![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Morel is een individu. De opmerking was net helemaal niet onnozel, maar zou altijd toegepast moeten worden.
![]() |
![]() |
#82 | |
|
![]() Ik zou gerust enkele individuen kunnen opnoemen waarover die mens hierboven constant zaagt en klaagt zonder deze mensen te kennen. Maar goed, terug ontopic. Geen zin om mn tijd te verdoen aan zo'n onnozele opmerking.
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een imaginaire situatie waar ik verder geen commentaar bij heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Gouverneur
|
![]() Toppunt van wansmaak:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...14193/1.959725 Gelukkig zijn er ook 'andere' moslims. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal nog eens herhalen wat ik gisteren reeds schreef in die andere draad over haar ziekte in Partijpolitiek. Het hoort hier beter en ik kan het nu beter verwoorden.
Ik ben er kapot van. Haar vechtlust was niet enkel politiek gigantisch, maar ook als mens. Er zijn vele mensen met kanker, maar door haar bekendheid had ze het platform om mensen in vergelijkbare situaties te tonen dat opgeven niet in het woordenboek staat. Mijn gedachten gaan dan ook naar haar kinderen, man, familie en allen die haar een warm hart toedroegen of in haar een voorbeeld vonden in moeilijke situaties als deze. Vaarwel Marie-Rose. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wedden dat de schijnheilige bonzen van het blok met een zogezegd verdrietig gezicht op haar begrafenis aanwezig zullen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maak van een tragedie een politieke bashdraad.
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Schepen
|
![]() Innige deelneming en sterkte aan allen die haar liefhadden.
![]() |
![]() |
#89 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het zou mij trouwens niets verbazen mocht BDW ook op de begrafenis zijn, ze hebben samen in een partij gestreden. Verder is het inderdaad waard dat vele mensen elke dag sterven aan kanker, vel waarvan we ons totaal niet bewust zijn. Dit neemt niet weg dat diegene waarvan we wel weten dat ze na een zeer moedige strijd toch hebben verloren niet meer moeten gedenken. Rust in vrede Marie-Rose (en alle onbekende kankerslachtoffers)
![]() |
![]() |
#90 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Marie-Rose was een mens, en behalve dat de politiek een goede politica verliest is het persoonlijke drama oneindig veel malen groter. Het is niet omdat men op politiek vlak van mening verschil of zelfs lijnrecht tegenover elkaar staat, dat je in elkaar geen andere elementen kunt terugvinden die je kan appreciëren. Dat zou maar van grote onvolwassenheid getuigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Staatssecretaris
|
![]() Voila, de wereld is in de eerste plaats een jonge vrouw en moeder kwijt, en dat is altijd betreurenswaardig. Dat sommige het nog nodig vinden hier te bashen en wat van hun tak te maken getuigt van gebrek aan respect.
Voorts zou heel politics.be - gezamelijk - beter een klacht opsturen naar het gerecht ivm de sharia4 uitlatingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk behoor hoor jij ook tot schijnheilige club. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat een vreselijk einde...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat u nu doet is het equivalent van een politieke speech geven waarin u van leer gaat tegen het Belang... in de kerk... tijdens de begrafenisdienst van Mevr. Morel. Als u niet inziet wat daar verkeerd mee is, dan is het vrij zinloos om nog verder met u te praten. Een andere mogelijkheid is dat u gewoon een troll bent. Ach ja, als totaal ongepaste praat komen verkopen op een internetforum hetgeen is dat iemand als u van de straat kan houden, dan wil ik er nog wel het positieve van inzien. Door u, de troll, te voederen, hou ik u van 't straat. Het kan de samenleving alleen maar ten goede komen. Laatst gewijzigd door Sammael : 9 februari 2011 om 14:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Heb een stukje van hun toespraak gehoord. Ik schaam me diep, werkelijk. Hetgeen deze mannen doen is gewoon niet meer menselijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, er zijn nu eenmaal bepaalde fatsoenregels, weet je niet? Elementaire beleefdheid. Spaar uw haat op voor de volgende draad.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 9 februari 2011 om 14:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |