![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
sterkt mij nog meer in mijn overtuiging trouwens, al kan ik er ook inkomen dat velen van hen zich compleet afsluiten van hun intellectuele mogelijkheden (al dan niet uit zelfbescherming) ![]() ![]() ![]() edit : o ja, nu moet je me wel bronnen hoor ... corelatie laag iq psychische aandoeningen (algemeen ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 7 maart 2011 om 13:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik had het ook over instellingskinderen. Nou goed, ik wens je in ieder geval heel veel succes.
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dacht dat jij in een gewoon kleuterscholeke stond goe voor u ! boeiend ! maar waarom zit je dan hier op p.be te klooien ? die kindjes zijn toch megaveel interessanter ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zijn die kinderen boeiender maar het is verlof voor iedereen he kerel ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denkt u zelf dat u iedereen echt kent, ... ? ge zou nog wel eens kunnen verschieten, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Depressies zou ik ook niet als een 'ziekte' omschrijven omdat het veelal veroorzaakt wordt door de omgeving (domme mensen vinden intelligente mensen vaak 'raar'). Natuurlijk wil de psychiatrie en haar knechtjes, de psychologen, zulke mensen doen geloven dat het wel aan hén ligt. Het uitgangspunt van de psychiatrie is immers: de patient = het probleem Maar dingen als borderline en schizofrenie hangen meestal samen met een laag IQ. Trust me. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
not in a million years ! ![]() al veel te veel interessante of brilliante mensen tegengekomen, Mitgard, vrijwel geneen zonder een of ander 'profiel' (ik hou ni van t woord aandoening of syndroom) ... maar ik kan je mss tegemoet komen : het zou kunnen dat de psychiatrieafdelingen van hospitalen een heel speciaal fragment van de groep 'speciale mensen' groepeert ... wat niks meer zegt over de hele populatie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat is ook omdat het zo is, ... het is niet omdat iemand al gedurende 10 jaar elke dag bij u woont dat hij /zij u ook echt kent, ... al is dat misschien wel de illusie waarin ze leven en is dat ook voor 50 % misschien zo, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Gij denkt dat elke probleemjongere zo makkelijk kan worden opgenomen zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zal je inzicht verschaffen niet alleen over het gedrag van andere mensen maar bovenal zal het u instaat stellen van uw eigen gedrag en wensen beter te begrijpen.
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Voila, dat bedoel ik nou eigenlijk. Ik heb het al eens gezegd maar er lopen genoeg jongeren rond die eigenlijk in een instelling/psychiatrie thuis horen.
En ja ik sta in een school en niet in een instelling wat natuurlijk niet wilt zeggen dat wij niet te maken hebben met dat soortje. Onlangs nog ene gehad die zn huis in brand heeft laten schieten omdat hij nekeer wou testen of hetgeen hij op tv ziet wel echt is. Misschien wel iets voor u zo een mannekes ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze spelen met uw voeten en doen u geloven wat u wil geloven, wat is er soms makkelijker dan iemand iets wijs te maken, zelf als het absurd is, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij weet dus eigenlijk niet waarover je spreekt. Maar soit, blijf dan maar je politiek correcte fabeltjes geloven dat borderliners en schizofrenen 'onbegrepen' genieën zijn. ![]() Je 'gut feeling' zal wel snel omslaan als je kennis maakt met de realiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik wed dat ik zo ne gast al behoorlijk zou kunnen doorgronden (nu zelfs al ... voor mijn studie bedoel ik, ni zonder contact te hebben he) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |