![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
Bekijk resultaten enquête: De Franse belgen willen al 3 jaar geen staatshervoming en splitsing BHV | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
55 | 94,83% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,17% |
Aantal stemmers: 58. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Back on topic. Dat geld krijg je niet meer terug hoor, hoe erg het ook is. Dus echt "rijker" worden we er niet van. En hetgeen we er mee besparen na een splitsing zullen we ook niet in onze prive-zak zien |
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dit ontkennen is intellectueel niet juist.
![]() |
#83 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#84 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Die miljarden worden niet meer uitgegeven. Ik beweer niet dat we allemaal 2000 euro per jaar meer hebben (wat mathematisch zo zou zijn). Maar het scheelt in belastingen.
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- ben ik de jobkoring kwijt. - gaat mijn hypothecaire lening omhoog. - wordt er federaal niet meer geregeerd. - loopt de staatsschuld op. Blijven stemmen voor deze mensen zou ik zeggen: Het is zo een beetje wat de priesters de idioten wijsmaakten: nu afzien om later uw paradijs te verdienen (in het hiernamaals wel te verstaan ![]() |
|
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verhuis naar Luik of Namen...
#88 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
U bent de ideale persoon om te chanteren, u dokt heel uw leven gewillig de gevraagde centjes af... |
|
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze gaan de belastingen misschien wat minder hard kunnen verhogen...
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik denk niet dat het er beter op gaat worden. Want iedere keer dat de immer van pedofillie verdachte parvenue komt roepen dat hij hier de baas is stemmen er meer Vlamingen op het VB en de N-VA.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 20 januari 2011 om 16:29. |
||
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
als u dan toch rijk wenst te worden, bekijk België dan eens vanuit het standpunt van een manager, en u ziet dat een tak van uw core business 12 miljard verlies maakt... hoe ga jij reageren als manager van dit bedrijf?
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga wonen waar ik het leuk vind om te leven hoor. Nu, ieder doet maar.
![]() |
#96 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
"I rest my case"
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ééntje maar; |
|
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ééntje maar! Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 januari 2011 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat ik aanklaag is het amalgaam dat sommige Vlamingen kennelijk graag maken als ze over Franstalige Belgen spreken. Als u ooit het genoegen zou hebben om als Frans staatsburger de houding verweten te worden die Franstalige Belgen aannemen tegenover de Vlamingen, zou u wellicht beter begrijpen wat ik bedoel. Stelt u zich ter vergelijking maar eens voor dat u als Vlaming door wie dan ook met de vinger gewezen wordt om wat er in de Nederlandse politiek gebeurt… Daarom volhard ik : Franstalige Belgen zijn géén Fransen. De titel van deze draad moet dus zijn : De Franstalige Belgen blokkeren al 3 jaar een staatshervorming en splitsing BHV. |
|
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maw, de huidige situatie.