![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#82 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Ik las trouwens net dat de nederlandse soldaten in Irak
ook gevangenen mishandelden (zeeeer onbeleefd gedrag) de bewijzen online ![]() ![]() ![]() ![]() compleet verhaal : http://www.spunk.nl/articles/view_ar...=1084793563093 |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, er zijn ook uitdrukkingen in de Hollandse spreektaal die je niet in het AN of in de schrijftaal kunt gebruiken. Als je daar al een bezwaar van gaat maken kun je op elke slak wel zout gaan leggen. Dan versta je straks alleen nog de mensen uit je eigen stad of dorp. Niet echt praktisch. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laat ons zeggen dat de belgen verschrikkelijk hard kunnen stinken en het niet nauw nemen met hun persoonlijke hygiëne. Ik vind dat al behoorlijk onbeleefd. Moet je maar eens op letten. Fransen en belgen zijn de grootste stinkers in Europa. Zo'n verstikkende walm van okselzweet, lijf- en bekgeur!! Op de trein, op kantoor, in de winkel... Vooral 's vrijdags, want dan is het bijna een weekje geleden sinds ze hun laatste bad of douche hebben genomen en hun hemmeke nog eens veranderd hebben. Let er maar eens op. Ik dacht alleszins dat belgen die reputatie nu langzaamaan voor zichzelf opgebouwd hebben. Ik heb er zelfs artikels over gelezen in het buitenland in respectable kranten...
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() Wtf man, da zullen wel die Brusselaars zijn die zo hard stinken
![]() Waar kom je vandaan soms? |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat 'n racisme !!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik woon in Brussel en hier valt het nog wel mee. Kijk, ons eigen Mao magazine heeft daar destijds zelfs eens een prachtig artikel over geschreven. Wellicht zijn er hier nog die dat gelezen hebben... Ik kan er ook niet aan doen maar die reputatie hebben we man, en toen ik terugkwam in Belgie na lang verblijf in het buitenland viel het mij ook zeer erg op...
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik weet dat er veel gegijd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() bonsjoer! ![]() Maw: Vlaanderen en Wallonië samen bij Nederland voegen? No way! En ook niet één van beide! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Je moet misschien op verschillende Nederlandse fora eens een kijkje gaan nemen hoe men denkt over Walen/Franstaligen.... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeno, ik ben al verschillende keren naar Nederland gegaan en geloof mij, ik heb nooit problemen met Nederlanders gehad. In Vlaanderen is het totaal anders : daar is het "in" om bekrompen te zijn en om anti-Franstalig te zijn, zomaar, zonder echte redenen. Dat is niet voor niets dat het Vlaams Blok het imago van Vlaanderen is op de franstalige kant van België.
|
![]() |
![]() |