![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hele kleine clubjes (Lorraine, Uccle, Rotary) waar het verdriet van België zich treft en weent over de teloorgegangen invloed na de dekolonialisatie.
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#83 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() kom meer van dat haat, dat helpt ons een heel pak verder naar een onafhankelijk Vlaanderen, waar gij en mensen zoals u niks te zeggen zullen hebben...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 22 februari 2011 om 20:23. |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eens goed opletten hoe groot Franstalig Brussel straks is. Het zijn niet de Nederlandstaligen (Vlamingen zou BdW zeggen) die het hier winnen. Volgende peiling 2012. Kunnen we kijken welke cultuur de slag om de migrant heeft gewonnen. En welke cultuur inclusief is. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 22 februari 2011 om 20:34. |
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2012 zou trouwens wel eens de eerste doorbraak kunnen laten zien van exclusieve moslim-partijen. Bij de verkiezingen in 2009 kwamen er al enkele op. Koop je maar al een bidmadje, je kan je beter nu laten includeren ![]() |
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind veeleer dat de francofoon-Belgische cultuur op "graaien" is gegrondvest. Reeds decennialang doen ze niets anders dan graaien. Zoiets heet dan "transfers", of wist je dat nog niet? Er zijn er zelfs nogal wat francofone families die dat meer dan drie generaties volhouden.
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik krijg toch de indruk dat de inhoud ervan jou helemaal niet bevalt. "La vérité qui blesse?"
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op niveau van de gemeenschap wordt door deze groep het graaien dan nog functioneel geo politiek ingezet. De Vlaming heeft allang geen nobele doelen meer. Er moet vooral op individueel niveau zoveel mogelijk gegraaid en geconsumeerd worden. |
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van Nederlands naar Vlaams evolueren is een droom voor de Franstaligen en betekent de zekerste weg naar gebiedsverlies. Nooit zul je een Franstalig strateeg over 'Waals' horen kakelen. |
|
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2!!!
|
![]() |
![]() |
#93 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zomaar een hoopje woorden bij elkaar smijten en hopen dat er een coherent argument uit komt is niet zo efficient, Eberhard. Denkt gij echt dat 'vlaams' zeggen ipv 'nederlands' ons ondergang zal betekenen? Meer tabak erin doen, of langer wachten tussen trekjes zou ik zeggen..
#94 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door floris flitspaal : 22 februari 2011 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 22 februari 2011 om 21:51. |
|
![]() |
![]() |
#96 |
Vreemdeling
|
![]() Ja dit gaat mijn verstand te boven. Blijkbaar gaat de hokjesmentaliteit niet alleen over taal, maar ook over etnische oorsprong. Van racisme gesproken! Voor mij is iedereen gelijk, welke taal hij/zij spreekt,welke godsdienst hij/zij belijdt, van welke oorsprong hij/zij is. Maar voor vele Vlaamsgezinden wordt er op die basis geoordeeld of iemand goed/slecht is.
|
![]() |
![]() |
#97 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#98 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 22 februari 2011 om 23:04. |
|
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
70% van de inwoners van Brussel heeft nu al een allochtone achtergrond, in 2020 zal het ver boven de 80% uitstijgen. Vergelijk dat eens met laat ons zeggen het jaar 1970, toen was dat nog minder dan 20%! Je kan dan toch wel zelf zien hoeveel van de Brusselse bevolking is weggetrokken uit Brussel en vervangen door allochtonen? Tot ~2000 daalde de bevoling van Brussel zelfs, om vanaf dan exponentieel te beginnen groeien. Geen enkele stad ter wereld is zo ontworteld geworden als Brussel. |
|
![]() |
![]() |
#100 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Toen ik dit zag: Eigenlijk leeft het ongenoegen over de opwaartse koers van de Vlaams-nationalisten al lang onder de Vlamingen. Naast de hatemails kreeg ik na 11 juli telefoontjes uit heel het land. Heel oude mensen klampten me bijna huilend aan op straat. Ze kusten me en zeiden maar één woord. Eindelijk. Hoe is het zover kunnen komen? Waarom hielden zoveel mensen zich in om kritisch te zijn tegevover Vlaams-nationlisten? Hoe is het mogelijk dat 44% van de Vlamingen oprecht geloven dat Vlaams-nationalisten hen een beter leven kunnen bezorgen? Wij worden al veel te lang platgewalst met beweringen die nooit bewezen zijn. Bijvoorbeeld: Brussel kan zichzelf niet besturen, Brussel krijgt teveel geld. Brussel is een Franstalige stad, Vlamingen zijn beter dan Walen, Er zijn goeie en slechte Vlamingen, Alles wat België doet is slecht, alles wat Vlaanderen doet is goed. Enzovoort dacht ik dat Largo de lachers op zijn hand wou krijgen. Maar ik begin stilaan de vage indruk te krijgen dat hij met deze hilarische onzin écht ergens een punt wil maken... Ik moet ook bijna huilen... van het lachen... ![]()
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |