![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Vreemdeling
|
![]() Het ging wel over de Chinezen. En inderdaad, hardwerken en trots. Je zult zelden of nooit een Chinees naar het Ocmw zien gaan
Dat was toch de topic he |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Draadopener betrok reeds in de openingspost andere nationaliteiten in de discussie. Het zou maar een saaie draad worden als het alleen over Chinezen ging. Er mag trouwens geen enkele kans onbenut gelaten worden als men een rondje kan Islambashen. Dat is Politics.be-onwaardig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Parlementslid
|
![]() Chinezen zijn vaak extreem-nationalistisch en racistisch, maar in het buitenland houden ze zich meestal politiek stil omdat ze te hard bezig zijn te studeren en/of geld te verdienen om ruzie te zoeken.
Dit gezegd zijnde, er is ook een harde Chinese mafia overal waar er Chinezen zijn, maar die intimideert meestal alleen die Chinese migranten zelf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er wordt hier gezegd dat Turken wel meevallen maar dat de Marrokanen het echte krapuul zijn. Dat kan best wel zijn, maar hoe weten jullie dat. Ikzelf kan bijvoorbeeld een Marrokaan niet van een Turk onderscheiden. Ik zie dat ze een kleurke hebben maar of ze nu van het midden-oosten of noord afrika komen, daar heb ik dus geen flauw idee van
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Antwerpen-Zuid kan je rustig eens gaan wandelen ![]() turkse wandeling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Chinese restaurants draaien altijd 3 miljoen omzet, zelfs als er geen mens binnen zit.
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beschuldig je hen van drugshandel of zoiets?
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kun je niet lezen misschien?
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is toch duidelijk wat een niet-Turk is. Iemand die geen turk is. De meesten van die Turkse meisjes zijn met autochtone Belgen of zo je wilt rasechte vlamingen getrouwd. Anderen met Italianen, spanjaarden en zelfs Grieken. |
|
![]() |
![]() |