Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 14 februari 2011, 22:28   #81
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
een "rasechte" vlaming...wat moet men daar bij voor stellen?
Rasechte typte ik er bij omdat ik anders weer gezaag rond mn oren ga krijgen van mensen die niet weten wat ik bedoel met een Vlaming.
Oud 14 februari 2011, 22:40   #82
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Nee, ik vind u niet bekrompen. Ik vind die hokjes-mentaliteit bekrompen. Maar natuurlijk bepaald u wat u doet.
Over hokjes-mentaliteit begint een Vlaming beter niet tegen mij. En al helemaal geen Vlaams nationalist.

Met alle respect, ik vind die mentaliteit verre van bekrompen. Ik zou u gelijk geven mocht ik iemand discrimineren op basis van afkomst, wat bij deze niet het geval is. Ik wil slechts het beste voor mezelf en mn nakomelingen. Mijn kinderen krijgen een islamitische opvoeding. En zo heb ik nog vele wensen die ik liever met een moslimman aan mn zijde zou willen verwezenlijken. Ik weet wat het is om te trouwen met een niet-moslim. Heb tantes en nonkels die met Vlamingen getrouwd zijn. Ik heb daar geen problemen mee, een ander doet wat hij/zij zelf wilt. Zolang ik maar niet belemmerd word in mn denken en mn eigen keuzes kan maken.
Oud 15 februari 2011, 00:05   #83
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Over hokjes-mentaliteit begint een Vlaming beter niet tegen mij. En al helemaal geen Vlaams nationalist.

Met alle respect, ik vind die mentaliteit verre van bekrompen. Ik zou u gelijk geven mocht ik iemand discrimineren op basis van afkomst, wat bij deze niet het geval is. Ik wil slechts het beste voor mezelf en mn nakomelingen. Mijn kinderen krijgen een islamitische opvoeding. En zo heb ik nog vele wensen die ik liever met een moslimman aan mn zijde zou willen verwezenlijken. Ik weet wat het is om te trouwen met een niet-moslim. Heb tantes en nonkels die met Vlamingen getrouwd zijn. Ik heb daar geen problemen mee, een ander doet wat hij/zij zelf wilt. Zolang ik maar niet belemmerd word in mn denken en mn eigen keuzes kan maken.
Alsof je liefde kunt dwingen....
Hertog van Gelre is offline  
Oud 15 februari 2011, 00:22   #84
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik zou zeggen doe uw best, maar houdt er rekening mee dat in twee generaties ook de islam - zoals vandaag reeds de RKK, herleid zal worden tot folklore.
Oud 15 februari 2011, 00:47   #85
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Liefde overwint alles Suqar, ook religie! Mark my words.
Oud 15 februari 2011, 02:39   #86
louis1949
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.White Bekijk bericht
Geef de Europese moslims gewoon nog een jaar of 10 -15 en ze vallen vanzelf van de wagen... een keer de moslim vrouwen een beetje een deftige opleiding kunnen volgen zullen die ook niet eeuwig slaafs hun man/vader/btoer blijven volgen in alles wat die zegt.
50 jaar geleden kon een Katholieke vrouw ook niet scheiden zonder geëxcommuniceerd en wat weet ik nog allemaal te worden... de wereld evolueert snel.
dream on mr white het is nu de derde of vierde generatie immigranten en ze zijn erger dan de eerste
louis1949 is offline  
Oud 15 februari 2011, 02:40   #87
louis1949
Banneling

Standaard

Citaat:
Hij hoeft niet verdraagzaam te zijn tegenover onze religies zolang hij ons maar respecteert.
verdienen julie dan respect?
louis1949 is offline  
Oud 15 februari 2011, 09:35   #88
The Quibbler
Gouverneur

Standaard

Dubbel: http://forum.politics.be/showthread.php?t=150520
The Quibbler is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be