![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
o maar daar heb ik geen enkel probleem mee. Net als in Iran kunnen die mensen die er zelf om gekozen hebben daar gerust creperen. Maar dan niet massaal naar hier komen aub. Dat ze dan ook zèlf hun vuiligheid opkuisen. En ik ga niet naar een sharia land op verlof. ook niet als het Egypte heet en de mooiste schatten van de hele wereld heeft (voor zolang ze die nog hebben). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Was het maar zo.
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister
|
![]() Wat maakt men zich toch opeens druk over de Ikhwan (Moslim Broederschap).
Nergens voor nodig. Ik heb diverse Midden-Oosten experts op de Staats TV van Nederland duidelijk horen verklaren dat ze niet gevaarlijk zijn. Bij mij is blijven hangen dat die Ikhwan net zo iets is bij Mohammedanen als bij ons het Leger des Heils (Salvation Army), gewoon mensen die strijdbaar zijn vanwege het geloof. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |