen genoemd?
Indien niet is dat interpretatie.
Caligula is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2011, 01:33   #84
Caligula
Banneling

Standaard

Citaat:
Hij zal zich ook wel keren tot het christendom hoor. Waarom beginnen we niet bij het Belgisch wetboek. Tenslotte dienen we ons te houden aan dat boek.

Als je daarin leest 'en doden wordt niet bestraft' dan wilt dat toch niet zeggen dat je in dit land mag kelen wanneer je maar wilt. Dat citaat dient men te bestuderen en niet zomaar uit zn context te trekken. Men kan even goed bedoelen dat doden niet bestraft wordt wanneer het gaat om wettige zelfverdediging.

Maar bon, dat ze hun plan trekken met hun citaten.
Wetboeken worden niet aanbeden, zijn gebaseerd op de realiteit, lopen maar béétje achter en zijn toch net dat beetje preciezer dan "kan bedoelen".
Maw , je kronkelt als Mohammed in een varkensstal echter tevergeefs

Laatst gewijzigd door Caligula : 6 januari 2011 om 01:35.
Oud 6 januari 2011, 01:39   #85
Caligula
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Met alle respect Daiwa , maar zulke verzen zijn er ook in de bijbel .... wil dit zeggen dat de RKK een oproep doet tot moord ?
omdat een foto meer zegt dan duizend woorden :

Slay, behead , massacre, exterminate, ...
Uw interpretatie graag.

Laatst gewijzigd door Caligula : 6 januari 2011 om 01:42.
Oud 6 januari 2011, 01:47   #86
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caligula Bekijk bericht
Zeg dat maar tegen de moderators.
Oud 6 januari 2011, 01:52   #87
Caligula
Banneling

Standaard

Citaat:
Zeg dat maar tegen de moderators.
Ik stel U de vraag..vraagteken is de hint
Oud 6 januari 2011, 01:54   #88
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Ik stel U de vraag..vraagteken is de hint
Vraag dat maar aan de moderators, ook goed.

Hou jij je maar koest, zou ik zo zeggen
Oud 6 januari 2011, 02:12   #89
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Al volg ik u ergens wel , ik raad u aan de zaken wat te relativeren .
Ik heb moeite met de hypocrisie van de overheid die u en mij bestraft als wij zulke oproepen doen maar religie's die zulke oproepen doen onbestraft laat.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2011, 02:14   #90
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij zou beter eens onderzoek verrichten ipv u te laten voeden door verzinsels en leugens. :
Waar lieg ik?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2011, 02:21   #91
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Waar lieg ik?
Waar lieg jij niet?

Nou ja, nog iets inhoudelijks te melden misschien? Ik raad je aan die verzen zelf eens te lezen. En kom dan zelf eens tot een besluit.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 6 januari 2011 om 02:22.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2011, 06:35   #92
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij durft ook geen namen nomen, maar als je enkele posts terugkeert wordt het wel duidelijk.
http://forum.politics.be/showthread....60#post5207160
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2011, 07:27   #93
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Als ik naar Pakistan kijk voel ik me toch ongemakkelijk bij de islam. Ook al zijn de meeste Pakistanen gematigd. Een gouverneur is daar vermoord omdat hij stelde dat godslastering niet met de dood bestraft zou moeten worden. In zo een samenleving wil ik niet terecht komen. Door dit soort zaken word ik (en waarschijnlijk velen met mij) achterdochtig. Je kan er moeilijk omheen dat in geïslamiseerde landen dit soort dingen wel vaker gebeuren. Ik heb geen zin om steeds in angst te leven als ongelovige, om steeds mijn mening stil te houden uit angst voor represailles van fundi's. Dáárom hoop ik dat de islam niet verder oprukt in Europa/Vlaanderen.
Oud 6 januari 2011, 12:21   #94
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen, dat is geen dreigement. Dat was een advies. En wees gerust, ik zal die reacties niet melden.

U mag uw mening verkondigen net als alle anderen maar uw posts in die andere draad waren persoonlijke aanvallen naar een medeforummer gericht. Er was geen sprake van kritiek. U zei dat de ene idoot zich na de andere aanmeldt (daarmee doelde u op tomcruse en porpo). U hoopte zelfs dat Grimbergen zou online komen om de 'achterlijkheden die tentoon werden gesteld' te verfoeien. Dit waren uw woorden, Eigenzinnig.

Prettige avond verder.
moslimfundi's zijn idioten er is geen andere definitie.

Verder is dat samenklitten van moslims op dit forum die mekaar nauwelijks kennen een teken van gemis aan een eigen zelfstandige persoonlijkheid...zelfbewuste mensen hebben geen behoefte om direct 'wildvreemden' aan de borst te drukken ook al behoren ze tot dezelfde politieke of idiologische strekking.

Dat die groep onderling via 'PM' samenzweerd of op zijn minst afspraken maakt tegen de opponenten is me ook allang duidelijk..hypocrisie is het handelsmerk van ALLE gelovigen..en bij uitbreiding van alle pocoloco's

Gelieve ook niemand te beschuldigen van persoonlijke aanvallen door hem /haar op uw beurt zelf uit te gaan schelden (klinken als menstruerende vrouw)

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 6 januari 2011 om 12:32.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2011, 14:03   #95
Piero

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Als ik naar Pakistan kijk voel ik me toch ongemakkelijk bij de islam. Ook al zijn de meeste Pakistanen gematigd. Een gouverneur is daar vermoord omdat hij stelde dat godslastering niet met de dood bestraft zou moeten worden. In zo een samenleving wil ik niet terecht komen.
Volgens de berichten is gouverneur Salman Taseer doodgeschoten door zijn persoonlijke lijfwacht omdat hij de Pakistaanse wet tegen godslastering een ''zwarte wet" had genoemd. Ik weet niet hoelang deze man al lijfwacht was, maar het is toch knap ongevoelig om iemand die je goed kent en hebt beschermd om te leggen. Maar idioten zien al snel een belediging tegen de islam en dan moeten ze in de naam van Allah onmiddellijk executeren. Het wordt dan 'zwart rond hun ogen'.
http://www.nu.nl/buitenland/2414979/...eveiliger.html
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2011, 22:30   #96
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
moslimfundi's zijn idioten er is geen andere definitie.

Verder is dat samenklitten van moslims op dit forum die mekaar nauwelijks kennen een teken van gemis aan een eigen zelfstandige persoonlijkheid...zelfbewuste mensen hebben geen behoefte om direct 'wildvreemden' aan de borst te drukken ook al behoren ze tot dezelfde politieke of idiologische strekking.

Dat die groep onderling via 'PM' samenzweerd of op zijn minst afspraken maakt tegen de opponenten is me ook allang duidelijk..hypocrisie is het handelsmerk van ALLE gelovigen..en bij uitbreiding van alle pocoloco's

Gelieve ook niemand te beschuldigen van persoonlijke aanvallen door hem /haar op uw beurt zelf uit te gaan schelden (klinken als menstruerende vrouw)
U geeft ons idioten maar al te graag aandacht heb ik gemerkt. Misschien kun je de forummoslims op uw negeerlijst zetten.

Samenzwering? Shit man, jij bent echt aan het flippen. Het komt wel goed!
Oud 7 januari 2011, 06:37   #97
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
U geeft ons idioten maar al te graag aandacht heb ik gemerkt. Misschien kun je de forummoslims op uw negeerlijst zetten.

Samenzwering? Shit man, jij bent echt aan het flippen. Het komt wel goed!
Hij had het over moslimfundi's volgens mij en niet over u. Moslimfundi's zijn inderdaad idioten naar mijn bescheiden mening. Maar het probleem dat ik heb met Islam, is dat geen enkele moslim zich durft te verzetten tegen fundi's. En als ze dat toch doen worden ze afgemaakt.
Zie ook dit artikel:
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=2O34MV1G
Dát is dus in een cultuur van angst leven, dat hebben we hier ook meegemaakt in de middeleeuwen (ketterverbranding etc).
Dit is iets wat ik kost wat kost wil vermijden. Kan je begrijpen dat veel mensen niet opgetogen zijn met de komst van islam in Europa?
Oud 7 januari 2011, 15:03   #98
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Hij had het over moslimfundi's volgens mij en niet over u. Moslimfundi's zijn inderdaad idioten naar mijn bescheiden mening. Maar het probleem dat ik heb met Islam, is dat geen enkele moslim zich durft te verzetten tegen fundi's. En als ze dat toch doen worden ze afgemaakt.
Zie ook dit artikel:
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=2O34MV1G
Dát is dus in een cultuur van angst leven, dat hebben we hier ook meegemaakt in de middeleeuwen (ketterverbranding etc).
Dit is iets wat ik kost wat kost wil vermijden. Kan je begrijpen dat veel mensen niet opgetogen zijn met de komst van islam in Europa?
Ik verwees naar een draad waarin Eigenzinnig het wel degelijk over bepaalde forummers had. Moslimidioten weliswaar. Bij mijn weten dwarrelen hier geen moslimfundi's rond die samenspannen tegen de anderen (via pm).

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1299

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1296

U hebt geen probleem met de islam; u hebt een probleem met de fundi's. Net als ik en vele anderen.

Maar Snerror, u moet beseffen dat wij maar al te goed beseffen waar bepaalde extremisten mee bezig zijn. Hun daden worden afgekeurd door gematigde moslims en door islamgeleerden. Wat zouden we volgens u nog meer kunnen doen dan dat?

En neen, ik begrijp niet dat u niet opgetogen bent met de komst van de islam.

Bepaalden scheren een hele islamgemeenschap over eenzelfde kam. Op den duur ben je dat als moslim gewoon dat het u eigenlijk niet meer kan schelen. Word ik beschouwd als een extremist, dan is dat maar zo. Vaak zet je zelfs gematigde mensen aan tot het extremisme door iedereen over eenzelfde kam te scheren.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 7 januari 2011 om 15:04.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2011, 19:02   #99
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Ok, akkoord, bepaalden scheren de hele islamgemeenschap over eenzelfde kam en dat zou niet mogen gebeuren. Maar dan vind u het bijvoorbeeld dus ook maar goed dat de NAVO jacht maakt op de taliban? Dit zijn namelijk moslimfundi's.
Of durft u, zoals veel gematigde moslims, dit niet te zeggen?
Oud 7 januari 2011, 19:53   #100
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Ok, akkoord, bepaalden scheren de hele islamgemeenschap over eenzelfde kam en dat zou niet mogen gebeuren. Maar dan vind u het bijvoorbeeld dus ook maar goed dat de NAVO jacht maakt op de taliban? Dit zijn namelijk moslimfundi's.
Of durft u, zoals veel gematigde moslims, dit niet te zeggen?
Praten is niet genoeg. Hoevaak moet ik nog typen dat ik tegen geweld ben en tegen moslimfundi's en al die andere rotzooi?

Wat kan een gematigde moslim nog meer doen buiten met de tong de idiote daden af te keuren?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be