![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zou België niet gered zijn als we frietkoten erkennen als nationaal erfgoed?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
#82 |
Gouverneur
|
![]() Wie honger heeft en een kruimeltje aanvaardt, blijft met honger zitten...
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En bukken jij, Elio is daar.
![]() |
#84 |
|
![]() leuke handtekening Kizzy
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaamse frieten Zwitserse chocolade Alleen onze kanonnen zijn Belgisch, en ze zijn er dan ook naar. |
|
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben dus een Belgisch nationalist omdat ik zeg dat Brussel geen deel zou uitmaken van een onafhankelijk Vlaanderen? Het volstaat nochtans om 5 minuten rond te lopen in Brussel om tot die conclusie te komen.
|
![]() |
![]() |
#87 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() Het volstaat om jouw laatste 50 posts te lezen om te weten hoe jij denkt over Vorst en Vaderland. Jammer dat links in dit land zo geclaimd wordt door een romantische bende reactionairen.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() Noemen we Zeno misschien een Belgisch nationalist?
#90 |
Schepen
|
![]() Ik lees nogal wat internationale fora en nieuwssites en het sentiment gaat vaak 1 van 2 kanten uit:
1) Mensen die het niet kan schelen en zeggen hoe goed ze Belgisch bier wel niet vinden 2) Mensen die vinden dat we onze conclusies moeten trekken en moeten scheiden Toch bijzonder verhelderend om te zien hoe buitenstaanders zonder emotionele baggage vlugger deze conclusies durven trekken. België werkt objectief niet meer, en een scheiding ziet men vaak als onvermijdelijk. Ik merk zelden of nooit een ronduit negatief sentiment, noch merk ik dat men ons belachelijk maakt of uitlacht, daarvoor kent men België gewoon niet goed genoeg. En ondanks de haatcampagnes die de franstalige media voeren is men over het algemeen nog best positief over Vlaanderen, dat men op Engelstalige sites vanwege de meer noordelijke mentaliteit (of de afkeer van alles wat French is) blijkbaar meer genegen is. Dit zijn mijn observaties in elk geval. Laatst gewijzigd door end : 17 februari 2011 om 23:24. |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat het buitenland denkt wat het wil. Wat maakt dat uit? Niks, hoor. We gaan er toch sowieso mee door tot de Belgische staat opgedoekt wordt.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arm Belgie.
Dit komt nooit meer goed. Op naar de ondergang!
Laatst gewijzigd door Xenophon : 17 februari 2011 om 23:42. |
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() Citaat:
![]()
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan dan wel denken dat Geert Hoste gewoon een cabaretier is, maar zijn functie houdt veel meer in dan enkel zijn publiek wat te vermaken, net zoals de hofnar en de paljas aan de Middeleeuwse hoven. Het mag ook geen toeval zijn dat hij de facto al 20 jaar lang het monopolie krijgt op een eindejaarsconference en net vandaag ook z'n zegje mag doen op het grootste nieuwskanaal van het westelijk halfrond. Net zoals die georkestreerde pseudo-betoging van vandaag hebben zijn stompzinnige, vederlicht cynische grappen over zorgvuldig gekozen issues (die sowieso al intrinsiek komisch én bovenal van weinig tel waren) een heel ander doel. De opzet is om een soort catharsis/louterend effect te bewerkstelligen dat de systeemslaaf zijn servitude of heikele thema's laat vergeten en relativeren. Waar de schaapskoppen in de schouwburg dan geen flauw benul van hebben, is dat ze grof geld hebben neergeteld om met hun eigen debiliteit te gaan lachen. |
|
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een rede meer om er komaf mee te maken dan zal hun het lachen snel vergaan. Niemand zal nog lachen met een welvarend en goed bestuurd Vlaanderen.
Laatst gewijzigd door Garry : 18 februari 2011 om 00:30. |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister-President
|
![]() Telt Frankrijk ook mee als « buitenland » in deze draad ?
Zo ja, kan ik u meedelen dat het door België gebroken wereldrecord hier inderdaad wel wat terloopse ludieke weerklank krijgt in de media en bij “de mensen”. En ja, er wordt daar dus een beetje mee gelachen (een goede belgenmop is nooit weg), zonder dat men in feite enig inzicht heeft (of zonodig wil hebben) in de Belgische politieke poespas. Voor alle duidelijkheid evenwel : dat alles gaat om la BELGIQUE, en in geen enkele (ik herhaal : geen enkele) mate om Vlaanderen of Wallonië of wat dan ook. De titel van deze draad is derhalve, minstens voor wat Frankrijk betreft, volkomen abuis : er wordt bij ons niet gelachen met Vlaanderen. Terzijde : wij hebben hier ook geen vlamingenmoppen, of walenmoppen, maar enkel belgenmoppen. Kortom : ik heb in mijn land (of daarbuiten, trouwens) nog nooit horen of zien lachen met Vlaanderen, en dat is dezer dagen niet anders. Jammer voor de bedoelingen van de topicstarter, maar de waarheid heeft haar rechten. Laatst gewijzigd door Gwylan : 18 februari 2011 om 00:46. |
![]() |
![]() |
#100 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()