![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Er is hier op het hele forum maar 1 persoon die over "stinkende leugens" begon. http://www.google.be/search?hl=nl&q=...751cff32c37676 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat linkiewinkeis gewoon alles bestempelden als rascisme maar enkel als het hen uitkomt blijkbaar. http://nl.wikipedia.org/wiki/Islamofobie Kritiek: Tegenstanders van het gebruik van het begrip zien het als een manier om kritiek op de islam af te doen als overtrokken angst en de islam te vrijwaren van kritiek. Ook wijzen deze tegenstanders er op dat religieuze minderheden in islamitische landen doorgaans zwaarder te lijden hebben onder religieuze discriminatie dan moslims in westerse landen. http://docs.google.com/viewer?a=v&q=...Sxmx6dfT3d-5-Q Op de 2de bladzijde staat: Uitingen van islamofobie (zoals ook racisme en xenofobie of vreemdelingenhaat) worden in heel Europa geregistreerd in door de overheid ingestelde antiracismebureau's (of equivalenten daarvan). Hieruit concludeer ik dat islamofobie ook als een vorm van racisme gezien wordt en evengoed gerechtelijk vervolgd kan worden. Ik heb de rest natuurlijk ook gelezen maar met woorden in de mond leggen bedoel ik dat men erop uit is bepaalde reacties uit te lokken. En uiteraard krijgen jullie deze ook zoals verwacht. Misschien is de term woorden in de mond leggen verkeerd gekozen door mij ik kan het beter "uitlokken" noemen. Ik moet wel zeggen dat het zeer onderhoudende lectuur is tussen jullie linkiewinkies en rechtsiewegsies. Laatst gewijzigd door gfpatch : 29 januari 2011 om 00:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb duidelijk uitgelegd waarom ik vind dat u vrouwenrechten niet verdedigt, dat heb je dit niet weten te weerleggen. Krijgen we nog te horen wat uw" voeling" met hoofddoeken is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik schrijf: "Het is niet omdat jij de gewoonte van het afkappen van handen en voeten niet begrijpt, of er geen voeling mee hebt; dat die gewoonte dom is." Dan lijkt me dit toch ook wel een verregaande acceptatie van deze martelingen. Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 29 januari 2011 om 08:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vroeg een citaat met link. Daar is geen "uitleg" (lees gekronkel en nog meer leugens) bij nodig. Zo lang je geen citaat(met link) kan geven, blijf ik je beschuldigen van leugens schrijven. Je weet wat je te doen staat. EDIT : En? Op de link geklikt? http://www.google.be/search?hl=nl&q=...751cff32c37676 Duidelijk wie er hier alweer leugens vertelt? Laatst gewijzigd door artisjok : 29 januari 2011 om 09:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar schrijf ik dat ik de verplichte dracht van de hoofddoek helemaal niet dom vind? graag citaat met link. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() die stond er toch boven gequote, mèt link? het is nog vroeg op de ochtend, maar toch even uit je ogen kijken misschien? Even wat koud water in je gezicht sprenkelen doet wonderen. Was het laat gisteravond?
Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 29 januari 2011 om 09:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Neen, die stond er niet boven.
Want daar ging het over "het dragen van een hoofddoek" niet over "het verplicht dragen van een hoofddoek". Oeps! Foutje? Of moedwillige leugen? Ik heb me meermaals expliciet uitgesproken tegen elke verplichting en tegen elk verbod op het dragen van kledij en symbolen. Inclusief de hoofddoek. Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 29 januari 2011 om 09:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ze het gewoon dragen uit "wat ga ik vandaag aandoen, zal ik mijne foulard nog eens opzetten of niet" oogpunt, dan is er helem�*�*l geen reden om schaamhaardoeken een aparte status te geven. Als men in het parlement en de rechtbank geen hoofddeksels mag dragen, dan ook geen schaamhaardoeken of sjaaltjes. Wat is het nu Artisjok? Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 29 januari 2011 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is duidelijk dat je van "het dragen van een hoofddoek" maakte "het verplicht dragen van een hoofddoek". Gelieve je leugens in de toekomst achterwege te laten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het geen verplichte dracht is, dan zetten ze het toch gewoon af? Mijn bomma zette haar sjalleke ook gewoon af als ze ergens binnenkwam. Dus kunnen die muzelmeiskes dat toch ook? Je moet wel eens weten waar ge het over hebt hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als men het dragen van een hoofddoek niet als verplichting ziet, dan moeten ze hem als normale mensen niet dragen waar het niet gepast is. Ze beroepen zich echter op een religieuze VERPLICHTING om dat wel te doen. Hoe gaat het trouwens met Naima De Tremmerie die wel anderhalf jaar in Marokko extra zwangerschapsverlof kreeg, maar bij terugkomst niet het normale hygienische kapje kon dragen, maar zich blijkbaar VERPLICHT voelde om haar eigen niet hygienische hoofddoek te gebruiken. Of deed ze dat gewoon om op te vallen of zo? zodat ze werd ontvangen door de Roi de Belgique samen met De Tremmerie en zijn aanhoudster? Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 29 januari 2011 om 10:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jouw weergave van mijn mening in post #84 : Artisjok vindt toch blijkbaar dat de verplichte dracht van de hoofddoek helemaal niet dom is.is een leugen. Telkens jij een leugen schrijft zal ik dat een leugen noemen. Duw op de rode driehoek; ga je gang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar er zijn in onze wereld een enorm verschil in cultuur, en zoals Artisjok al zegt, het is niet omdat ge het niet begrijpt dat het dom is. Neem nu de extreme keuze tussen handen afkappen en vrij verder leven of gedurende een aantal jaren van je leven tussen 4 muren te moeten leven. Beide culturele gewoontes kunt ge barbaars noemen of normaal. Wie maakt uit wat wat is? Het meest humane is mss 'niet meer doen hé jongen/meisje' en de misdadiger laten voort gaan, maar iedereen met een beetje intelligentie beseft wel dat dat ook niet gaat helpen. Maar ook hier is het vergelijken van de hoofddoek met het mutileren van mensen zo een foute vergelijking dat het opnieuw uw positie als redelijke gesprekspartner totaal ondermijnt.
![]() |
![]() |
#96 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is ook hier weer de aloude door het KKKK beproefde kinderachtige stropop tactiek.
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En waarom vind jij dat dan niet dom? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
D�*�*r ging het hem over. Citaat:
Hou je stropop voor jezelf man en leer eerst wat meer over islam! Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 29 januari 2011 om 10:39. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat dus duidelijk een zogenaamde stropop is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
ik maakte een identieke zin, met als onderwerp "handjeshakken" (ipv "gewoonte") om aan te duiden dat de zin die jij gebruikte een goedkeuring inhield. blijkbaar begrijp je het nog steeds niet. zal ik het nog eens doen met "voetjesinbinden?" Of ga je dan weer besluiten dat het niet over voetjesinbinden gaat? Citaat:
blijkbaar denk je toch dat de gewoonte "schaamhaardoek" nergens afzetten, helemaal niet dom is.... Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 29 januari 2011 om 10:56. |
||
![]() |
![]() |