![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
mijn Nederlands weet je altijd af te keuren (LOL) (ofschoon ik graag wat bijleer van je (wanneer terechte) opmerkingen).... en monsieur LaTaupe mag in het Nederlands wat uitschuiven... niet mooi voor de heer Capricorne66.... ![]() is het dan niet zo dat je steeds en in alle omstandigheden apprecieert wanneer Franstaligen de moeite doen om in de "zoete moedertaal" van jou het woord of het schrift te nemen.... ![]()
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar dat zullen er een heleboel NIET doen en ik denk monsieur ook niet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze zei dat toen De Mol erop wees dat cassatie nog altijd geen uitspraak heeft gedaan en het Blok daarm onschuldig is. De Mol zijn antwoord: ja, maar het is wel nog altijd 2-1 voor het Blok ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
|
![]() Citaat:
Wat me vooral stoorde tijdens het 'debat' was de haat en de verachting waarmee heel die meute tegenstander Demol te lijf ging. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
het ging over Demol en zijn van komaf F-talige zijnde , NL-talige kennis... (thuis waren wij met vier, 1 en 3 deden hun studies in het F met perfecte NL talige kennis, 2 en 4 deden hun studies in het NL met perfecte kennis van het F.) en mijn 2 kinderen zijn NL gestudeerd hebbende ook perfecte F-taligen. Ik heb trouwens dat als principe, perfecte twee en meertaligheid... ik voel me ook helemaal betrokken in zowel het NL-talige als in het F-talige leven van België.... en mijn oppositie tot "Vlaanderen als onafhankelijke staat" heeft enkel te maken met het feit dat ik, en dat is mijn recht, niet overtuigd ben dat wij Limburgers daar baat bij hebben. Verder denk ik dat in een verenigd Europa wij het artificiële België niet moeten vervangen door een kunstmatig apart Vlaanderen. De enquete van HBvL geeft ook aan dat de Limburger voor 70 percent liever Eurregio Maas-Rijn heeft dan het apart Vlaanderen, zie desbetreffende topic.... maar ja, ik begin daar niet opnieuw over.... maar ik mag toch wat "bekvechten" met Jan zeker over Demol... en het "misverstand" over Demol heb ik rechtgezet door mij te excuseren dat ik verkeerd was.... en ik ken heel veel mensen in de streek van St-Genesius-Rode en Sint-Pieters-Woluwe die net zoals ik uit het F-talige landsgedeelte komen en nagenoeg perfect NL kennen.... ik ben trouwens van gedacht dat ook heel veel F-taligen van goede wil zijn en moeite doen... misschien niet genoeg in uw ogen maar wel genoeg in de ogen van veel Vlamingen... er is ook een groot aantal verstokte onwillige F-talige extremisten en die dragen helemaal mijn goedkeuring niet weg... over nagenoeg 85 percent van de taalgrens kunnen trouwens NL-taligen en F-taligen het goed met mekaar vinden... maar voor Vlokkers of VNA'ers is dat niet genoeg... ieder diertje zijn pleziertje, maar het leven lang zijn leven verzuurd zien voor een probleem dat meer dan 70 percent van de Belgen niet roert, dat is jullie keuze...
![]() |
![]() |
#89 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() refereren naar het aantal kiezers is oneerlijk en geen referentie zolang de stemplicht geldt, daarvoor is het aantal politiek ongeïnteresseerden veel te hoog
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister-President
|
![]() Demol was een zéér bekwame commissaris, maar is dat niet als politicus. Spijtig!
![]() |
#92 | ||
|
![]() Citaat:
In Brussel is niet de VLD, maar wel het VB bij verre de grootste partij. |
||
![]() |
![]() |