![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouwen eh... een gewone goeiekope witte deur is nie goe genoeg
![]()
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() Da spant nie genoeg
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Feit blijft dat echtscheidingen minder voorkomen bij allochtone gezinnen, die bovendien ook meer kinderen voortbrengen. Dat terwijl bij de blanke autochtonen het gezin als hoeksteen afbrokkelt omdat ze elkaar niet meer kunnen uitstaan. Wie is er dan 'superieur'? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah okee. Mja, dan moeten we dat maar eens uittesten eh
![]()
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en waar h�*�*l je het dat er minder echtscheidingen zouden zijn bij allochtonen? Eén op vijf zijn schijnhuwelijken! Denk je dat die bij mekaar blijven als de papieren in orde zijn? Nooit gehoord van de gedumpte marokkaanse vrouwen in Marokko? Samen met manlief op heimweeverlof, hij pakt haar paspoort af, prevelt de echtscheidingsformule (talaaq, talaaq, talaaq) en knipt er gewoon een nieuwe. Nooit gehoord zeker? Dat is één van de redenen van de aanpassing in onze echtscheidingswet. Normaliter was de verstoten vrouw volgens de belgische wet geeneens gescheiden, dus kon ze niet hertrouwen. Nu zal die verstoting worden geregulariseerd en kan ze terug met een nieuwe man (zij is Belgisch) naar Belgie komen, etc... etc.... maar ik dwaal dus af. In ieder geval vind ik het géén superieure situatie om met zeven jong aan je rokken dag in dag uit naar de grillen van Mohammed te moeten luisteren. Laat mij dan maar lekker scheiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet toevallig swingen de depressies en zelfmoordcijfers bij de hardwerkende en welvarende vlaming de pan uit. Volgens mij hebben ze nog niet genoég individuele vrijheid. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Europees Commissaris
|
![]() Mij is dat opgevallen aan het favoriete gespreksonderwerp van de gemiddelde 'vrije Vlaam': nl. CV's en C4's.
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#91 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Je hebt duidelijk geen idee van het leuke swingende single leven zo te zien!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook weer typisch vrouwelijk, overigens. Kameraadschap kennen die niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Wat is een "vlaam"? Is dat hetzelfde als een "Brus" of een "wal"?
Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 27 februari 2011 om 17:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Europees Commissaris
|
![]() Een Brus noemt men in de volksmond wel eens een 'Ket'.
![]() |
#97 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Da's waar, al die jaloezie en nijd die er tussen (groepjes) vrouwen heersen, afschuwelijk. Je zou het niet zeggen want in doen alsof er niets aan de hand is zijn ze dan ook weer heel goed, maar onderhuids of achter elkaars rug kunnen ze elkaar niet luchten of zeggen ze de gemeenste dingen over anderen. Een vriendschap/relatie tussen mannen is veel vrijblijvender en je komt met zowat alles weg. Als je iemand beledigt hebt dan drink je een kwartier later een pint en is het vaak vergeten. Bij vrouwen lijkt het wel gif dat nog maanden of jaren kan blijven sudderen en op bepaalde momenten terug naar boven komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan me eigenlijk geen zak schelen wat er aan stereotypes leeft.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Ik ben er altijd van uit gegaan dat er veel grotere verschillen zijn tussen mannen onderling of vrouwen onderling dan tussen de 'gemiddelde' man en vrouw. Ik stelde dan : er is geen verschil tussen mannen en vrouwen waarop iedereen me meewarig aankeek. Een goede ziel legde me me meestal iets als volgt in de mond : Scherven beweert dat de verschillen enkel door opvoeding komen of zoiets. Wat ik helemaal niet beweerde. Maar meestal verging me de lust om me verder te verduidelijken. Ook al omdat ik niet echt zeker was of ben van mijn zaak. Daarom zou ik wel eens graag een tijdje een gemiddelde vrouw zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Gewoon een rok dragen helpt daarbij niet heb ik al ondervonden.
|
![]() |
![]() |