![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom moeten ze dan hun pas afgeven?
Is dat 'je bent schuldig omdat je links bent tot het tegendeel bewezen is'?
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom moet de politie macht claimen die ze niet hebben?
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig dat België niet jou ideaal is.
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik jouw pas vraag, dan zou je die ook niet afgeven. Waarom zou een politieagent dat wel mogen? Als hij kan aantonen of redelijke grond heeft dat je betrokken bent bij een misdaad: sure. Maar dan moet hij je arresteren. 'Gewoon' je pas eisen slaat toch op niets?
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De gebruiken ruiten? Dat waren de linkse betogers. Er zijn NSV-ers met stenen bekogeld. De politie heeft na de betoging verschillende groepjes linkse demonstranten moeten tegenhouden om de huisgaande NSV-ers te achtervolgen. Enz... Lees dit artikel eventjes van bij onze Noorderburen, een verslag van de Nederlandse geheime dienst: http://www.telegraaf.nl/binnenland/8...__.html?p=22,1 Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het doel heiligt de middelen blijkbaar voor onze "verdraagzame" en "democratische" linkse medeburgers. Democratie hoog in het vaandel, maar dan wel enkel hun idee van democratie. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ik daar eens goed over ga nadenken. Wat ik al zeker weet is dat dit duidelijk een links adagium is. Neen: erger: links laat via zijn mediamonopolie zelfs niet toe dat "hun vijand" "het tegendeel" bewijst. Met dank aan Nexer: http://www.telegraaf.nl/binnenland/8...__.html?p=22,1 Ik herinner mij nog, toen ik student was in Leuven, een eeuwigheid geleden dat wij een paar keer per jaar naar 't stuc gingen ('t stuc: een door de gemeenschap betaald ontmoetingscentrum: en dan weet u wel welk volk daar mee bedoeld wordt). Met onze basketsloefkens aan (om snel te kunnen lopen) en met een groepje in de Naamse straat om ons te hergroeperen. Welnu: wij kwamen (haar gekamd, gewassen en geschoren) dat gesubsidieerde ergo linkse gemeenschapshol binnen en begonnen de Vlaamse Leeuw te zingen. Hilarisch om te zien hoe het gesubsidieerd werkschuw langharig krapuul ons onmiddellijk naar de keel wou springen...maar daar niet in slaagde... ![]() Dat was in de tijd van de legendariche VMO betogingen met als obligate anti-betoging de Amada. Een paar jaren later werd de VMO door politiek benoemde rechters verboden en werd de Amada opgeslorpt door de BRT.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 15 maart 2011 om 08:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |||
Vreemdeling
|
![]() Wet op het politieambt.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door retardmagnet : 15 maart 2011 om 11:15. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een onrechtvaardige wetten; niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Echter: De creativiteit van dat langharig werkschuw tuig om zich op traditionele wijze via een calimerotruuc te verzekeren van een plaats binnen het profitariaat is legendarisch. Gevallen van zelf geïnflicteerde verwondingen annex "'t is een ander zijn fout" om toch maar op de ziekenkas te kunnen staan zouden mij uiteraard niet verwonderen. PS: Een vriend van mij (medestudent van in die periode) is controlearts en wat die man mij al heeft verteld van hoe sommigen het aan boord proberen te leggen om toch maar op de ziekenkas te kunnen staan...hilarisch... ![]()
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() zeker dat uw studententijd al gepasseerd is? uw "acties" en commentaar klinken redelijk kinderachtig .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Kunnen we al deze studentikoze schertsfiguren geen eigen "bezopen-oorlogske-spelen-forum" geven?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 15 maart 2011 om 16:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw caféverhalen zijn voor u en uw toenmalige trawanten onwaarschijnlijke heroische prestaties die ieder jaar in omvang toenemen (zoals de 100m. in 11.2 sec, volgend jaar wordt dat automatisch 10.8...). Voor een buitenstaander is een liedje zingen op café en dan wegrennen gewoon infantiel en flauw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
B1/ Heeft u u zelf nu al gebombardeerd tot dé buitenstaander J? B2/ Laat ons er hypothetisch van uit gaan dat u het volledige buitenstaanderdom vertegenwoordigt: mag ik er dan van uitgaan dat ik een gevoelige snaar heb geraakt met het oprakelen van deze studentikoze ontsluiering (mooi hé deze in het licht van de Hemalinkies) van linkiewinkieworld gezien uw reactie?
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
B1/ Tot een buitenstaander. B2/ Ik was als student lid van het LVSV, als u vroeger ons gezelschap had opgezocht: zouden we eens goed gelachen hebben, en met gestrekte rechterarm de polonaise ingezet hebben. Alleen de vrouwen, die zouden eens lekker hautain met hun ogen gerold hebben (zoals alleen liberale vrouwen dat kunnen) en gewoon verder geroddeld hebben. U bent eenzelfde soort karikatuur als de linkiewinkies die u beschrijft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |