![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door den dinges : 17 februari 2011 om 00:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bood haar al 'n
![]() Als ze blok staat, geen bal raakt (favo uitdrukkingen van ons sjok), trekt ze zich stillekes terug tot de draad wat verder geëvolueerd is, dan komt ze terug en doet alsof haar neus bloedt èn begint aan haar zoveelste rondje vragen stellen naar de bekende weg of - haar laatste nieuwe gevonden woordje - 'Leugens!' krijsen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 17 februari 2011 om 00:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||
Banneling
|
![]() Het echte menselijk afval mogen ze van mij eerst sturen naar deze tuigdorpen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() Wil er misschien eens een van de voorstanders uitleggen wat de overeenkomsten zijn tussen het PvdA-voorstel en het PVV-voorstel? Naast de woorden containerwoning en overlast, ... bedoel ik dan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de PVV vond dat mensen die overlast verkopen een tijdje naar een blauwe container in een tuigdorp moesten verhuizen. Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 17 februari 2011 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mss kan de PVV het voorbeeld geven en vrijwillig in het tuigdorp gaan wonen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Is er bij de PvdA ook sprake van het straffen van het hele gezin omdat een gezinslid iets mispeuterd? Is de overlast die de PvdA bedoelde dezelfde als de overlast die de PVV bedoelt? Kunnen de getroffenen na het 'uitzitten' van hun straf bij de PVV ook terug naar hun oorspronkelijke woning zoals bij de PvdA? Overigens zou ik willen onderstrepen dat ik het PvdA voorstel ook stom vind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij men in Nedeland een gevangenisstraf krijgt voor "een beetje overlast". Ook op uw andere vragen vindt ge er het antwoord. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De politiek - en het maakt echt niet uit van welke kant - kan de huidige problematiek niet aan. PVV is een partij met een hoop lawaai maar geen wol. Een volledige opponent van de PvdA met dezelfde lawaai-waarde en dezelfde functionaliteit Nada Zero
Noch de PvdA, D66, SP of GL zullen iets ten goede keren of veranderen. Verwacht dat dan ook niet van PVV - het zijn afsterfpartijen die hun patstelling blijven innemen zonder constructief iets bij te dragen. Wat mij betreft mag heel politiek Den Haag de vuilnisbak in waar het thuishoort.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 17 februari 2011 om 12:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister-President
|
![]() Dus als ik u goed begrijp is het PVV-voorstel helemaal niet hetzelfde als het PVDA voorstel. Immers: het gaat over andere feiten; het gaat over een andere manier van straffen (bij de PVDA is er geen sprake van ganse families straffen omdat 1 lid ervan over de schreef ging) en waar betrokkenen in het PVDA voorstel terug in hun oude buurt kunnen gaan wonen is bij de PVV slechts sprake van 'de bewoonde wereld'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er worden andere woordjes gebruikt maar persoonlijk vind ik het voorstel van de PVV minder vergaand dan dat van de PVDA. En voor zover ik weet wordt nu ook al de ganse familie gestraft als een minderjarig gezinslid iets uitvreet. In hun eindeloze goedheid wilt de PVV blijkbaar geen gezinnen uit elkaar trekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Minister-President
|
![]() Dankjewel. Dat betekent zo enorm veel voor me dat ik niet eens kan beginnen met het onder woorden te brengen.
Citaat:
Citaat:
Niet moeilijk om goed te zijn als je je laat inspireren door links, zoals hoger in de draad beweert wordt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Soit. Er is wel degelijk een inhoudelijk verschil tussen "naar huis" gaan en "naar de bewoonde wereld" gaan. Laatst gewijzigd door abou Anis : 17 februari 2011 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kan ook niet de bedoeling zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
jij bent zo éne die zegt van " ik ben tegen de doodstraf, behalve voor nazi's " zeker ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |