![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kan je trouwens verklaren waarom een partij zoals het Vlaams Belang ondemocratisch zou zijn, en niet-extreem-rechtse partijen aldus automatisch wel democratisch? Ik verwonder me altijd over die woordkeuze. |
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daarmee heb je echter niet op de vraag geantwoord. Wat maakt een dergelijke partij ondemocratisch? Laatst gewijzigd door Nyquist : 14 februari 2011 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
dat lijkt me een sterke bewering.
https://www.youtube.com/watch?v=ohv1HGkluFw Laatst gewijzigd door Hollander : 14 februari 2011 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
#86 |
Burgemeester
|
![]() De Ijzerwake is de IJzerbedevaart van 30 -40 jaar geleden, zelfde inhoud en volgorde
|
![]() |
![]() |
#87 |
Burgemeester
|
![]() welk racisme ? dat ze de uitwassen van de lakse migrantenpolitiek aankaarten, mag natuurlijk niet van de PS,
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
nie zeveren é. Er is geen doorbraak van een extreem rechtse partij omdat de waalse partijen veel en veel regionalistischer zijn dan de vlaamse. Media hoort bericht te geven bij wat gebeurt; 't moment media meedoet aan politieke spelletjes is het een propagandamachine.
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Los daarvan: - VB heeft geen enkel racistisch standpunt, dat zou strafbaar zijn - Qua extremisme moet men alle Franstalige partijen laten voorgaan - Ijzerwake en Voorpost zijn geen initiatieven van het VB Nu dat de argumenten op zijn, toch nog een antwoord op mijn vraag? Of ga je ophouden met deze partijen ondemocratisch te noemen? |
|
![]() |
![]() |
#90 | |||
|
![]() Citaat:
De partij is dus niet veranderd tov het vlaams blok ten tijde van de veroordeling. Citaat:
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|||
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Begrijp jijhet reilen en zeilen van een andere gemeente tot in de finesses en de persoonlijke interacties, de lijstvormingen? Leef je daarom in "een andere wereld"?
|
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
is het omdat jij de burgemeester van je buurgemeente niet kent, dat je moet vinden dat zijn ziekte goed was voor zijn gedachtengoed?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#93 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat lijkt me dan echter een uiting van democratische principes, eerder dan een gebrek eraan, nee? Een gebrek zou zich eerder manifesteren in pogingen om de stem van die mensen op de een of andere manier niet te laten meetellen. Wil jij eens proberen antwoorden op de vraag? |
|||
![]() |
![]() |
#94 |
Minister-President
|
![]() Filosoof komaan. De verschillen tussen de twee grootste gemeenschappen in dit land zijn van hetzelfde kaliber als de verschillen tussen Duitsland en Frankrijk.
|
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() Het VB is noch racistisch noch ondemocratisch.
Wie dat beweert ontkent het bestaan van het CGKR én de Belgische grondwet.
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() Was dat niet het jaar waarop het cordon sanitair werd ingevoerd in Duitsland?
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik blijf wel stemmen op het VB. Maar discussies hier op dit forum , zijn tijdverlies. |
|
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Weet ge wat? Ik ben hier door persoonlijke problemen ook eens een jaartje weggeweest....tijd om eens goed te slapen, te herbronnen, frisse lucht, enz...als je dan terugkomt dan zie je de hilariteit van de pathologisch geborneerden hier, dan zie je het destructieve resultaat van een links persmonopolie, maar vooral: je leert hun hemeltergende dommigheden te relativeren en te kaderen in hun beperkende frame waar het thuis hoort.....het ga je goed P, verzorg vrouw en kind, let op jezelf en sta pal, Houzee, F
![]() |
#100 |
Minister
|
![]() Voor mensen als de franstaligen, die altijd om respect, solidariteit en rechtenbescherming roepen, getuigde de reportage van weinig respect door aan de waarheid een draai te geven om zo een politiek standpunt te geven.
|
![]() |