![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Vreemdeling
|
![]() Je denkt toch niet dat éen Franstalige politicus dit meende ( op een rattachist na)? Die boodschap was eerder voor de Franstalige achterban... net zoals de beruchte tv-reportage over de splitsing van België.
|
![]() |
![]() |
#83 |
Europees Commissaris
|
![]() Iedereen beseft uiteraard dat nieuwe verkiezingen niets gaan oplossen, maar toch zal dat waarschijnlijk de volgende stap zijn.
Wanneer? Ik stel voor om de verkiezingen eens op een weekdag te houden. Bijvoorbeeld dinsdag 8 maart. Carnaval. Dat lijkt me wel geschikt... |
![]() |
![]() |
#84 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dit is gewoon een totaal verschillende filosofie van organiseren en dus zeker niet totaal hetzelfde zoals jij beweert. |
|
![]() |
![]() |
#85 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister
|
![]() Welke vlaming zal de volgende zijn? Of gaan de franstaligen EINDELIJK eens uit hun schulp komen en zelf iets voorstellen?
wat er ook van zei; ik ben content. nog maar eens is aangetoond dat België niet werkt. ![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
meer dan je denkt gezien de kleine rattachistische partijen niets voorstellen. maw de strijd om Brussel is begonnen! de laatste doodstrijd van België! Laatst gewijzigd door Shadowke : 26 januari 2011 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zal men als Nederlandstalige of als Franstalige mogen kiezen bij welk systeem je aansluit. Hoe zou je dat anders controleren? Een examen Nederlands dat je moet falen als je wil inschrijven in het systeem van de Franstalige gemeenschap? Komkom, ernstig blijven. Er is dus geen sprake tussen kiezen voor een gemeenschap, laat staan van een 'subnationaliteit'. Er komen twee systemen, elk georganiseerd door een andere gemeenschap, en elke Brusselaar heeft de vrije keuze. Ik snap echt de heisa niet, behalve uit taalimperialistisch standpunt. Laatst gewijzigd door Nyquist : 26 januari 2011 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
#89 |
Vreemdeling
|
![]() Forum van De Tijd
![]() cavalcavia om 17:14 - 26 januari 2011 Azalearevolutie?? Dan promoten we tegelijk onze eigen produkten... |
![]() |
![]() |
#90 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de uitslag bevestigd wordt, dan betekenen ze zelfs het einde van Belgie.
![]() |
![]() |
#92 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wat ik me af vraag is wat die experten eigenlijk hebben gedaan, is daar een rapport van? Blijkbaar is dit een stille dood gestorven. waar zijn de berekeningen?
Dit zou nu net de denkfout kunnen zijn die ook N-VA maakt, het zal wel vanzelf gaan. we slapen wel verder maak ons wakker als de begrafenis gedaan is. ![]() Laatst gewijzigd door pinarello : 26 januari 2011 om 17:46. |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#95 |
Vreemdeling
|
![]() Ik hoop op verkiezingen.
En ik hoop dat de NVA kiezers even standvastig zullen blijken als de NVA zelf, en zelfs in aantal zullen groeien. Chaos kan bevrijdend werken. En als Brussel lastig wil doen, maken we van de rand een industriegebied en bedrijvenzone en wordt de E40 vanaf Ternat een onverharde landwegel. |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is het nut van een opdeling in "gemeenschappen" als er geen enkele criteria wordt gehanteerd om die gemeenschappen af te bakenen behalve de keuze van de inwoners? Laatst gewijzigd door solidarnosc : 26 januari 2011 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
#97 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Tot daar de droom van een grote staatshervorming. Dus de O-VLD erbij, het eco-sociale op het voorplan en weg staatshervorming. Terug naar af.
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hangt af van welke boodschap die partijen brengen tijdens de campagne.
|
![]() |
![]() |
#99 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Geachte platneuzen, platbroeken en natbroeken,
Nooit méér - plus jamais - nichts mehr - basta ! Vlaanderen is nu defirief onafhankelijk, capich ! AVV-VVK |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
In dat geval is wat mij betreft de vrije keuze de enige optie, en nauwelijks aanstootgevend. Laatst gewijzigd door Nyquist : 26 januari 2011 om 17:45. |
||
![]() |