Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 januari 2011, 20:34   #81
Caligula
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Omdat sommige culturen anders omgaan met agressie en geweld zoals vandaag nog werd bevestigd door de commisaris lokale politie uit Antwerpen.
Er is een aanzienlijke stijging van jongeren met messen op zak die vooral van Oost Europese of Aziatische origine zijn.

Evengoed hebben vooral Marokkaanse jongeren problemen met gezag van vrouwen, komt diefstal al of niet met geweld in die groep meer voor en drugsdelicten.

Je kunt problemen beter aanpakken wanneer je weet welke groepen oververtegenwoordigd zijn in welke vorm van criminaliteit.

Gelezen linkiewinkiepocowacko's?
Oogkleppen af, politiek lef and work the lightbrown problem.

Laatst gewijzigd door Caligula : 5 januari 2011 om 20:34.
Caligula is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2011, 20:35   #82
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Dus je geeft toe dat autochtonen in uw ogen meer mogen dan allochtonen . Maw , dit is een ultiem bewijs van uw steeds blijven stigmatiseren .
Ze mogen allemaal meer dankzij de linkiewinkie tolerantie en de massale import van criminaliteit..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2011, 20:42   #83
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Omdat sommige culturen anders omgaan met agressie en geweld zoals vandaag nog werd bevestigd door de commisaris lokale politie uit Antwerpen.
Er is een aanzienlijke stijging van jongeren met messen op zak die vooral van Oost Europese of Aziatische origine zijn.

Evengoed hebben vooral Marokkaanse jongeren problemen met gezag van vrouwen, komt diefstal al of niet met geweld in die groep meer voor en drugsdelicten.

Je kunt problemen beter aanpakken wanneer je weet welke groepen oververtegenwoordigd zijn in welke vorm van criminaliteit.
De commissaris uit Antwerpen hoorde ik niet vertellen dat de Oost-Europese of Aziatische cultuur anders omgaat met agressie en geweld!

Veel jongeren dragen een mes bij zich, omdat ze zich dan veiliger voelen.

Wat ben je met die gegevens? Wat ga je daarmee aanvangen? Hoe ga je die problemen beter aanpakken?

Vertel eens concreet, die jongeren; waar er een aanzienlijke stijging zou zijn van messendracht; wat doe je daarmee als je weet dat ze van vooral Oost Europese of Aziatische origine zijn?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2011, 20:48   #84
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Daar is wel geld voor, maar men zit liever achter drugs aan.

Uiteraard, ik bedoelde ook niet letterlijk dat er in heel Belgie geen euro meer te vinden was.
Oud 5 januari 2011, 20:57   #85
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je weet toch dat als iemand van het "eigen volk" een misdaad begaat, we nooit weten hoe dat komt. We vragen ons dat wel af; maar hebben geen idee hoe dit nu toch kon gebeuren. Dat is altijd een ziek persoon.
Indien een ander een misdaad begaat is dit structureel, dan ligt dat aan de opvoeding, religie, cultuur.
Het is hier geen kwestie van eigen of ander volk, maar van al dan niet mohammedaan.

De Westerse cultuur is in vele opzichten ziek en ziekmakend. Een voorbeeldje: de gewoonte om kinderen in kinderwagens te transporteren in plaats van daar waar ze thuis horen: op de rug of heup van hun moeder. Gebrek aan lichaamscontact in de eerste jaren, gevolgd door de gruwel van kinderdagverblijven en al die andere zogenaamd vrouwen-emanciperende onzin, veroorzaken neuroses waaraan onze mohammedaanse landgenoten veel minder lijden. Of dit culturele probleem in individuele gevallen tot gedragsstoornissen lijdt, hangt af van individuele factoren.

Idem dito voor de islamcultuur, waarin de koran centraal staat op een manier die in de verste verte niet met de bijbel in het christendom te vergelijken is, en waarin zeer weinig ruimte voor interpretatie bestaat, tenminste bij de soennieten, die nieuwe interpretaties al meer dan tien eeuwen zo goed als verbieden.

Jij vindt het natuurlijk overbodig iets van het christendom of de islam af te weten, want je denkt dat cultuur geen rol speelt, en zolang je er niets van afweet, zul je dat blijven denken: een vicieuze cirkel. Vele anderen weten ook niets van de islam af, maar vertrouwen tenminste op wat ze om zich heen zien.

Wat de Westerse problemen betreft, moeten we zeer zeker ingewikkelder analyses maken dan wat de invloed van de koran betreft, en het is dus volkomen logisch dat we ons daar meer vragen stellen. Wat de mohammedaanse problemen betreft, zou het eindelijk eens duidelijk mogen worden dat kinderen niet langer in de voorschriften van die criminogene koran en soenna mogen worden onderwezen.

En bovenal: de ontmaskering van de koran en de soenna als gevaarlijke leugens zou een verplicht vak op onze scholen moeten zijn, tenminste voor mohammedaanse kinderen.
Oud 5 januari 2011, 21:04   #86
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Uiteraard, ik bedoelde ook niet letterlijk dat er in heel Belgie geen euro meer te vinden was.
Het is dus een kwestie van prioriteiten stellen en een doordacht beleid te voeren.

Mag ik nog weten wat de verschillen zijn tussen wat Wallonië en Vlaanderen daarover wil/denkt?
Oud 5 januari 2011, 21:10   #87
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Conclusie: Crapuul moet harder worden aangepakt (afkomst is niet relevant). Of het nu gaat om dieven of verkrachters, maakt niet uit.
En dan hoeven we de oorzaken niet te bekijken. De kinderen bijbrengen dat de autochtone bevolking uit ongelovigen bestaat die het verdienen, eeuwig in de hel te braden, om te zwijgen van wat we volgens de koran op aarde al mogen ondergaan, dat moet blijven kunnen en zelfs worden gesubsidieerd. Geen probleem als die kereltjes voor galg en rad opgroeien: we pakken ze harder aan, of het nu gaat om dieven of verkrachters, maakt niet uit.

Dit lijkt heel sterk op ambtenarenwerk: ambtenaren zijn doorgaans niet zo lui, maar ze produceren niets goeds omdat de ene de andere tegenwerkt. En kinderen eerst de koran bijbrengen en dan de nor indraaien, tja, dat is dweilen met de kraan open, dat is zo efficiënt als de ambtenarij.
Oud 5 januari 2011, 21:11   #88
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is dus een kwestie van prioriteiten stellen en een doordacht beleid te voeren.

Mag ik nog weten wat de verschillen zijn tussen wat Wallonië en Vlaanderen daarover wil/denkt?
Die vraag had ik al eens gesteld maar heb er nog geen antwoord op gekregen. Ik ben benieuwd.
Oud 5 januari 2011, 21:13   #89
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Neen, idd, het eigen volk heeft een eigen 'speciale' rechtspraak voor eigen-volk-criminelen, jeweettoch?

De eigen-volk-rechter denkt dan ook altijd begripvol mee met criminelen uit het eigen volk.

Redenen om het witte volk onbestraft te laten zijn dan ook legio:

Die wilde dat niet - Die heeft dat niet zo bedoeld - Het is toch al weer terugbetaald - Die persoon is ziek en moet niet bestraft maar geholpen worden - We kunnen het slachtoffer er toch niet mee terughalen - Het is fout gegaan maar hij had de beste bedoelingen - Hij is al erg genoeg gestraft in de publiciteit - De dader is zijn baan al kwijt - Hij wordt geen beter mens van gevangenisstraf - Hij belooft dat ie het nooit weer zal doen - Hij wist niet wat hij deed - Celstraf kost de gemeeenschap alleen maar geld - Iedereen fraudeeert toch - Het is pas de eerste keer
Vergeet deze niet toe te voegen: feiten zijn verjaard.

Voor de rest, mooie post (zoals gewoonlijk).
Oud 5 januari 2011, 21:26   #90
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De feiten op zich verjaren nooit.

In sommige landen is juridische vervolging moeilijk door een juridische verjaringstermijn.

Hoeft echter geen probleem te zijn.

In Nederland is recentelijk nog een wet aangenomen die juridische verjaring van zware misdrijven (jawel in andere landen wordt kinderverkrachting als zwaar misdrijf gezien) onmogelijk maakt.

Het staat geen enkel Belgisch parlementslid in de weg om een wet tegen juridische verjaring in te dienen.

Het feit dat dit niet is gebeurd is een bewijs dat de RK kerk nog altijd vuistdiep in de endeldarm van de Belgische politici zit.

Zolang 'vreemdelingen' in dit land geen meerderheid zijn zal dit (opsluiten van blanke rk kinderverkrachters) ook niet gebeuren. Eigen volk houdt eigen crapuul buiten schot.

Een politieke keuze.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 5 januari 2011 om 21:28.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2011, 21:27   #91
Caligula
Banneling

Standaard

Citaat:

Voor de rest, mooie post (zoals gewoonlijk).
Even "mooi" en vol BS als die andere tekst uit je grote sprookjesboek.
Oud 5 januari 2011, 21:30   #92
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caligula Bekijk bericht
Even "mooi" en vol BS als die andere tekst uit je grote sprookjesboek.
Je kunt het echt niet laten hé.
Oud 5 januari 2011, 21:31   #93
Caligula
Banneling

Standaard

Citaat:
Je kunt het echt niet laten hé.
Het is een hogere macht die me controleert...
Oud 5 januari 2011, 21:32   #94
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Het is een hogere macht die me controleert...
Ik zou maar ophouden als ik van jou was.
Oud 5 januari 2011, 21:33   #95
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Jij vindt het natuurlijk overbodig iets van het christendom of de islam af te weten, want je denkt dat cultuur geen rol speelt,
Kunnen we afspreken dat ik schrijf wat ik vind en jij schrijft wat jij vindt?
Oud 5 januari 2011, 21:34   #96
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Die vraag had ik al eens gesteld maar heb er nog geen antwoord op gekregen. Ik ben benieuwd.
Ik ben ook benieuwd. Ik reken er op dat we nog een antwoord zullen krijgen.
Oud 5 januari 2011, 21:36   #97
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Ik ben ook benieuwd. Ik reken er op dat we nog een antwoord zullen krijgen.
Me 2. Xeno is een Walenkenner, die zal ons wel verder kunnen helpen.
Oud 5 januari 2011, 21:36   #98
Caligula
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zou maar ophouden als ik van jou was.
Shaitan makes me do it.
Oud 5 januari 2011, 21:37   #99
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Shaitan makes me do it.
Satan kan de pot op.
Oud 5 januari 2011, 21:41   #100
Caligula
Banneling

Standaard

Citaat:
Satan kan de pot op.
nochtans ook een creatie van uw pottenbakker
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be